Droschki, Wolfgang: Gaykypikron [gr.] Wider die betrübte bittere TrawerKlage. Leipzig, 1615.Christliche Leichpredigt. leben solten/ durch die Sünde wol gar degeneriren,vntern Henden vorderben vnd vmbkommen möchten/ vnd transferiret vnd vorsetzt sie/ als seine fruchtbare Himmelspfläntzlein vnd Paradyß Steudlein/ in den schönen weiten grossen Lustgarten des ewigen Lebens/ da sie in Ewigkeit grünen vnd blühen sollen/ wie das grüne Graß/ Esai. am 66. Capitel/ vnd außschlagen wie die schönen Balsam vnd wolriechenden Cypressen- Bäwmlein/ wie Bäwmlein der Gerechtigkeit/ vnnd Pflantzen des Herren zum Preise/ Esai. am 61. Capitel/ mit frischem Safft/ vnd newer Krafft ohne Auffhören. Weil es denn vnser Herr Gott mit vnsern Kin-
Vnd F iij
Chriſtliche Leichpredigt. leben ſolten/ durch die Suͤnde wol gar degeneriren,vntern Henden vorderben vnd vmbkommen moͤchten/ vnd transferiret vnd vorſetzt ſie/ als ſeine fruchtbare Himmelspflaͤntzlein vnd Paradyß Steudlein/ in den ſchoͤnen weiten groſſen Luſtgarten des ewigen Lebens/ da ſie in Ewigkeit gruͤnen vnd bluͤhen ſollen/ wie das gruͤne Graß/ Eſai. am 66. Capitel/ vnd außſchlagen wie die ſchoͤnen Balſam vnd wolriechenden Cypreſſen- Baͤwmlein/ wie Baͤwmlein der Gerechtigkeit/ vnnd Pflantzen des Herren zum Preiſe/ Eſai. am 61. Capitel/ mit friſchem Safft/ vnd newer Krafft ohne Auffhoͤren. Weil es denn vnſer Herr Gott mit vnſern Kin-
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Chriſtliche Leichpredigt.
leben ſolten/ durch die Suͤnde wol gar degeneriren,
vntern Henden vorderben vnd vmbkommen moͤchten/
vnd transferiret vnd vorſetzt ſie/ als ſeine fruchtbare
Himmelspflaͤntzlein vnd Paradyß Steudlein/ in den
ſchoͤnen weiten groſſen Luſtgarten des ewigen Lebens/
da ſie in Ewigkeit gruͤnen vnd bluͤhen ſollen/ wie das
gruͤne Graß/ Eſai. am 66. Capitel/ vnd außſchlagen
wie die ſchoͤnen Balſam vnd wolriechenden Cypreſſen-
Baͤwmlein/ wie Baͤwmlein der Gerechtigkeit/ vnnd
Pflantzen des Herren zum Preiſe/ Eſai. am 61.
Capitel/ mit friſchem Safft/ vnd newer Krafft ohne
Auffhoͤren.
Weil es denn vnſer Herr Gott mit vnſern Kin-
derlein ſo gut meinet/ vnd ſie ſind jhm lieb vnd ange-
nehme/ darumb nimpt er ſie weg aus dem Leben vnter
den Suͤndern/ er nimpt ſie weg in jhren heiligen We-
ſterhembdlein/ ſo ſie in der werthen Tauffe angezogen
haben/ vnd in jhrer Vnſchuldt/ die jhnen ſein liebes
Soͤhnlein/ daß ſuͤſſe Jeſulein/ jhr liebſtes Bruͤderlein/
Gottes Laͤmmelein/ vnſer Jmmanuelichen/ durch deſ-
ſen Wunden roth/ alle jhr Suͤnd vnd Schuldt iſt quitt
vnd tod/ vordienet vnd geſchencket hat/ was wollen wir
denn vns zeihen/ daß wir ſolchen willen Gottes/ nicht
auch vor den beſten erkennen vnd annehmen ſolten?
Zumahl weil es auch die Heiden ſelber geſtanden vnd
befunden haben/ Vnd darff der Poet Menander ſa-
gen:
ὅν ὁι ϑεοὶ φιλοῦσιν ἀποϑνήσκει νέος.
Juvenes moriuntur qui Diis cari ſunt, Wen Gott lieb
hat der ſtirbet Jung/ der Todt friſſet das beſt oben ab/
Vnd
F iij
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