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Droschki, Wolfgang: Gaykypikron [gr.] Wider die betrübte bittere TrawerKlage. Leipzig, 1615.

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Christliche Leichpredigt.
leben solten/ durch die Sünde wol gar degeneriren,
vntern Henden vorderben vnd vmbkommen möchten/
vnd transferiret vnd vorsetzt sie/ als seine fruchtbare
Himmelspfläntzlein vnd Paradyß Steudlein/ in den
schönen weiten grossen Lustgarten des ewigen Lebens/
da sie in Ewigkeit grünen vnd blühen sollen/ wie das
grüne Graß/ Esai. am 66. Capitel/ vnd außschlagen
wie die schönen Balsam vnd wolriechenden Cypressen-
Bäwmlein/ wie Bäwmlein der Gerechtigkeit/ vnnd
Pflantzen des Herren zum Preise/ Esai. am 61.
Capitel/ mit frischem Safft/ vnd newer Krafft ohne
Auffhören.

Weil es denn vnser Herr Gott mit vnsern Kin-
derlein so gut meinet/ vnd sie sind jhm lieb vnd ange-
nehme/ darumb nimpt er sie weg aus dem Leben vnter
den Sündern/ er nimpt sie weg in jhren heiligen We-
sterhembdlein/ so sie in der werthen Tauffe angezogen
haben/ vnd in jhrer Vnschuldt/ die jhnen sein liebes
Söhnlein/ daß süsse Jesulein/ jhr liebstes Brüderlein/
Gottes Lämmelein/ vnser Jmmanuelichen/ durch des-
sen Wunden roth/ alle jhr Sünd vnd Schuldt ist quitt
vnd tod/ vordienet vnd geschencket hat/ was wollen wir
denn vns zeihen/ daß wir solchen willen Gottes/ nicht
auch vor den besten erkennen vnd annehmen solten?
Zumahl weil es auch die Heiden selber gestanden vnd
befunden haben/ Vnd darff der Poet Menander sa-
gen:

on oi theoi philousin apothneskei neos.
Juvenes moriuntur qui Diis cari sunt,
Wen Gott lieb
hat der stirbet Jung/ der Todt frisset das best oben ab/

Vnd
F iij

Chriſtliche Leichpredigt.
leben ſolten/ durch die Suͤnde wol gar degeneriren,
vntern Henden vorderben vnd vmbkommen moͤchten/
vnd transferiret vnd vorſetzt ſie/ als ſeine fruchtbare
Himmelspflaͤntzlein vnd Paradyß Steudlein/ in den
ſchoͤnen weiten groſſen Luſtgarten des ewigen Lebens/
da ſie in Ewigkeit gruͤnen vnd bluͤhen ſollen/ wie das
gruͤne Graß/ Eſai. am 66. Capitel/ vnd außſchlagen
wie die ſchoͤnen Balſam vnd wolriechenden Cypreſſen-
Baͤwmlein/ wie Baͤwmlein der Gerechtigkeit/ vnnd
Pflantzen des Herren zum Preiſe/ Eſai. am 61.
Capitel/ mit friſchem Safft/ vnd newer Krafft ohne
Auffhoͤren.

Weil es denn vnſer Herr Gott mit vnſern Kin-
derlein ſo gut meinet/ vnd ſie ſind jhm lieb vnd ange-
nehme/ darumb nimpt er ſie weg aus dem Leben vnter
den Suͤndern/ er nimpt ſie weg in jhren heiligen We-
ſterhembdlein/ ſo ſie in der werthen Tauffe angezogen
haben/ vnd in jhrer Vnſchuldt/ die jhnen ſein liebes
Soͤhnlein/ daß ſuͤſſe Jeſulein/ jhr liebſtes Bruͤderlein/
Gottes Laͤmmelein/ vnſer Jmmanuelichen/ durch deſ-
ſen Wunden roth/ alle jhr Suͤnd vnd Schuldt iſt quitt
vnd tod/ vordienet vnd geſchencket hat/ was wollen wir
denn vns zeihen/ daß wir ſolchen willen Gottes/ nicht
auch vor den beſten erkennen vnd annehmen ſolten?
Zumahl weil es auch die Heiden ſelber geſtanden vnd
befunden haben/ Vnd darff der Poet Menander ſa-
gen:

ὅν ὁι ϑεοὶ φιλοῦσιν ἀποϑνήσκει νέος.
Juvenes moriuntur qui Diis cari ſunt,
Wen Gott lieb
hat der ſtirbet Jung/ der Todt friſſet das beſt oben ab/

Vnd
F iij
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[41/0045] Chriſtliche Leichpredigt. leben ſolten/ durch die Suͤnde wol gar degeneriren, vntern Henden vorderben vnd vmbkommen moͤchten/ vnd transferiret vnd vorſetzt ſie/ als ſeine fruchtbare Himmelspflaͤntzlein vnd Paradyß Steudlein/ in den ſchoͤnen weiten groſſen Luſtgarten des ewigen Lebens/ da ſie in Ewigkeit gruͤnen vnd bluͤhen ſollen/ wie das gruͤne Graß/ Eſai. am 66. Capitel/ vnd außſchlagen wie die ſchoͤnen Balſam vnd wolriechenden Cypreſſen- Baͤwmlein/ wie Baͤwmlein der Gerechtigkeit/ vnnd Pflantzen des Herren zum Preiſe/ Eſai. am 61. Capitel/ mit friſchem Safft/ vnd newer Krafft ohne Auffhoͤren. Weil es denn vnſer Herr Gott mit vnſern Kin- derlein ſo gut meinet/ vnd ſie ſind jhm lieb vnd ange- nehme/ darumb nimpt er ſie weg aus dem Leben vnter den Suͤndern/ er nimpt ſie weg in jhren heiligen We- ſterhembdlein/ ſo ſie in der werthen Tauffe angezogen haben/ vnd in jhrer Vnſchuldt/ die jhnen ſein liebes Soͤhnlein/ daß ſuͤſſe Jeſulein/ jhr liebſtes Bruͤderlein/ Gottes Laͤmmelein/ vnſer Jmmanuelichen/ durch deſ- ſen Wunden roth/ alle jhr Suͤnd vnd Schuldt iſt quitt vnd tod/ vordienet vnd geſchencket hat/ was wollen wir denn vns zeihen/ daß wir ſolchen willen Gottes/ nicht auch vor den beſten erkennen vnd annehmen ſolten? Zumahl weil es auch die Heiden ſelber geſtanden vnd befunden haben/ Vnd darff der Poet Menander ſa- gen: ὅν ὁι ϑεοὶ φιλοῦσιν ἀποϑνήσκει νέος. Juvenes moriuntur qui Diis cari ſunt, Wen Gott lieb hat der ſtirbet Jung/ der Todt friſſet das beſt oben ab/ Vnd F iij

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Zitationshilfe: Droschki, Wolfgang: Gaykypikron [gr.] Wider die betrübte bittere TrawerKlage. Leipzig, 1615, S. 41. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524584/45>, abgerufen am 21.11.2024.