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Friese, Abraham: Disce mori Paulinum. Liegnitz, 1618.

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denn verdienen. Daher Augustinus an jtzt erwehnten orte
bald hernach saget:

An non ipse dedit ut bonum Cer-
tamen certares? Si non ipse dedit, quid est quod alio
loco dicis: Plus illis omnibus laboravi. Non autem
ego, sed gratia Dei mecum. Ecce iterum dicis, Cur-
sum consumavi? Nonne & ipse dedit, ut cursum
consumares? Si non ipse dedit[unleserliches Material - 1 Zeichen fehlt]ut cursum consumma-
res, quid est, quod alio loco dicis: Non volentis neq;
currentis, sed miserentis est Dei? Fidem servavi.
Servasti, Agnosco & probo, fateor, servasti. Sed ni-
si Dominus custodierit civitatem, invanum vigilat,
qui custodit eam. Ab illo ergo, ipso adjuvante, ipsoq;
donante, & bonum agonem certasti, & cursum con-
sumasti, & fidem servasti. Da veniam Apostole, di-
cimus, quia tu docuisti: Audio confitentem, non in-
venio ingratum. Prorsus tua, a te tibi parata, non no-
vimus nisi mala, cum ergo Deus coronat, merita tua,
nihil coronat nisi dona sua.

Das ist:

Hat er nicht ge-
gegeben das du einen gutten Kampff kempffest? Hat ers
nicht gegeben/ wie sagstu denn/ am andern orte/ Jch habe
mehr gearbeitet als die andern alle/ nicht aber ich/ sondern
die gnade GOttes so in mir ist. Du sagst weiter/ Jch ha-
be den Lauff vollendet? Hat er es nicht gegeben, das du den
Lauff vollendetest? Was sagstu denn am andern orte/ es
lieget nicht an jemandes wollen oder lauffen/ sondern an
Gottes erbarmen? Jch habe Glauben gehalten! Du
hast jhn gehalten! Jch erkenne es/ ich billiche es/ ich bekenne
es/ du hast jhn gehalten/ Aber/ wo der HErr nicht die Stad
behütt/ so wachet der Wächter vmbsonst/ Darumm hastu von
GOtt/ durch seine hülffe vnd Gnadengeschenck/ einen gut-
ten Kampff gekämpffet/ den lauff vollendet/ Glauben ge-
halten: Vorzeihe michs/ lieber Apostel/ dein eignes ken-
ne

denn verdienen. Daher Auguſtinus an jtzt erwehnten orte
bald hernach ſaget:

An non ipſe dedit ut bonum Cer-
tamen certares? Si non ipſe dedit, quid eſt quod alio
loco dicis: Plus illis omnibus laboravi. Non autem
ego, ſed gratia Dei mecum. Ecce iterum dicis, Cur-
ſum conſumavi? Nonne & ipſe dedit, ut curſum
conſumares? Si non ipſe dedit[unleserliches Material – 1 Zeichen fehlt]ut curſum conſumma-
res, quid eſt, quod alio loco dicis: Non volentis neq̀;
currentis, ſed miſerentis eſt Dei? Fidem ſervavi.
Servaſti, Agnoſco & probo, fateor, ſervaſti. Sed ni-
ſi Dominus cuſtodierit civitatem, invanum vigilat,
qui cuſtodit eam. Ab illo ergo, ipſo adjuvante, ipſoq̀;
donante, & bonum agonem certaſti, & curſum con-
ſumaſti, & fidem ſervaſti. Da veniam Apoſtole, di-
cimus, quia tu docuiſti: Audio confitentem, non in-
venio ingratum. Prorſus tua, â te tibi parata, non no-
vimus niſi mala, cum ergo Deus coronat, merita tua,
nihil coronat niſi dona ſua.

Das iſt:

Hat er nicht ge-
gegeben das du einen gutten Kampff kempffeſt? Hat ers
nicht gegeben/ wie ſagſtu denn/ am andern orte/ Jch habe
mehr gearbeitet als die andern alle/ nicht aber ich/ ſondern
die gnade GOttes ſo in mir iſt. Du ſagſt weiter/ Jch ha-
be den Lauff vollendet? Hat er es nicht gegeben, das du den
Lauff vollendeteſt? Was ſagſtu denn am andern orte/ es
lieget nicht an jemandes wollen oder lauffen/ ſondern an
Gottes erbarmen? Jch habe Glauben gehalten! Du
haſt jhn gehalten! Jch erkenne es/ ich billiche es/ ich bekenne
es/ du haſt jhn gehalten/ Aber/ wo der HErr nicht die Stad
behuͤtt/ ſo wachet der Waͤchter vmbſonſt/ Darum̃ haſtu von
GOtt/ durch ſeine huͤlffe vnd Gnadengeſchenck/ einen gut-
ten Kampff gekaͤmpffet/ den lauff vollendet/ Glauben ge-
halten: Vorzeihe michs/ lieber Apoſtel/ dein eignes ken-
ne
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Zitationshilfe: Friese, Abraham: Disce mori Paulinum. Liegnitz, 1618, S. [52]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524989/52>, abgerufen am 23.11.2024.