Clarus, Felicianus: Gaykypikra [gr.] Christianorum verorum propria. Wittenberg, 1613.Christliche Leichpredigt. Gottes? Wer zihet Kinder aus Mutter Leibe/ niemand alsGott alleine. Da muß die Mutter mit arbeiten/ felt sie da/ so felt sie in Göttlichem Beruff vnd Arbeit/ wie könte sie se- liger Sterben/ als in solchem Beruff vnnd Gottseligstem Stande? Ein Kriegsman/ wenn er im Kriege in der Schlacht getroffen wird/ vnd Todt niederfelt/ das gereicht jhme zu Ehren/ Lob vnd Rhum. Viel mehr habens Gottseli- ge geberende Weiber rhum vnd lob/ wenn sie Gott zu gefal- len vnd Ehren/ alles ausstehen vnd leiden/ auch darüber des natürlichen Todes müssen Sterben/ sind sie doch darumb vnverlohren/ sonderlich die Liebst auserkornen. Gott wird vnd kan jnen widerumb geben Leben vnd ewige selige Freud/ für solch zeitlich Leid. III. Haben aber solches alle schwangere Weiber/Non omnes Ja
Chriſtliche Leichpredigt. Gottes? Wer zihet Kinder aus Mutter Leibe/ niemand alsGott alleine. Da muß die Mutter mit arbeiten/ felt ſie da/ ſo felt ſie in Goͤttlichem Beruff vnd Arbeit/ wie koͤnte ſie ſe- liger Sterben/ als in ſolchem Beruff vnnd Gottſeligſtem Stande? Ein Kriegsman/ wenn er im Kriege in der Schlacht getroffen wird/ vnd Todt niederfelt/ das gereicht jhme zu Ehren/ Lob vnd Rhum. Viel mehr habens Gottſeli- ge geberende Weiber rhum vnd lob/ wenn ſie Gott zu gefal- len vnd Ehren/ alles ausſtehen vnd leiden/ auch daruͤber des natuͤrlichen Todes muͤſſen Sterben/ ſind ſie doch darumb vnverlohren/ ſonderlich die Liebſt auserkornen. Gott wird vnd kan jnen widerumb geben Leben vnd ewige ſelige Freud/ fuͤr ſolch zeitlich Leid. III. Haben aber ſolches alle ſchwangere Weiber/Non omnes Ja
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Chriſtliche Leichpredigt.
Gottes? Wer zihet Kinder aus Mutter Leibe/ niemand als
Gott alleine. Da muß die Mutter mit arbeiten/ felt ſie da/
ſo felt ſie in Goͤttlichem Beruff vnd Arbeit/ wie koͤnte ſie ſe-
liger Sterben/ als in ſolchem Beruff vnnd Gottſeligſtem
Stande? Ein Kriegsman/ wenn er im Kriege in der
Schlacht getroffen wird/ vnd Todt niederfelt/ das gereicht
jhme zu Ehren/ Lob vnd Rhum. Viel mehr habens Gottſeli-
ge geberende Weiber rhum vnd lob/ wenn ſie Gott zu gefal-
len vnd Ehren/ alles ausſtehen vnd leiden/ auch daruͤber des
natuͤrlichen Todes muͤſſen Sterben/ ſind ſie doch darumb
vnverlohren/ ſonderlich die Liebſt auserkornen. Gott wird
vnd kan jnen widerumb geben Leben vnd ewige ſelige Freud/
fuͤr ſolch zeitlich Leid.
III. Haben aber ſolches alle ſchwangere Weiber/
vnd alle die in der Geburt muͤſſen Sterben vnd bleiben/ ſich
des Troſtes anzumaſſen/ das ſie Selig werden? Mit nich-
ten/ nur alleine dieſe/ wie Paulus ferner ſpricht 1. Timoth. 2.
Sie wird Selig durch Kinder zeugen/ ſo ſie bleibet im Glau-
ben vnd in der Liebe/ in der Heiligung ſampt der Zucht. Ein
geberendes Weib voll Glaubens an Gott vnd Chriſtum/
voll Liebe Gottes/ jhres Ehegatten/ des nechſten/ voll Heili-
gung im Gebet vnd gutem Vorſatz/ voll Zucht/ Gedult vnd
Demuth/ die iſt in Chriſto gewiß Seelig/ ſie Lebe oder Ster-
be/ ſo kan ſie ſagẽ in ſchwerer harter Geburt/ Jeſu dir Lebe ich/
dir Sterbe ich/ dein bin ich Todt vnd Lebendig. Sie iſt de-
ſto gewiſſer jhrer Seligkeit/ wenn ſie in ſchwerer harter Kin-
der Geburt/ im abſterben mit der liebſtẽ Rahel heraus ſchreiet
Benoni/ das iſt/ nennet vnd gedencket an den rechtẽ Schmer-
tzen Sohn Jeſum Chriſtum/ der Eſaiæ Cap. 53. alle vnſere
Kranckheit getragen/ alle vnſere Schmertzen auff ſich geladen.
Ja
Non omnes
ſalvæ.
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Zitationshilfe: | Clarus, Felicianus: Gaykypikra [gr.] Christianorum verorum propria. Wittenberg, 1613, S. [31]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/526011/31>, abgerufen am 02.03.2025. |