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Andreä, Jacob: Ein Christliche Predig. Tübingen, 1564.

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Predig über der Leich/
dung des Leibs vnd Bluts Christi/ ein geheim-
nuß ist/ wölche kein Mensch mit vernunfft be-
Ephes. j.
Matth. xxviij.
Coloss. ij.
greiffen kan/ gleich wie sein Himmelisch Regi-
ment/ das nicht allein die Göttlich Natur in
Christo/ sonder auch sein Menschlich natur alles
regiere was im Himmel vnd auff Erden ist/ so pfle-
gen wir eben daruon zu reden/ als wie die schrifft
von Gott redet/ dem sie Augen/ Ohren/ Hend vnd
Füß/ Nasen/ etc. zuleget/ so doch GOtt in seinem
Göttlichen wesen weder Hend noch Füß/ weder
Augen noch Ohrn hat. Demnach gilt es eben
gleich/ man sage/ im Brot/ oder mit dem Brot/ o-
der vnder dem Brot/ neben dem Brot/ bey dem
Brot/ oder wie die wort Christi selbst lauten/ das
Brot ist der Leib Christi.

Dann dadurch verstehn wir nit/ das der leib
Christi sey auß dem Brot gemacht/ oder in das
Brot eingschlossen/ oder daran/ darunder/ oder
darneben gebunden noch schwebend (wölchs alles
fleischliche gedancken sein/ vnd sich mit disem ho-
hen geheimnuß gar nit reimen) sonder wie er/ ver
mög seines worts gegenwertig/ also werde er auch
mit disem sichtbaren Elementen außgetheilt vnd
empfangen. Darumb soll er sich dise vngleiche
reden/ so widerwertig scheinen/ nichts anfechten
lassen/ sonder allein auff den beuelch vnnd wort
Christi sehen/ vnd jm die sorg beuelhen/ wie er zu-

gegen

Pꝛedig über der Leich/
dung des Leibs vnd Blůts Chꝛiſti/ ein geheim-
nuß iſt/ woͤlche kein Menſch mit vernunfft be-
Epheſ. j.
Matth. xxviij.
Coloſſ. ij.
greiffen kan/ gleich wie ſein Himmeliſch Regi-
ment/ das nicht allein die Goͤttlich Natur in
Chꝛiſto/ ſonder auch ſein Menſchlich natur alles
regiere was im Himmel vnd auff Erden iſt/ ſo pfle-
gen wir eben daruon zů reden/ als wie die ſchꝛifft
von Gott redet/ dem ſie Augen/ Ohꝛen/ Hend vnd
Fuͤß/ Naſen/ ꝛc. zůleget/ ſo doch GOtt in ſeinem
Goͤttlichen weſen weder Hend noch Fuͤß/ weder
Augen noch Ohꝛn hat. Demnach gilt es eben
gleich/ man ſage/ im Bꝛot/ oder mit dem Bꝛot/ o-
der vnder dem Bꝛot/ neben dem Bꝛot/ bey dem
Bꝛot/ oder wie die woꝛt Chꝛiſti ſelbſt lauten/ das
Brot iſt der Leib Chꝛiſti.

Dann dadurch verſtehn wir nit/ das der leib
Chꝛiſti ſey auß dem Bꝛot gemacht/ oder in das
Brot eingſchloſſen/ oder daran/ darunder/ oder
darneben gebunden noch ſchwebend (woͤlchs alles
fleiſchliche gedancken ſein/ vnd ſich mit diſem ho-
hen geheimnuß gar nit reimen) ſonder wie er/ ver
moͤg ſeines woꝛts gegenwertig/ alſo werde er auch
mit diſem ſichtbaren Elementen außgetheilt vnd
empfangen. Darumb ſoll er ſich diſe vngleiche
reden/ ſo widerwertig ſcheinen/ nichts anfechten
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Chꝛiſti ſehen/ vnd jm die ſoꝛg beuelhen/ wie er zů-

gegen
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[[49]/0054] Pꝛedig über der Leich/ dung des Leibs vnd Blůts Chꝛiſti/ ein geheim- nuß iſt/ woͤlche kein Menſch mit vernunfft be- greiffen kan/ gleich wie ſein Himmeliſch Regi- ment/ das nicht allein die Goͤttlich Natur in Chꝛiſto/ ſonder auch ſein Menſchlich natur alles regiere was im Him̃el vñ auff Erden iſt/ ſo pfle- gen wir eben daruon zů reden/ als wie die ſchꝛifft von Gott redet/ dem ſie Augen/ Ohꝛen/ Hend vñ Fuͤß/ Naſen/ ꝛc. zůleget/ ſo doch GOtt in ſeinem Goͤttlichen weſen weder Hend noch Fuͤß/ weder Augen noch Ohꝛn hat. Demnach gilt es eben gleich/ man ſage/ im Bꝛot/ oder mit dem Bꝛot/ o- der vnder dem Bꝛot/ neben dem Bꝛot/ bey dem Bꝛot/ oder wie die woꝛt Chꝛiſti ſelbſt lauten/ das Brot iſt der Leib Chꝛiſti. Epheſ. j. Matth. xxviij. Coloſſ. ij. Dann dadurch verſtehn wir nit/ das der leib Chꝛiſti ſey auß dem Bꝛot gemacht/ oder in das Brot eingſchloſſen/ oder daran/ darunder/ oder darneben gebundẽ noch ſchwebẽd (woͤlchs alles fleiſchliche gedancken ſein/ vnd ſich mit diſem ho- hen geheimnuß gar nit reimẽ) ſonder wie er/ ver moͤg ſeines woꝛts gegẽwertig/ alſo werde er auch mit diſem ſichtbaren Elementen außgetheilt vñ empfangen. Darumb ſoll er ſich diſe vngleiche reden/ ſo widerwertig ſcheinen/ nichts anfechten laſſen/ ſonder allein auff den beuelch vnnd woꝛt Chꝛiſti ſehen/ vnd jm die ſoꝛg beuelhen/ wie er zů- gegen

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Zitationshilfe: Andreä, Jacob: Ein Christliche Predig. Tübingen, 1564, S. [49]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/527796/54>, abgerufen am 24.11.2024.