Westerfeld, Johann Marcellus: Christliche Leichpredigt. Straßburg, 1613.Leichpredigt. sich beflissen/ dz sie menniglich lieb vnd werth gehalten/ vnd grosse hoffnung zujhnen getragen/ hernacher aber sind sie zu Abgöttischen Tyrannen/ vnd Epicurischen Mastschweinen worden/ welche grosses Vnglück angestiff- tet vnd dem gemeinen Vatterland groß Vnglück vber den Halß gezogen haben. Deßgleichen an der Dina/ Jacobs Dochter/ die in jhrer Kind- heit sich wol vnd Ehrlich gehalten/ nachmahlen aber durch die reitzende Lüste vnd böß Exempel/ von Sichem/ Hemors Sohn deß Hethiters/ also verführet vnd verderbet ward/ daß sie jhren Jungfräwlichen Ehren Krantz verlohren/ vnd jhrem alten Vatter groß kummer vnd hertzenleid gemacht hat/ also daß jhr Tausendmal besser were gewesen/ daß sie were hingeruckt/ vnd weggenommen worden/ auß dem Leben vnder den Sün- dern/ in jhrer zarten Jugend/ ehe vnd dann die Boßheit jhren Verstand verkehret hette/ wie zu sehen Gen. 34. zu geschweigen deß König Joas inGen. 34. Juda/ welcher thet was recht war/ vnd dem Herren wol gefiel in seiner Jugendt/ so lang jhn der Priester Jojada lehret/ vnd ließ bessern was Bawfellig war/ an dem Hause deß Herren/ nach dem Todt Jojada aber/ ließ er sich verführen/ von den Obersten in Juda/ in seinem Alter/ verließ das Hauß deß Herren/ deß Gottes jhrer Vätter/ dienete den Haynen vnd Götzen/ vnd ließ steinigen Zachariam/ der Sohn Jojada deß Priesters/ im Hoffe am Hauß deß Herren/ als der Geist Gottes jhn angezogen/ daß er dem König sampt dem Volck/ jhre Sünde vnnd Vbertrettung/ ja den Zorn Gottes/ vnd die bevorstehende Straffen ver- kündigte/ wie zu lesen 2. Reg. 12. vnd 2. Paral. 24.2. Reg. 12. 2. Paral. 24. Weil dann solche Veränderung/ ärgernuß vnd Verderbung der Lehr auß dem Andern Theyl. VNd das sollen Christliche Eltern/ in diesem fall wol merckenLehr vnd die
Leichpredigt. ſich befliſſen/ dz ſie meñiglich lieb vñ werth gehalten/ vnd groſſe hoffnũg zujhnen getragen/ hernacher aber ſind ſie zu Abgoͤttiſchen Tyrannen/ vnd Epicuriſchen Maſtſchweinen wordẽ/ welche groſſes Vngluͤck angeſtiff- tet vnd dem gemeinen Vatterland groß Vngluͤck vber den Halß gezogen haben. Deßgleichen an der Dina/ Jacobs Dochter/ die in jhrer Kind- heit ſich wol vnd Ehrlich gehalten/ nachmahlen aber durch die reitzende Luͤſte vnd boͤß Exempel/ von Sichem/ Hemors Sohn deß Hethiters/ alſo verfuͤhret vnd verderbet ward/ daß ſie jhren Jungfraͤwlichen Ehren Krantz verlohren/ vnd jhrem alten Vatter groß kummer vnd hertzenleid gemacht hat/ alſo daß jhr Tauſendmal beſſer were geweſen/ daß ſie were hingeruckt/ vnd weggenom̃en worden/ auß dem Leben vnder den Suͤn- dern/ in jhrer zarten Jugend/ ehe vnd dann die Boßheit jhren Verſtand verkehret hette/ wie zu ſehen Gen. 34. zu geſchweigen deß Koͤnig Joas inGen. 34. Juda/ welcher thet was recht war/ vnd dem Herren wol gefiel in ſeiner Jugendt/ ſo lang jhn der Prieſter Jojada lehret/ vnd ließ beſſern was Bawfellig war/ an dem Hauſe deß Herren/ nach dem Todt Jojada aber/ ließ er ſich verfuͤhren/ von den Oberſten in Juda/ in ſeinem Alter/ verließ das Hauß deß Herꝛen/ deß Gottes jhrer Vaͤtter/ dienete den Haynen vnd Goͤtzen/ vnd ließ ſteinigen Zachariam/ der Sohn Jojada deß Prieſters/ im Hoffe am Hauß deß Herren/ als der Geiſt Gottes jhn angezogen/ daß er dem Koͤnig ſampt dem Volck/ jhre Suͤnde vnnd Vbertrettung/ ja den Zorn Gottes/ vnd die bevorſtehende Straffen ver- kuͤndigte/ wie zu leſen 2. Reg. 12. vnd 2. Paral. 24.2. Reg. 12. 2. Paral. 24. Weil dann ſolche Veraͤnderung/ aͤrgernuß vnd Verderbung der Lehr auß dem Andern Theyl. VNd das ſollen Chriſtliche Eltern/ in dieſem fall wol merckenLehr vnd die
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Leichpredigt.
ſich befliſſen/ dz ſie meñiglich lieb vñ werth gehalten/ vnd groſſe hoffnũg zu
jhnen getragen/ hernacher aber ſind ſie zu Abgoͤttiſchen Tyrannen/ vnd
Epicuriſchen Maſtſchweinen wordẽ/ welche groſſes Vngluͤck angeſtiff-
tet vnd dem gemeinen Vatterland groß Vngluͤck vber den Halß gezogen
haben. Deßgleichen an der Dina/ Jacobs Dochter/ die in jhrer Kind-
heit ſich wol vnd Ehrlich gehalten/ nachmahlen aber durch die reitzende
Luͤſte vnd boͤß Exempel/ von Sichem/ Hemors Sohn deß Hethiters/
alſo verfuͤhret vnd verderbet ward/ daß ſie jhren Jungfraͤwlichen Ehren
Krantz verlohren/ vnd jhrem alten Vatter groß kummer vnd hertzenleid
gemacht hat/ alſo daß jhr Tauſendmal beſſer were geweſen/ daß ſie were
hingeruckt/ vnd weggenom̃en worden/ auß dem Leben vnder den Suͤn-
dern/ in jhrer zarten Jugend/ ehe vnd dann die Boßheit jhren Verſtand
verkehret hette/ wie zu ſehen Gen. 34. zu geſchweigen deß Koͤnig Joas in
Juda/ welcher thet was recht war/ vnd dem Herren wol gefiel in ſeiner
Jugendt/ ſo lang jhn der Prieſter Jojada lehret/ vnd ließ beſſern was
Bawfellig war/ an dem Hauſe deß Herren/ nach dem Todt Jojada
aber/ ließ er ſich verfuͤhren/ von den Oberſten in Juda/ in ſeinem Alter/
verließ das Hauß deß Herꝛen/ deß Gottes jhrer Vaͤtter/ dienete den
Haynen vnd Goͤtzen/ vnd ließ ſteinigen Zachariam/ der Sohn Jojada
deß Prieſters/ im Hoffe am Hauß deß Herren/ als der Geiſt Gottes
jhn angezogen/ daß er dem Koͤnig ſampt dem Volck/ jhre Suͤnde vnnd
Vbertrettung/ ja den Zorn Gottes/ vnd die bevorſtehende Straffen ver-
kuͤndigte/ wie zu leſen 2. Reg. 12. vnd 2. Paral. 24.
Gen. 34.
2. Reg. 12.
2. Paral. 24.
Weil dann ſolche Veraͤnderung/ aͤrgernuß vnd Verderbung der
Jugend/ Gott dem Herren wol bewuſt/ ſo eylet er mit ſeinen gerechten
Kindern/ auß dieſem boͤſen Leben vnder den Suͤndern/ vnnd raffet ſie
hinweg bey zeiten/ daß die Boßheit jhren Verſtand nicht verkehre/ noch
falſche Lehr jhr Seele betriege.
Lehr auß dem Andern Theyl.
VNd das ſollen Chriſtliche Eltern/ in dieſem fall wol mercken
vnd behalten. Dann wir meinen offt/ wann vnſere liebe Kin-
derlein lenger hetten leben ſollen/ ſo wolten wir viel Ehr vnnd
Freud an jhnen Glebet haben/ ſie wuͤrden fuͤrnehme Leut worden ſein/
die
Lehr vnd
troſt fuͤr be-
truͤbte El-
tern/ vber
dẽ abſchied
jhrer Kind.
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