Westerfeld, Johann Marcellus: Christliche Leichpredigt. Straßburg, 1613.Christliche Leben/ Frieden vnd Erquickung/ richtet sich auff der Königliche Pro-2. Sam. 12.phet David/ 2. Sam. 12 Dann als jhm sein liebes Kind Todtkranck gewesen/ so fastet er/ gieng hinein/ vnd lag vber Nacht auff der Erden/ vnnd wolt nicht Essen: Da es aber Todt vnnd gestorben/ stund er auff von der Erden/ wusch sich/ vnnd salbete sich/ vnnd thet andere Kleyder an/ vnd gieng in das Hauß deß Herren/ vnd betet an/ hieß jhm Brod aufftragen/ vnd aß: Vnd als jhn seine Knechte deßwegen zu red stelleten/ antwortet er jhnen: vmb das Kind fastet ich/ vnd weinet/ da es lebte/ dann ich gedacht/ wer weiß/ ob mir der HERR gnädig sein wird/ daß das Kind lebendig bleibet/ nun es aber Todt ist/ waß soll ich fasten? kann ich jhn auch wider holen? Jch werde wol zu jhme fahren/ es kompt aber nicht wider zu mir. Vnd das ist die Andere Vrsach. III. vrsach/ Hie hören wir/ geliebte im Herren/ daß es Gott der Herr auch sich
Chriſtliche Leben/ Frieden vnd Erquickung/ richtet ſich auff der Koͤnigliche Pro-2. Sam. 12.phet David/ 2. Sam. 12 Dann als jhm ſein liebes Kind Todtkranck geweſen/ ſo faſtet er/ gieng hinein/ vnd lag vber Nacht auff der Erden/ vnnd wolt nicht Eſſen: Da es aber Todt vnnd geſtorben/ ſtund er auff von der Erden/ wuſch ſich/ vnnd ſalbete ſich/ vnnd thet andere Kleyder an/ vnd gieng in das Hauß deß Herren/ vnd betet an/ hieß jhm Brod aufftragen/ vnd aß: Vnd als jhn ſeine Knechte deßwegen zu red ſtelleten/ antwortet er jhnen: vmb das Kind faſtet ich/ vnd weinet/ da es lebte/ dann ich gedacht/ wer weiß/ ob mir der HERR gnaͤdig ſein wird/ daß das Kind lebendig bleibet/ nun es aber Todt iſt/ waß ſoll ich faſten? kann ich jhn auch wider holen? Jch werde wol zu jhme fahren/ es kompt aber nicht wider zu mir. Vnd das iſt die Andere Vrſach. III. vrſach/ Hie hoͤren wir/ geliebte im Herꝛen/ daß es Gott der Herr auch ſich
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Chriſtliche
Leben/ Frieden vnd Erquickung/ richtet ſich auff der Koͤnigliche Pro-
phet David/ 2. Sam. 12 Dann als jhm ſein liebes Kind Todtkranck
geweſen/ ſo faſtet er/ gieng hinein/ vnd lag vber Nacht auff der Erden/
vnnd wolt nicht Eſſen: Da es aber Todt vnnd geſtorben/ ſtund
er auff von der Erden/ wuſch ſich/ vnnd ſalbete ſich/ vnnd thet andere
Kleyder an/ vnd gieng in das Hauß deß Herren/ vnd betet an/ hieß
jhm Brod aufftragen/ vnd aß: Vnd als jhn ſeine Knechte deßwegen zu
red ſtelleten/ antwortet er jhnen: vmb das Kind faſtet ich/ vnd weinet/
da es lebte/ dann ich gedacht/ wer weiß/ ob mir der HERR gnaͤdig ſein
wird/ daß das Kind lebendig bleibet/ nun es aber Todt iſt/ waß ſoll ich
faſten? kann ich jhn auch wider holen? Jch werde wol zu jhme fahren/
es kompt aber nicht wider zu mir. Vnd das iſt die Andere Vrſach.
2. Sam. 12.
Die Dritte vnd letzte Vrſach/ warumb Gott der Herr bißweilen
junge Kinder in jhrer Jugend wegnemme/ iſt dieſe/ das die Weißheit
Gottes ſagt/ Er wird weggenom̃en/ auß dem Leben/ vnder den
Suͤndern/ vnd wider hingeruckt/ daß die Boßheit ſeinen ver-
ſtand nicht verkehre/ noch falſche Lehr ſeine Seel betruͤge.
Dann die boͤſen Exempel verfuͤhren/ vnd verderben einem das
gute/ vnd die reitzende Luſt/ verkehret vnſchuldige Hertzen.
III. vrſach/
Verhuͤrung
allerley aͤr-
gernuß vnd
verfuͤhrung
Hie hoͤren wir/ geliebte im Herꝛen/ daß es Gott der Herr auch
darumb thue/ damit vnſchuldige Hertzen nicht verderbet/ verkehret noch
verfuͤhret werden/ entweder durch falſch Lehr/ oder Gott loß Leben/ vnd
reitzende Luſte. Dann wie S. Paulus ſchreibet/ Epheſ. 5. Schicket euch
in die zeit/ dann es iſt boͤſe zeit/ So iſt heutiges tags gegen dem Ende vnd
Neige der Welt/ nichts anders in der Welt/ als Fleiſches Luſt/ Augen
Luſt/ vnd Hoffertiges Leben/ 1. Joh. 2. da iſt alles voll aͤrgernuß/ boͤſer
Exempel/ Suͤnd/ Schand vnd Laſter/ wo man hinauß ſiehet: Daſind
junge Leut (auch die ſich wol anlaſſen) wie der Zunder/ die leicht
ein Fuͤncklein vom Argen faſſen koͤnnen/ daß ſie verfuͤhrt vnd betrogen
werden/ vnd dannenhero in allerley Vbel vnd Vngelegenheit gerahten/
ſonderlich wann jhre Eltern/ durch den zeitlichen Todt jhnen benom̃en
werden/ wie zuſehen an den beyden Heydniſchen Monarchen, Alexan-
Magno in der Griechiſchen Monarchey/ vnd Nerone in dem Roͤmi-
ſchen Keyſerthumb/ welche ſich in jhrer Jugend ſehr loͤblich vnd wol ge-
halten/ aller Tugend/ Zucht/ Buͤrgerlicher Erbarkeit vnd Gerechtigkeit
ſich
Epheſ. 5.
1. Joh. 2.
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