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Murschel, Ehrenfried: Christliche Predigt. Marburg, 1614.

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ben: dann wer wil die ausserwehlte Gottes beschuldigen?
Gott ist hie der gerecht machet/ wer wil verdammen?
Christus ist hie/ der gestorben ist/ ja viel mehr/ der auch
aufferweckt ist/ welcher ist zur rechten Gottes/ vnd ver-
tritt vns/
Rom. 8. daher Christus selber sagt Johan. 3. Gott hat
seinen Sohn nit gesandt in die Welt/ daß er die Welt
richte/ sondern daß die Welt durch jhn selig werde/ wer
an jhn glaubt/ der wirdt nicht gericht.
Vnd Johan. 5. da
Christus ex professo vom Jüngsten Gericht redet/ mit vermel-
den/ daß jhm zwar vom Vatter alles Gericht vbergeben sey/ be-
thewrt ers hoch/ vermittelst eines doppelten Eyds: So jemandt
sein Wort halte/ vnnd glaube dem/ der jhn gesandt/
der hab das ewig Leben/ vnnd komme nicht in das Ge-
richt/ etc.

V.Hie fellt aber noch etwas für/ welches viel Leut
kleinmühtig macht/ daß sie vngern sterben/ ja von hertzen erschre-
cken/ wann man vom Todt sagt/ oder der Todt selbst durch kranck-
heit bey jhnen anklopffet/ als daß sie jhnen selbst einbilden: Vielleicht
sie der Heyland nichts angehe. Wider diese gefährliche gedancken
sagt Simeon/ Christus sey ein Heyland/ welchen GOtt bereytet
habe/ für allen/ merck/ für allen Völckern. Vnd also auch für dich/
darumb laß jhn dir verkündigen: daß du zu jhm kommen/ vnnd an
jhn als deinen Heyland glauben solt. Darumb/ O lieber Christ/ sey
getrost vnd frewe dich/ daß Gott Christum für deinen Heyland be-
reytet hat/ den mach dir zu eygen durch waren Glauben/ so bistu
heyl vnd selig.

VI.Es läßt es aber Simeon bey dem noch nicht er-

winden/

ben: dann wer wil die auſſerwehlte Gottes beſchuldigen?
Gott iſt hie der gerecht machet/ wer wil verdammen?
Chriſtus iſt hie/ der geſtorben iſt/ ja viel mehr/ der auch
aufferweckt iſt/ welcher iſt zur rechten Gottes/ vnd ver-
tritt vns/
Rom. 8. daher Chriſtus ſelber ſagt Johan. 3. Gott hat
ſeinen Sohn nit geſandt in die Welt/ daß er die Welt
richte/ ſondern daß die Welt durch jhn ſelig werde/ wer
an jhn glaubt/ der wirdt nicht gericht.
Vnd Johan. 5. da
Chriſtus ex profeſſo vom Juͤngſten Gericht redet/ mit vermel-
den/ daß jhm zwar vom Vatter alles Gericht vbergeben ſey/ be-
thewrt ers hoch/ vermittelſt eines doppelten Eyds: So jemandt
ſein Wort halte/ vnnd glaube dem/ der jhn geſandt/
der hab das ewig Leben/ vnnd komme nicht in das Ge-
richt/ ꝛc.

V.Hie fellt aber noch etwas fuͤr/ welches viel Leut
kleinmuͤhtig macht/ daß ſie vngern ſterben/ ja von hertzen erſchre-
cken/ wann man vom Todt ſagt/ oder der Todt ſelbſt durch kranck-
heit bey jhnen anklopffet/ als daß ſie jhnen ſelbſt einbilden: Vielleicht
ſie der Heyland nichts angehe. Wider dieſe gefaͤhrliche gedancken
ſagt Simeon/ Chriſtus ſey ein Heyland/ welchen GOtt bereytet
habe/ fuͤr allen/ merck/ fuͤr allen Voͤlckern. Vnd alſo auch fuͤr dich/
darumb laß jhn dir verkuͤndigen: daß du zu jhm kommen/ vnnd an
jhn als deinen Heyland glauben ſolt. Darumb/ O lieber Chriſt/ ſey
getroſt vnd frewe dich/ daß Gott Chriſtum fuͤr deinen Heyland be-
reytet hat/ den mach dir zu eygen durch waren Glauben/ ſo biſtu
heyl vnd ſelig.

VI.Es laͤßt es aber Simeon bey dem noch nicht er-

winden/
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[22/0022] ben: dann wer wil die auſſerwehlte Gottes beſchuldigen? Gott iſt hie der gerecht machet/ wer wil verdammen? Chriſtus iſt hie/ der geſtorben iſt/ ja viel mehr/ der auch aufferweckt iſt/ welcher iſt zur rechten Gottes/ vnd ver- tritt vns/ Rom. 8. daher Chriſtus ſelber ſagt Johan. 3. Gott hat ſeinen Sohn nit geſandt in die Welt/ daß er die Welt richte/ ſondern daß die Welt durch jhn ſelig werde/ wer an jhn glaubt/ der wirdt nicht gericht. Vnd Johan. 5. da Chriſtus ex profeſſo vom Juͤngſten Gericht redet/ mit vermel- den/ daß jhm zwar vom Vatter alles Gericht vbergeben ſey/ be- thewrt ers hoch/ vermittelſt eines doppelten Eyds: So jemandt ſein Wort halte/ vnnd glaube dem/ der jhn geſandt/ der hab das ewig Leben/ vnnd komme nicht in das Ge- richt/ ꝛc. Hie fellt aber noch etwas fuͤr/ welches viel Leut kleinmuͤhtig macht/ daß ſie vngern ſterben/ ja von hertzen erſchre- cken/ wann man vom Todt ſagt/ oder der Todt ſelbſt durch kranck- heit bey jhnen anklopffet/ als daß ſie jhnen ſelbſt einbilden: Vielleicht ſie der Heyland nichts angehe. Wider dieſe gefaͤhrliche gedancken ſagt Simeon/ Chriſtus ſey ein Heyland/ welchen GOtt bereytet habe/ fuͤr allen/ merck/ fuͤr allen Voͤlckern. Vñ alſo auch fuͤr dich/ darumb laß jhn dir verkuͤndigen: daß du zu jhm kommen/ vnnd an jhn als deinen Heyland glauben ſolt. Darumb/ O lieber Chriſt/ ſey getroſt vnd frewe dich/ daß Gott Chriſtum fuͤr deinen Heyland be- reytet hat/ den mach dir zu eygen durch waren Glauben/ ſo biſtu heyl vnd ſelig. V. Es laͤßt es aber Simeon bey dem noch nicht er- winden/ VI.

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Zitationshilfe: Murschel, Ehrenfried: Christliche Predigt. Marburg, 1614, S. 22. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/526001/22>, abgerufen am 25.11.2024.