Friese, Abraham: Disce mori Paulinum. Liegnitz, 1618.ne ich nichts/ als das böse/ vorzeihe michs/ Jch sage es/ denn Bleibet also in Ewigkeit war/ das wir aus gnadenSe- Sine tuo numine
Vnd im Summario des dritten Artickels/ das wir von für G iij
ne ich nichts/ als das boͤſe/ vorzeihe michs/ Jch ſage es/ denn Bleibet alſo in Ewigkeit war/ das wir aus gnadenSe- Sine tuo numine
Vnd im Summario des dritten Artickels/ das wir von fuͤr G iij
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ne ich nichts/ als das boͤſe/ vorzeihe michs/ Jch ſage es/ denn
du haſt es gelehret. Jch hoͤre das du es bekenneſt/ vnd fin-
de dich nicht vndanckbar/ Daher finden wir nichts das dein
iſt/ vnd von dir ſelber koͤmbt/ vnd verdint iſt/ als boͤſes: Da-
rumb wenn Gott deine wercke kroͤnet/ kroͤnet er nichts als
ſeine Gaben.
Bleibet alſo in Ewigkeit war/ das wir aus gnadenSe-
lig ſind durch den Glauben/ vnd daſſelbe nicht aus vns/ eine
Gabe GOttes iſt es/ nicht aus den Wercken/ auff das ſich
niemand ruͤhme/ Epheſ. 2. Daher durchs Geſetz/ niemand
gerecht wird/ Galat. 3. Sondern das Ewige Leben iſt
eine Gabe Gottes/ in Chriſto JEſu vnſerm HERREN/
Rom. 6. Denn wenn wir gleich etwas gutts thun/ geſchicht
es doch nicht von vns ſelber/ als von vns ſelber/ Sondern
das wir tuͤchtig ſind/ iſt von Gott/ 2. Cor. 3. Der iſt es/
der da wollen vnd volbringen wircket/ nach ſeinem wolge-
fallen/ Philip. 2. Wie auch die KircheGOTTES in der
Pfingſt proſa bekennet:
Sine tuo numine
Nihil eſt in homine,
Nihil eſt in noxium.
Ohn dein Goͤttlich Majeſtat/
Nichts gutts der Menſch kan noch hat/
Suͤndig iſt doch all ſein that.
Vnd im Summario des dritten Artickels/ das wir von
vns ſelber/ ja aus eigner vernunfft noch krafft an vnſern
HERREN Chriſtum nicht koͤnnen gleuben noch zu Jhm
kommen/ ꝛc. Denn der frey wille haſſet Gottes Gericht/ Er
iſt zum gutten erſtorben; Et opera non præcedunt juſti-
ficandum, ſed ſequuntur juſtificatum, ſagt Auguſtinꝰ
de fide & operibus Capit. 14. Die wercke gehen nicht
fuͤr
G iij
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