Fabritius, Georg: Medicina animae. Seelen Artzney. Brieg, 1638.nae possessio, die besitzung deß ewigen Endlichen vnnd zum Fünfften; müssen Derowegen so sollen wir vnß gegen vn- enten
næ posſesſio, die beſitzung deß ewigen Endlichen vnnd zum Fuͤnfften; muͤſſen Derowegen ſo ſollen wir vnß gegen vn- enten
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næ posſesſio, die beſitzung deß ewigen
Lebens/ ſive æterna ſalvatio, die See-
ligkeit derSeelen; Wie in vnſerem macht-
ſpruͤchlein Petrus ſaget: Wir Glauben
Seelig zu werden/ wie vnſere Vaͤter/
die da ſind in der Herrligkeit deß Himliſchen
Jeruſalems/ Apoc: 21. v. 2. vnd beſitzen daß
Reich deß ewigen Lebens/ nach deß Herren
Chriſti außſpruch: Auff das alle die an Jhn
gleuben nicht verlohren werden/ ſondern das
ewige Leben haben/ Joh: 3. v. 16. auch daſ-
ſelbige jhnen wird eingereumet werden in al-
le ewige-ewigkeit; Matth: 25. v. 46.
Apoc: 21.
v. 2.
Ioh: 3. v.
16.
Matt: 25.
v. 46.
Endlichen vnnd zum Fuͤnfften; muͤſſen
wir Vnſerer Seelen Artzney gebrauchen:
Gratitudini debitæ ſeriò ſtudeamus:
das wir vnß der gebuͤrenden danckbarkeit
mit rechtem Ernſt befleiſſigen ſollen. Seid
danckbar in allen dingen/ ſaget Paulus
1. Theſs: 5. v. 17. Coloſs: 3. v. 15. Denn der
Vndanck iſt aller laſter anfang.
1. Theſs:
5. v. 17.
Coloſs: 3.
v. 15.
Derowegen ſo ſollen wir vnß gegen vn-
ſerem Seelen Medico alß danckbahre Pati-
enten
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Zitationshilfe: | Fabritius, Georg: Medicina animae. Seelen Artzney. Brieg, 1638, S. [52]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/539478/52>, abgerufen am 16.02.2025. |