Andreä, Jacob: Ein Christliche Predig. Tübingen, 1564.Hansen von Liebenstein. gegen sein könde/ der verheissen hat/ wo zwen inseinem namen versamlet sein/ wöll er mitten vn-Matth. xviij. der jnen sein/ wölchs er/ vnnd sonst kein anderer Heilig vermag zuthun/ dann Gott hat alle völleWarumb der Leib Christi im heiligen Nacht- mal könde ge- genwertig sein. seiner Gottheit disem Menschen Christo leibhaff tig mitgetheilt/ vnnd zu seiner gerechten gesetzt/ jm allen gwalt im Himmel vnd auff Erden gegeben/ darumb vermag er sollichs nit allein nach seiner Göttlichen natur/ an wölcher niemandt zweifelt/ sonder auch nach seiner Menschlichen natur/ de-Matth. xxviij. Ephes. j. ren der vnendtlich gewalt Gottes mitgetheilet/ vnd vermag alles zuthon was er will/ in Himmel vnd auff Erden/ wölchs weder die Engel noch die andern Heiligen vermögen. Auff dise Ma- yestat/ gewalt/ nd herrligkeit des menschen Chri- sti ist zusehen/ vnd der sie erkennt/ den würt nit mehr wundern/ wie Christus auch nach seiner Menschlichen natur warhafftig vnd wesentlich vns gegenwertig sein köndte. Dises berichts/ ist Er durch Gottes gnad Vnder dessen bin ich durch die schickung des Als er nun kurtz verschiner tagen in dise seine letste
Hanſen von Liebenſtein. gegen ſein koͤnde/ der verheiſſen hat/ wo zwen inſeinem namen verſamlet ſein/ woͤll er mitten vn-Matth. xviij. der jnen ſein/ woͤlchs er/ vnnd ſonſt kein anderer Heilig vermag zůthůn/ dann Gott hat alle voͤlleWarumb der Leib Chꝛiſti im heiligen Nacht- mal koͤnde ge- genwertig ſein. ſeiner Gottheit diſem Menſchen Chꝛiſto leibhaff tig mitgetheilt/ vnnd zů ſeiner gerechten geſetzt/ jm allen gwalt im Himmel vnd auff Erden gegeben/ darumb vermag er ſollichs nit allein nach ſeiner Goͤttlichen natur/ an woͤlcher niemandt zweifelt/ ſonder auch nach ſeiner Menſchlichen natur/ de-Matth. xxviij. Epheſ. j. ren der vnendtlich gewalt Gottes mitgetheilet/ vnd vermag alles zůthon was er will/ in Himmel vnd auff Erden/ woͤlchs weder die Engel noch die andern Heiligen vermoͤgen. Auff diſe Ma- yeſtat/ gewalt/ nd herꝛligkeit des menſchen Chꝛi- ſti iſt zůſehen/ vnd der ſie erkennt/ den würt nit mehꝛ wundern/ wie Chꝛiſtus auch nach ſeiner Menſchlichen natur warhafftig vnd weſentlich vns gegenwertig ſein koͤndte. Diſes berichts/ iſt Er durch Gottes gnad Vnder deſſen bin ich durch die ſchickung des Als er nun kurtz verſchiner tagen in diſe ſeine letſte
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Hanſen von Liebenſtein.
gegen ſein koͤnde/ der verheiſſen hat/ wo zwen in
ſeinem namen verſamlet ſein/ woͤll er mitten vn-
der jnen ſein/ woͤlchs er/ vnnd ſonſt kein anderer
Heilig vermag zůthůn/ dann Gott hat alle voͤlle
ſeiner Gottheit diſem Menſchen Chꝛiſto leibhaff
tig mitgetheilt/ vnnd zů ſeiner gerechten geſetzt/
jm allen gwalt im Him̃el vñ auff Erdẽ gegebẽ/
darumb vermag er ſollichs nit allein nach ſeiner
Goͤttlichẽ natur/ an woͤlcher niemandt zweifelt/
ſonder auch nach ſeiner Menſchlichen natur/ de-
ren der vnendtlich gewalt Gottes mitgetheilet/
vnd vermag alles zůthon was er will/ in Him̃el
vnd auff Erden/ woͤlchs weder die Engel noch
die andern Heiligen vermoͤgen. Auff diſe Ma-
yeſtat/ gewalt/ vñ herꝛligkeit des menſchen Chꝛi-
ſti iſt zůſehen/ vnd der ſie erkennt/ den würt nit
mehꝛ wundern/ wie Chꝛiſtus auch nach ſeiner
Menſchlichen natur warhafftig vnd weſentlich
vns gegenwertig ſein koͤndte.
Matth. xviij.
Warumb der
Leib Chꝛiſti im
heiligen Nacht-
mal koͤnde ge-
genwertig
ſein.
Matth. xxviij.
Epheſ. j.
Diſes berichts/ iſt Er durch Gottes gnad
wol zů friden geweſen/ vnnd nicht weiter diſpu-
tiert/ ſonder dẽ einfeltigẽ woꝛt Chꝛiſti geglaubt.
Vnder deſſen bin ich durch die ſchickung des
Allmechtigẽ on all mein beger von eüch/ zů einer
andern Kirchen abgefoꝛdert/ da er mich deñ mit
gantz betruͤbtem hertzen von ſich glaſſen/ wie al-
le die wiſſen/ ſo taͤglich vmb jne geweſen.
Als er nun kurtz verſchiner tagen in diſe ſeine
letſte
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