Schellbach, Esaias: Christliche Leichpredigt. Breslau, 1612.der David? Vnnd wer ist der Sohn Isai? Sol ich mein Vnd der reiche Man Luc. 16. gönnete dem armen La- Solches hat auch der Heyde Cicero erkennet/ darumb 3. Heist jhm selber leben/ Wann ein Mensch seinem ver-Sine spi- Vnd Esa. 22. schreyen solche Epicurer/ Edamus &Esa. 22. biba- B 3
der David? Vnnd wer iſt der Sohn Iſai? Sol ich mein Vnd der reiche Man Luc. 16. goͤnnete dem armen La- Solches hat auch der Heyde Cicero erkennet/ darumb 3. Heiſt jhm ſelber leben/ Wann ein Menſch ſeinem ver-Sine ſpi- Vnd Eſa. 22. ſchreyen ſolche Epicurer/ Edamus &Eſa. 22. biba- B 3
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der David? Vnnd wer iſt der Sohn Iſai? Sol ich mein
Brod/ Waſſer vnd Fleiſch nemen/ das ich fuͤr meine Sche-
rer geſchlachtet habe/ vnd den Leuten gebẽ/ die ich nicht kenne?
Vnd der reiche Man Luc. 16. goͤnnete dem armen La-
zaro nicht die Broſamen/ ſo von ſeinem Tiſche fielen/ Jnn
ſolchen vnbarmhertzigen Menſchen iſt kein fuͤncklein der
Chriſtlichen Liebe/ darzu vns der ewige Sohn Gottes gar
fleiſſig ermahnet aus dem Geſetze Matth. 22. vnnd ſpricht:
Daß Gottes ernſter wille ſey/ wir ſollen vnſern nechſten lie-
ben/ als vns ſelbſten/ vnnd was wir vnſerm Nechſten guttes
aus Chriſtlicher Liebe erzeigen vnd beweiſen/ das ſol vns hier
zeitlich vnd dort ewiglich reichlich vergolten werden.
Solches hat auch der Heyde Cicero erkennet/ darumb
ſpricht er: Non nobis ſolum nati ſumus, ſed partem
ortus noſtri vendicat patria, partem parentes, partem
amici, &c. Das iſt/ Wir ſind nicht eben vmb vnſeret willen
alleine/ ſondern viel mehr dazu gebohren/ das wir vnſerem
Vaterlande/ vnſeren lieben Eltern/ vnnd vnſeren gutten
Freunden dienen ſollen.
3. Heiſt jhm ſelber leben/ Wann ein Menſch ſeinem ver-
derbten willen nach hanget/ ſeinem Fleiſch vnd begierden den
Zaum leſſet/ vnd alles thut/ was jhm nur wol gefellet/ welche
Menſchen nun alſo geartet ſein/ die leben jhnen ſelber/ vnnd
ſingen aus dem 2. Cap. deß Buches der Weißheit: Wolher
nun laſt vns wol leben/ weils da iſt/ vnnd vnſeres Leibes ge-
brauchen/ weil er jung iſt/ wir wollẽ vns mit dem beſtẽ Wein
vnd Salben fuͤllen/ laſt vns die Mayen blumen nicht verſeu-
men/ laſt vns Krentze tragen von jungen Roſen/ ehe ſie welck
werden/ vnſer keiner laſſe es jhm fehlen mit prangen/ das
man allenthalben ſpuͤre/ wo wir froͤlich geweſen ſind/ wir
haben doch nicht mehr darvon denn das/ etc.
Sine ſpi-
ritu &
legibus.
ſine pro-
bitate &
honeſta-
te.
Epicur.
Vita &
ſententia
peſſima
& perver
ſiſſima.
Vnd Eſa. 22. ſchreyen ſolche Epicurer/ Edamus &
biba-
Eſa. 22.
B 3
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