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Clarus, Felicianus: Gaykypikra [gr.] Christianorum verorum propria. Wittenberg, 1613.

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Christliche Leichpredigt.
I.

Jacob zwar muß für Frewden Brodt vnd Wein/ trawr
Brodt vnd Wein Essen vnd Trincken/ für weisse Kleider/
schwartze Trawrkleider anziehen/ aber er fasset nach Gottes
gnedigen willen seine Seele in Gedult/ nimpt sich seiner lieb-
sten Rahel hertzlich an/ hat zur Hand eine Gottfürchtige/
trewe Hebamme/ die behertzt wol trösten kan. Ja er ist nicht
ferne von seiner hertzliebsten Rahel in Kindes nöhten/ stehet
jhr bey/ flehet Gott mit hertzlichen Gebet vnnd Seufftzen/
Gott wolle helffen vnd erretten/ vnd da er sihet/ das Gottes
wille geschehen müste/ vnd Rahel jhr liebes Söhnlein/ so sie
schmertzlich Geberet/ Benonj, schmertzen Sohn nennet/ So
spricht er jhr mit Trost zu/ vnd nennet jhn Benjamin, das ist
der rechten Sohn/ Als wolte er Erstlich sagen/ Sey getrost
liebe rahel/ du hast dich nicht alleine zu trösten des zukünff-
tigen Meßiae als eines schmertzen Sohns/ der für dir vnd
vns allen/ den schmertzlichen bittern Todt wird leiden vnnd
ausstehen/ besondern erfrewe dich auch in jhme/ er ist Benja-
min/
der rechten Sohn/ das ist/ Er wird in Schmertzen vnd
Todt nicht bleiben/ besondern er wird vom Todt wider Auff-
erstehen/ gen Himmel fahren/ sich setzen zur Rechten Gottes
des Allmächtigen Vaters/ in dem wirstu auch im Todt
nicht bleiben/ besondern in jhme widerumb zum ewigen Leben
aufferstehen/ das laß deinen seligen Trost sein. Zu dem gibt
er jhr auch mit diesem Namen diesen Trost/ nennet Rahels
andern Sohn Benjamin, als wolte er sagen: Hertzliebste
Rahel/ ob vns gleich der Todt jetzo scheidet/ so soltu mir doch
im Hertzen die liebeste/ die rechte sein vnd bleiben. Ja dieser
dein Sohn/ wie auch Joseph sollen doch mir die Söhne der
Rechten/ die liebsten sein/ das wil ich hiemit dir zu gesagt ha-
ben/ wer jhnen Leide thut/ sol mirs thun. Wie dann auch Ja-

cob
Chriſtliche Leichpredigt.
I.

Jacob zwar muß fuͤr Frewden Brodt vnd Wein/ trawr
Brodt vnd Wein Eſſen vnd Trincken/ fuͤr weiſſe Kleider/
ſchwartze Trawrkleider anziehen/ aber er faſſet nach Gottes
gnedigen willen ſeine Seele in Gedult/ nimpt ſich ſeiner lieb-
ſten Rahel hertzlich an/ hat zur Hand eine Gottfuͤrchtige/
trewe Hebamme/ die behertzt wol troͤſten kan. Ja er iſt nicht
ferne von ſeiner hertzliebſten Rahel in Kindes noͤhten/ ſtehet
jhr bey/ flehet Gott mit hertzlichen Gebet vnnd Seufftzen/
Gott wolle helffen vnd erretten/ vnd da er ſihet/ das Gottes
wille geſchehen muͤſte/ vnd Rahel jhr liebes Soͤhnlein/ ſo ſie
ſchmertzlich Geberet/ Benonj, ſchmertzen Sohn nennet/ So
ſpricht er jhr mit Troſt zu/ vnd nennet jhn Benjamin, das iſt
der rechten Sohn/ Als wolte er Erſtlich ſagen/ Sey getroſt
liebe rahel/ du haſt dich nicht alleine zu troͤſten des zukuͤnff-
tigen Meßiæ als eines ſchmertzen Sohns/ der fuͤr dir vnd
vns allen/ den ſchmertzlichen bittern Todt wird leiden vnnd
ausſtehen/ beſondern erfrewe dich auch in jhme/ er iſt Benja-
min/
der rechten Sohn/ das iſt/ Er wird in Schmertzen vnd
Todt nicht bleiben/ beſondern er wird vom Todt wider Auff-
erſtehen/ gen Himmel fahren/ ſich ſetzen zur Rechten Gottes
des Allmaͤchtigen Vaters/ in dem wirſtu auch im Todt
nicht bleiben/ beſondern in jhme widerumb zum ewigen Leben
aufferſtehen/ das laß deinen ſeligen Troſt ſein. Zu dem gibt
er jhr auch mit dieſem Namen dieſen Troſt/ nennet Rahels
andern Sohn Benjamin, als wolte er ſagen: Hertzliebſte
Rahel/ ob vns gleich der Todt jetzo ſcheidet/ ſo ſoltu mir doch
im Hertzen die liebeſte/ die rechte ſein vnd bleiben. Ja dieſer
dein Sohn/ wie auch Joſeph ſollen doch mir die Soͤhne der
Rechten/ die liebſten ſein/ das wil ich hiemit dir zu geſagt ha-
ben/ wer jhnen Leide thut/ ſol mirs thun. Wie dann auch Ja-

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[[14]/0014] Chriſtliche Leichpredigt. I. Jacob zwar muß fuͤr Frewden Brodt vnd Wein/ trawr Brodt vnd Wein Eſſen vnd Trincken/ fuͤr weiſſe Kleider/ ſchwartze Trawrkleider anziehen/ aber er faſſet nach Gottes gnedigen willen ſeine Seele in Gedult/ nimpt ſich ſeiner lieb- ſten Rahel hertzlich an/ hat zur Hand eine Gottfuͤrchtige/ trewe Hebamme/ die behertzt wol troͤſten kan. Ja er iſt nicht ferne von ſeiner hertzliebſten Rahel in Kindes noͤhten/ ſtehet jhr bey/ flehet Gott mit hertzlichen Gebet vnnd Seufftzen/ Gott wolle helffen vnd erretten/ vnd da er ſihet/ das Gottes wille geſchehen muͤſte/ vnd Rahel jhr liebes Soͤhnlein/ ſo ſie ſchmertzlich Geberet/ Benonj, ſchmertzen Sohn nennet/ So ſpricht er jhr mit Troſt zu/ vnd nennet jhn Benjamin, das iſt der rechten Sohn/ Als wolte er Erſtlich ſagen/ Sey getroſt liebe rahel/ du haſt dich nicht alleine zu troͤſten des zukuͤnff- tigen Meßiæ als eines ſchmertzen Sohns/ der fuͤr dir vnd vns allen/ den ſchmertzlichen bittern Todt wird leiden vnnd ausſtehen/ beſondern erfrewe dich auch in jhme/ er iſt Benja- min/ der rechten Sohn/ das iſt/ Er wird in Schmertzen vnd Todt nicht bleiben/ beſondern er wird vom Todt wider Auff- erſtehen/ gen Himmel fahren/ ſich ſetzen zur Rechten Gottes des Allmaͤchtigen Vaters/ in dem wirſtu auch im Todt nicht bleiben/ beſondern in jhme widerumb zum ewigen Leben aufferſtehen/ das laß deinen ſeligen Troſt ſein. Zu dem gibt er jhr auch mit dieſem Namen dieſen Troſt/ nennet Rahels andern Sohn Benjamin, als wolte er ſagen: Hertzliebſte Rahel/ ob vns gleich der Todt jetzo ſcheidet/ ſo ſoltu mir doch im Hertzen die liebeſte/ die rechte ſein vnd bleiben. Ja dieſer dein Sohn/ wie auch Joſeph ſollen doch mir die Soͤhne der Rechten/ die liebſten ſein/ das wil ich hiemit dir zu geſagt ha- ben/ wer jhnen Leide thut/ ſol mirs thun. Wie dann auch Ja- cob

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Zitationshilfe: Clarus, Felicianus: Gaykypikra [gr.] Christianorum verorum propria. Wittenberg, 1613, S. [14]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/526011/14>, abgerufen am 21.11.2024.