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Francius, Johannes: Christliche Vnd in Gottes Wort gegründete Leichpredigt. Oels, 1598.

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Christliche

DEr Ewige/ Allmächtige/ Warhafftige/ eini-
ge Gott/ der Vatter vnsers Herren Jesu Christi/ der
da ist ein Vatter alles trosts/ Gnad vnd Barmhertzig-
keit/ der vns nicht gesetzet hat zum Zorn/ sondern die Selig-
keit zu besitzen/ durch vnsern Herrn Jesum Christum/ auff
das wir wachen/ schlaffen/ lebendig oder todt sein/ mit jhm
leben sollen/ der tröste/ regiere/ erhalte/ gegenwärtige be-
trübte Christliche Eltern/ sampt all den jhrigen/ auch vns
allen/ in seiner gnad zum ewigen Leben. Amen.

GEliebte vnd andächtige im Herren Christo/ Syrach. 7.
Lesen wir am ende diese wort. Bedencke dz ende so wir-
stu nimmermehr vbel thun. Mit diesen worten stimmen
die wort. S. Augustini lib. exhortationum. Nihil sic revo-
cat a peccato, sicut frequens meditatio mortis.
Nichts
zeucht den Menschen von Sünden also zu rücke/ als die be-
trachtung deß Todes. So ist es ein gewiß kennzeichen/ eines
verständigen vnd Gottseligen Menschen/ wann er oft deß To-
des gedenckt/ wie Gregorius der alte Kirchenlehrer saget. To-
ta vita prudentis, debet esse meditatio mortis, quia ut
homo in bono proficiat, & a malis sibi caveat, valet fre-
quens meditatio mortis.
Eines rechten weisen Mannes
weißheit/ soll sein die betrachtung deß Todes/ denn damit der
Mensch im guten zunehme/ vnd sich vom bösen lerne huten/
dienet hierzu nichts bessers/ als oft vnd stets an den Todt ge-
dencken. Hieron. spricht auch fein. Memento dien mortis tuae,
& non peccabis, & qui se quotidie moriturum recordatur,
contemnit praesentia, & ad futura festinat.
Gedenck an den
Tag deines Todes/ so wirstu nit sündigen/ vnd wer täglich be-
denckt/ das er sterblich sey/ der veracht gegenwärtige Welt
freude/ eylet vnd sehnet sich nach der zu künfftigen vnd Him-
lischen. Psal. 90. Bettet der erleuchte Mann Gottes Moses,

Herr
Chriſtliche

DEr Ewige/ Allmaͤchtige/ Warhafftige/ eini-
ge Gott/ der Vatter vnſers Herꝛen Jeſu Chriſti/ der
da iſt ein Vatter alles troſts/ Gnad vnd Barmhertzig-
keit/ der vns nicht geſetzet hat zum Zorn/ ſondern die Selig-
keit zu beſitzen/ durch vnſern Herꝛn Jeſum Chriſtum/ auff
das wir wachen/ ſchlaffen/ lebendig oder todt ſein/ mit jhm
leben ſollen/ der troͤſte/ regiere/ erhalte/ gegenwaͤrtige be-
truͤbte Chriſtliche Eltern/ ſampt all den jhrigen/ auch vns
allen/ in ſeiner gnad zum ewigen Leben. Amen.

GEliebte vnd andaͤchtige im Herꝛen Chriſto/ Syrach. 7.
Leſen wir am ende dieſe wort. Bedencke dz ende ſo wir-
ſtu nim̃ermehr vbel thun. Mit dieſen worten ſtimmen
die wort. S. Auguſtini lib. exhortationum. Nihil ſic revo-
cat à peccato, ſicut frequens meditatio mortis.
Nichts
zeucht den Menſchen von Suͤnden alſo zu ruͤcke/ als die be-
trachtung deß Todes. So iſt es ein gewiß kennzeichen/ eines
verſtaͤndigen vñ Gottſeligen Menſchen/ wañ er oft deß To-
des gedenckt/ wie Gregorius der alte Kirchenlehrer ſaget. To-
ta vita prudentis, debet eſſe meditatio mortis, quia ut
homo in bono proficiat, & à malis ſibi caveat, valet fre-
quens meditatio mortis.
Eines rechten weiſen Mannes
weißheit/ ſoll ſein die betrachtung deß Todes/ denn damit der
Menſch im guten zunehme/ vnd ſich vom boͤſen lerne hůten/
dienet hierzu nichts beſſers/ als oft vnd ſtets an den Todt ge-
denckẽ. Hieron. ſpricht auch fein. Memento diẽ mortis tuæ,
& non peccabis, & qui ſe quotidiè moriturum recordatur,
contemnit præſentia, & ad futura feſtinat.
Gedenck an den
Tag deines Todes/ ſo wirſtu nit ſuͤndigen/ vñ wer taͤglich be-
denckt/ das er ſterblich ſey/ der veracht gegenwaͤrtige Welt
freude/ eylet vnd ſehnet ſich nach der zu künfftigen vnd Him-
liſchen. Pſal. 90. Bettet der erleuchte Mann Gottes Moſes,

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[[6]/0006] Chriſtliche DEr Ewige/ Allmaͤchtige/ Warhafftige/ eini- ge Gott/ der Vatter vnſers Herꝛen Jeſu Chriſti/ der da iſt ein Vatter alles troſts/ Gnad vnd Barmhertzig- keit/ der vns nicht geſetzet hat zum Zorn/ ſondern die Selig- keit zu beſitzen/ durch vnſern Herꝛn Jeſum Chriſtum/ auff das wir wachen/ ſchlaffen/ lebendig oder todt ſein/ mit jhm leben ſollen/ der troͤſte/ regiere/ erhalte/ gegenwaͤrtige be- truͤbte Chriſtliche Eltern/ ſampt all den jhrigen/ auch vns allen/ in ſeiner gnad zum ewigen Leben. Amen. GEliebte vnd andaͤchtige im Herꝛen Chriſto/ Syrach. 7. Leſen wir am ende dieſe wort. Bedencke dz ende ſo wir- ſtu nim̃ermehr vbel thun. Mit dieſen worten ſtimmen die wort. S. Auguſtini lib. exhortationum. Nihil ſic revo- cat à peccato, ſicut frequens meditatio mortis. Nichts zeucht den Menſchen von Suͤnden alſo zu ruͤcke/ als die be- trachtung deß Todes. So iſt es ein gewiß kennzeichen/ eines verſtaͤndigen vñ Gottſeligen Menſchen/ wañ er oft deß To- des gedenckt/ wie Gregorius der alte Kirchenlehrer ſaget. To- ta vita prudentis, debet eſſe meditatio mortis, quia ut homo in bono proficiat, & à malis ſibi caveat, valet fre- quens meditatio mortis. Eines rechten weiſen Mannes weißheit/ ſoll ſein die betrachtung deß Todes/ denn damit der Menſch im guten zunehme/ vnd ſich vom boͤſen lerne hůten/ dienet hierzu nichts beſſers/ als oft vnd ſtets an den Todt ge- denckẽ. Hieron. ſpricht auch fein. Memento diẽ mortis tuæ, & non peccabis, & qui ſe quotidiè moriturum recordatur, contemnit præſentia, & ad futura feſtinat. Gedenck an den Tag deines Todes/ ſo wirſtu nit ſuͤndigen/ vñ wer taͤglich be- denckt/ das er ſterblich ſey/ der veracht gegenwaͤrtige Welt freude/ eylet vnd ſehnet ſich nach der zu künfftigen vnd Him- liſchen. Pſal. 90. Bettet der erleuchte Mann Gottes Moſes, Herꝛ

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Zitationshilfe: Francius, Johannes: Christliche Vnd in Gottes Wort gegründete Leichpredigt. Oels, 1598, S. [6]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/539213/6>, abgerufen am 24.11.2024.