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Droschki, Wolfgang: Gaykypikron [gr.] Wider die betrübte bittere TrawerKlage. Leipzig, 1615.

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Christliche Leichpredigt.

Keiner würde so töricht vnd närrisch seyn/ wann jhme/
ehe er geboren/ die freye Wahl gegeben würde/ das Le-
ben anzunehmen/ oder nicht/ daß er solches annehmen/
vnd jhm zu leben begehren solte.

Von diesem vnruhigem/ kläglichem vnd mühesa-
men wesen werden frölich erlediget vnd befreyet/ vnd
kommen in tabernaculum fiduciae, pulcritudinem pa-
cis, & requiem opulentam,
in die Häuser des Frie-
dens/ in sichere Wohnungen/ vnd in stoltze Ruhe/ wie
Esaias am 32. redet/ die Gerechten/ welche gerecht wor-
den seyn aus Gnaden/ justitia imputativa, nicht durch
eigene/ sondern durch eine zugerechnete Gerechtigkeit/
durch das Blut vnd den Tod Jesu Christi/ darauff sie
getaufft/ vnd darauff sie auch in wahrem Glauben ge-
storben vnd vorschieden seyn/ vnd können mit König
David aussm 4. Psalm rühmen/ in pace dormiam &
requiescam,
Jch liege vnd schlaffe gantz mit frie-
den/ denn alleine du HErr hilffest mir/ daß ich
sicher wohne.
Vnd aussm 14. Cap. Apocal. Selig
sind die Todten/ die in dem HErrn sterben/ von
nun an/ denn sie ruhen von jhrer Arbeit.
Ja frey-
lich sind sie selig/ denn mors ipsorum est finis labo-
rum, victoriae consummatio, aditusque ac janua ad vi-
tam & securitatem aeternam,
denn jhr Tod ist ein en-
de vnd gewüntschte clausula, aller jhrer Mühe vnd Ar-
beit/ ein lieblicher Außgang jhres langwirigen kampf-
fes vnd streites/ eine Thür/ Eingang vnd Anfang/ zum
Leben vnd ewiger Sicherheit/ sagt S. Bernhardus.
Welch Vater vnd Mutter woltens nun mit jhrem Kin-
de so vnväterlich/ vnmütterlich vnd vntrewlich meinen/

daß
F
Chriſtliche Leichpredigt.

Keiner wuͤrde ſo toͤricht vnd naͤrriſch ſeyn/ wann jhme/
ehe er geboren/ die freye Wahl gegeben wuͤrde/ das Le-
ben anzunehmen/ oder nicht/ daß er ſolches annehmen/
vnd jhm zu leben begehren ſolte.

Von dieſem vnruhigem/ klaͤglichem vnd muͤheſa-
men weſen werden froͤlich erlediget vnd befreyet/ vnd
kommen in tabernaculum fiduciæ, pulcritudinem pa-
cis, & requiem opulentam,
in die Haͤuſer des Frie-
dens/ in ſichere Wohnungen/ vnd in ſtoltze Ruhe/ wie
Eſaias am 32. redet/ die Gerechten/ welche gerecht wor-
den ſeyn aus Gnaden/ juſtitiâ imputativá, nicht durch
eigene/ ſondern durch eine zugerechnete Gerechtigkeit/
durch das Blut vnd den Tod Jeſu Chriſti/ darauff ſie
getaufft/ vnd darauff ſie auch in wahrem Glauben ge-
ſtorben vnd vorſchieden ſeyn/ vnd koͤnnen mit Koͤnig
David auſſm 4. Pſalm ruͤhmen/ in pace dormiam &
requieſcam,
Jch liege vnd ſchlaffe gantz mit frie-
den/ denn alleine du HErr hilffeſt mir/ daß ich
ſicher wohne.
Vnd auſſm 14. Cap. Apocal. Selig
ſind die Todten/ die in dem HErrn ſterben/ von
nun an/ denn ſie ruhen von jhrer Arbeit.
Ja frey-
lich ſind ſie ſelig/ denn mors ipſorum eſt finis labo-
rum, victoriæ conſummatio, aditusq́ue ac janua ad vi-
tam & ſecuritatem æternam,
denn jhr Tod iſt ein en-
de vnd gewuͤntſchte clauſula, aller jhrer Muͤhe vnd Ar-
beit/ ein lieblicher Außgang jhres langwirigen kampf-
fes vnd ſtreites/ eine Thuͤr/ Eingang vnd Anfang/ zum
Leben vnd ewiger Sicherheit/ ſagt S. Bernhardus.
Welch Vater vnd Mutter woltens nun mit jhrem Kin-
de ſo vnvaͤterlich/ vnmuͤtterlich vnd vntrewlich meinen/

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[37/0041] Chriſtliche Leichpredigt. Keiner wuͤrde ſo toͤricht vnd naͤrriſch ſeyn/ wann jhme/ ehe er geboren/ die freye Wahl gegeben wuͤrde/ das Le- ben anzunehmen/ oder nicht/ daß er ſolches annehmen/ vnd jhm zu leben begehren ſolte. Von dieſem vnruhigem/ klaͤglichem vnd muͤheſa- men weſen werden froͤlich erlediget vnd befreyet/ vnd kommen in tabernaculum fiduciæ, pulcritudinem pa- cis, & requiem opulentam, in die Haͤuſer des Frie- dens/ in ſichere Wohnungen/ vnd in ſtoltze Ruhe/ wie Eſaias am 32. redet/ die Gerechten/ welche gerecht wor- den ſeyn aus Gnaden/ juſtitiâ imputativá, nicht durch eigene/ ſondern durch eine zugerechnete Gerechtigkeit/ durch das Blut vnd den Tod Jeſu Chriſti/ darauff ſie getaufft/ vnd darauff ſie auch in wahrem Glauben ge- ſtorben vnd vorſchieden ſeyn/ vnd koͤnnen mit Koͤnig David auſſm 4. Pſalm ruͤhmen/ in pace dormiam & requieſcam, Jch liege vnd ſchlaffe gantz mit frie- den/ denn alleine du HErr hilffeſt mir/ daß ich ſicher wohne. Vnd auſſm 14. Cap. Apocal. Selig ſind die Todten/ die in dem HErrn ſterben/ von nun an/ denn ſie ruhen von jhrer Arbeit. Ja frey- lich ſind ſie ſelig/ denn mors ipſorum eſt finis labo- rum, victoriæ conſummatio, aditusq́; ac janua ad vi- tam & ſecuritatem æternam, denn jhr Tod iſt ein en- de vnd gewuͤntſchte clauſula, aller jhrer Muͤhe vnd Ar- beit/ ein lieblicher Außgang jhres langwirigen kampf- fes vnd ſtreites/ eine Thuͤr/ Eingang vnd Anfang/ zum Leben vnd ewiger Sicherheit/ ſagt S. Bernhardus. Welch Vater vnd Mutter woltens nun mit jhrem Kin- de ſo vnvaͤterlich/ vnmuͤtterlich vnd vntrewlich meinen/ daß F

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Zitationshilfe: Droschki, Wolfgang: Gaykypikron [gr.] Wider die betrübte bittere TrawerKlage. Leipzig, 1615, S. 37. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524584/41>, abgerufen am 24.11.2024.