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Friese, Abraham: Christliche Leichpredigt/ Von der hülffe aus Zion. Liegnitz, 1622.

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Walde sind mein/ vnd Vieh auff den Bergen/ da sie
bey Tausenden gehen. Jch kenne alles Gevögel auff
den Bergen/ vnd allerley Thier auff dem Felde ist für
mir. Wo mich hungerte/ wolt ich dir nicht darvon
sagen? Denn der Erdbodem ist mein/ vnd alles was
drinnen ist. Meinestu das ich Ochsenfleisch essen
wolte/ oder Bocksblut trincken? Opffere GOTT
Danck/ vnd bezahle dem Höchsten deine Gelübde/
Vnd ruffe mich an in der noth/ so wil Jch dich erret-
ten/ so soltu mich preisen. Sol vns darumb solche
Gnade vnd Erlösung Gottes/ so vns im Wort vnd
Sacrament angeboten/ vnd offeriret wird/ viel süs-
ser sein/ als Honig vnd Honigseim/ Psal. 19. v. 13.
Ja viel lieber als Gold/ vnd fein Gold/ Ob gleich die
vngläubigen/ Abergläubigen vnd Scheingläubigen
es vorachten/ vorlachen/ vnd darob keine Freude em-
pfinden/ Wie man saget:

Quod latet ignotum est, ignoti nulla Cupido.

Das ist:

Was einer nicht weis oder verstehet/ das erfreut
jhn nicht/ ja achtet oder begehret dessen nicht. Daher
Christus spricht/ Matth. 9. v 12.
Die starcken dörf-
fen des Artztes nicht/ sondern die Krancken. Nicht
das es solchen Leuten nicht angeboten vnd gesaget

würde/

Walde ſind mein/ vnd Vieh auff den Bergen/ da ſie
bey Tauſenden gehen. Jch kenne alles Gevoͤgel auff
den Bergen/ vnd allerley Thier auff dem Felde iſt fuͤr
mir. Wo mich hungerte/ wolt ich dir nicht darvon
ſagen? Denn der Erdbodem iſt mein/ vnd alles was
drinnen iſt. Meineſtu das ich Ochſenfleiſch eſſen
wolte/ oder Bocksblut trincken? Opffere GOTT
Danck/ vnd bezahle dem Hoͤchſten deine Geluͤbde/
Vnd ruffe mich an in der noth/ ſo wil Jch dich erret-
ten/ ſo ſoltu mich preiſen. Sol vns darumb ſolche
Gnade vnd Erloͤſung Gottes/ ſo vns im Wort vnd
Sacrament angeboten/ vnd offeriret wird/ viel ſuͤſ-
ſer ſein/ als Honig vnd Honigſeim/ Pſal. 19. v. 13.
Ja viel lieber als Gold/ vnd fein Gold/ Ob gleich die
vnglaͤubigen/ Aberglaͤubigen vnd Scheinglaͤubigen
es vorachten/ vorlachen/ vnd darob keine Freude em-
pfinden/ Wie man ſaget:

Quod latet ignotum eſt, ignoti nulla Cupido.

Das iſt:

Was einer nicht weis oder verſtehet/ das erfreut
jhn nicht/ ja achtet oder begehret deſſen nicht. Daher
Chriſtus ſpricht/ Matth. 9. v 12.
Die ſtarcken doͤrf-
fen des Artztes nicht/ ſondern die Krancken. Nicht
das es ſolchen Leuten nicht angeboten vnd geſaget

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[[36]/0036] Walde ſind mein/ vnd Vieh auff den Bergen/ da ſie bey Tauſenden gehen. Jch kenne alles Gevoͤgel auff den Bergen/ vnd allerley Thier auff dem Felde iſt fuͤr mir. Wo mich hungerte/ wolt ich dir nicht darvon ſagen? Denn der Erdbodem iſt mein/ vnd alles was drinnen iſt. Meineſtu das ich Ochſenfleiſch eſſen wolte/ oder Bocksblut trincken? Opffere GOTT Danck/ vnd bezahle dem Hoͤchſten deine Geluͤbde/ Vnd ruffe mich an in der noth/ ſo wil Jch dich erret- ten/ ſo ſoltu mich preiſen. Sol vns darumb ſolche Gnade vnd Erloͤſung Gottes/ ſo vns im Wort vnd Sacrament angeboten/ vnd offeriret wird/ viel ſuͤſ- ſer ſein/ als Honig vnd Honigſeim/ Pſal. 19. v. 13. Ja viel lieber als Gold/ vnd fein Gold/ Ob gleich die vnglaͤubigen/ Aberglaͤubigen vnd Scheinglaͤubigen es vorachten/ vorlachen/ vnd darob keine Freude em- pfinden/ Wie man ſaget: Quod latet ignotum eſt, ignoti nulla Cupido. Das iſt: Was einer nicht weis oder verſtehet/ das erfreut jhn nicht/ ja achtet oder begehret deſſen nicht. Daher Chriſtus ſpricht/ Matth. 9. v 12. Die ſtarcken doͤrf- fen des Artztes nicht/ ſondern die Krancken. Nicht das es ſolchen Leuten nicht angeboten vnd geſaget wuͤrde/

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Zitationshilfe: Friese, Abraham: Christliche Leichpredigt/ Von der hülffe aus Zion. Liegnitz, 1622, S. [36]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/525077/36>, abgerufen am 24.11.2024.