Droschki, Wolfgang: Gaykypikron [gr.] Wider die betrübte bittere TrawerKlage. Leipzig, 1615.Christliche Leichpredigt. rumque malorum, dadurch vngefähret vnd vngehindertlassen. Vnd Glaucus Lacedaemonius war seiner Ge- rechtigkeit halben so hoch berühmet/ daß viel von fremb- den Landen/ wie 1. Reg. 10. die Königin vom Reich Ara- bien einen fernen Zug/ die Weißheit des Königes Salo- monis anzuhören/ that/ gegen Spartam zogen/ damit sie diesen Mann nur sehen möchten. Von dieser Gerech- tigkeit kan zwar aus dem 20. cap. Proverb. gesagt wer- den/ Ein Gerechter/ der in seiner Frömmigkeit wan- delt/ des Kindern wird es wolgehen/ aber gleich- wol wenn sie schon im besten schrot vnd höchsten grad ist/ so bleibet es doch nur justicia carnis, darvon Chri- stus Matth. am 5. cap. redet: Es sey denn ewre Ge- rechtigkeit besser/ denn der Schrifft gelehrten vnd Phariseer/ so werdet jhr nicht in das Himmelreich kommen. S. Paulus schreibet zun Römern am 3. cap. Wir wissen/ daß kein Fleisch durch des Gesetzes Werck/ für Gott gerecht werde. Darumb muß bey vns Christen das beste thun/ justicia imputata oder im- putativa, eine zugerechnete geschenckte Gerechtigkeit/ die da herrühret vom Verdienst vnd der vollkommenen Satisfaction, vnsers HErrn vnd Heylandes Jesu Chri- sti/ da wir setzen/ zwischen vnsere vielfaltige Seuche vnd Missethat/ die vns vnd vnsern Gott von einander schei- den/ Esai. 59. vnd zwischen Gottes eyverigem Zorn vnd Grimm/ der ein verzehrendes Fewer ist/ Deut. 4. Hebr. 12. seines lieben Sohnes/ Matth. 3. des Mitlers zwischen Gott vnd Menschen/ 1. Timoth. 2. Vorbitt/ Opffer vnd Gehorsam/ vnd wissen vnd schliessen/ glauben vnd trawen festiglich/ Gott wolle vmb dieses vnsers Immanuelis, Esaiae B
Chriſtliche Leichpredigt. rumque malorum, dadurch vngefaͤhret vnd vngehindertlaſſen. Vnd Glaucus Lacedæmonius war ſeiner Ge- rechtigkeit halben ſo hoch beruͤhmet/ daß viel von fremb- den Landen/ wie 1. Reg. 10. die Koͤnigin vom Reich Ara- bien einen fernen Zug/ die Weißheit des Koͤniges Salo- monis anzuhoͤren/ that/ gegen Spartam zogen/ damit ſie dieſen Mann nur ſehen moͤchten. Von dieſer Gerech- tigkeit kan zwar aus dem 20. cap. Proverb. geſagt wer- den/ Ein Gerechter/ der in ſeiner Froͤmmigkeit wan- delt/ des Kindern wird es wolgehen/ aber gleich- wol wenn ſie ſchon im beſten ſchrot vnd hoͤchſten grad iſt/ ſo bleibet es doch nur juſticia carnis, darvon Chri- ſtus Matth. am 5. cap. redet: Es ſey denn ewre Ge- rechtigkeit beſſer/ denn der Schrifft gelehrten vnd Phariſeer/ ſo werdet jhr nicht in das Himmelreich kommen. S. Paulus ſchreibet zun Roͤmern am 3. cap. Wir wiſſen/ daß kein Fleiſch durch des Geſetzes Werck/ fuͤr Gott gerecht werde. Darumb muß bey vns Chriſten das beſte thun/ juſticia imputata oder im- putativa, eine zugerechnete geſchenckte Gerechtigkeit/ die da herruͤhret vom Verdienſt vnd der vollkommenen Satisfaction, vnſers HErꝛn vnd Heylandes Jeſu Chꝛi- ſti/ da wir ſetzen/ zwiſchen vnſere vielfaltige Seuche vnd Miſſethat/ die vns vnd vnſern Gott von einander ſchei- den/ Eſai. 59. vnd zwiſchen Gottes eyverigem Zoꝛn vnd Grimm/ der ein verzehꝛendes Fewer iſt/ Deut. 4. Hebr. 12. ſeines lieben Sohnes/ Matth. 3. des Mitlers zwiſchen Gott vnd Menſchen/ 1. Timoth. 2. Vorbitt/ Opffer vnd Gehorſam/ vnd wiſſen vnd ſchlieſſen/ glauben vnd trawen feſtiglich/ Gott wolle vmb dieſes vnſers Immanuelis, Eſaiæ B
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Chriſtliche Leichpredigt.
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laſſen. Vnd Glaucus Lacedæmonius war ſeiner Ge-
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den Landen/ wie 1. Reg. 10. die Koͤnigin vom Reich Ara-
bien einen fernen Zug/ die Weißheit des Koͤniges Salo-
monis anzuhoͤren/ that/ gegen Spartam zogen/ damit
ſie dieſen Mann nur ſehen moͤchten. Von dieſer Gerech-
tigkeit kan zwar aus dem 20. cap. Proverb. geſagt wer-
den/ Ein Gerechter/ der in ſeiner Froͤm̃igkeit wan-
delt/ des Kindern wird es wolgehen/ aber gleich-
wol wenn ſie ſchon im beſten ſchrot vnd hoͤchſten grad
iſt/ ſo bleibet es doch nur juſticia carnis, darvon Chri-
ſtus Matth. am 5. cap. redet: Es ſey denn ewre Ge-
rechtigkeit beſſer/ denn der Schrifft gelehrten vnd
Phariſeer/ ſo werdet jhr nicht in das Him̃elreich
kommen. S. Paulus ſchreibet zun Roͤmern am 3. cap.
Wir wiſſen/ daß kein Fleiſch durch des Geſetzes
Werck/ fuͤr Gott gerecht werde. Darumb muß bey
vns Chriſten das beſte thun/ juſticia imputata oder im-
putativa, eine zugerechnete geſchenckte Gerechtigkeit/
die da herruͤhret vom Verdienſt vnd der vollkommenen
Satisfaction, vnſers HErꝛn vnd Heylandes Jeſu Chꝛi-
ſti/ da wir ſetzen/ zwiſchen vnſere vielfaltige Seuche vnd
Miſſethat/ die vns vnd vnſern Gott von einander ſchei-
den/ Eſai. 59. vnd zwiſchen Gottes eyverigem Zoꝛn vnd
Grim̃/ der ein verzehꝛendes Fewer iſt/ Deut. 4. Hebr. 12.
ſeines lieben Sohnes/ Matth. 3. des Mitlers zwiſchen
Gott vnd Menſchen/ 1. Timoth. 2. Vorbitt/ Opffer vnd
Gehorſam/ vnd wiſſen vnd ſchlieſſen/ glauben vñ trawen
feſtiglich/ Gott wolle vmb dieſes vnſers Immanuelis,
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