Droschki, Wolfgang: Gaykypikron [gr.] Wider die betrübte bittere TrawerKlage. Leipzig, 1615.Eine andere in jhrer Wallfarth. Deßgleichen spricht auch Jobder hochversuchte vnd vielgeplagte Märterer/ in sei- nem Buche am siebenden Capitel: Muß nicht der Mensch jmmer im Streit seyn auff Erden/ vnd seine Tage sind wie eines Tagelöhners? Wie ein Knecht sehnet sich nach dem Schatten/ vnd ein Tagelöhner/ daß seine Arbeit aus sey: Al- so habe ich wol gantze Monden vergeblich ge- arbeitet/ vnd elender Nacht sind mir viel wor- den. Vnd Moyses der wunderbahre Prophet/ vnd von GOTT hochbegabete Mann/ saget im neuntzig- sten Psalm/ den man sein Gebet nennet: Vnser Le- ben wehret siebenzig Jahr/ Wenns hoch kömpt/ so sinds achtzig Jahr/ Vnd wenns köstlich ge- wesen ist/ so ists Mühe vnd Arbeit gewesen: Sondern es ist auch bey den weisen Heyden manche jammerige deploration darüber zu finden/ wie son- derlichen am Aristotele dem fürtrefflichen Manne vnd gewaltigen Philosopho zu sehen/ welcher/ da er gefraget wurde/ was des Menschen Leben eigentlichen were/ also geantwortet hat: astheneias upodeigma, kairou laphuron, tukhes paignion, metaptoseos eikon, phthonou kai sumphoras plastigx: to de loipon phlegma kai khole. Das ist/ es sey eine stete Schwachheit vnd Vnvermög- ligkeit/ werde von der Zeit gleich geraubet/ vnd ehe man sich es versiehet/ abgekürtzet/ sey ein rechtes Geuckelspiel des Glücks vnd Vnglücks/ ein vnbesten- diges wanckendes Wesen/ voller Feindschafft vnd nei- den/ wann es einem wolgehet/ vnd voller Plag vnd Leiden
Eine andere in jhrer Wallfarth. Deßgleichen ſpricht auch Jobder hochverſuchte vnd vielgeplagte Maͤrterer/ in ſei- nem Buche am ſiebenden Capitel: Muß nicht der Menſch jmmer im Streit ſeyn auff Erden/ vnd ſeine Tage ſind wie eines Tageloͤhners? Wie ein Knecht ſehnet ſich nach dem Schatten/ vnd ein Tageloͤhner/ daß ſeine Arbeit aus ſey: Al- ſo habe ich wol gantze Monden vergeblich ge- arbeitet/ vnd elender Nacht ſind mir viel wor- den. Vnd Moyſes der wunderbahre Prophet/ vnd von GOTT hochbegabete Mann/ ſaget im neuntzig- ſten Pſalm/ den man ſein Gebet nennet: Vnſer Le- ben wehꝛet ſiebenzig Jahr/ Wenns hoch koͤmpt/ ſo ſinds achtzig Jahr/ Vnd wenns koͤſtlich ge- weſen iſt/ ſo iſts Muͤhe vnd Arbeit geweſen: Sondern es iſt auch bey den weiſen Heyden manche jammerige deploration daruͤber zu finden/ wie ſon- derlichen am Ariſtotele dem fuͤrtrefflichen Manne vnd gewaltigen Philoſopho zu ſehen/ welcher/ da er gefraget wurde/ was des Menſchen Leben eigentlichen were/ alſo geantwortet hat: ἀσϑενείας ὑπόδειγμα, καιροῦ λάφυρον, τύχης παίγνιον, μεταπτώσεως εἰκὼν, φϑόνου καὶ συμφορᾶς πλάστιγξ: τὸ δὲ λοιπὸν φλέγμα καὶ χολὴ. Das iſt/ es ſey eine ſtete Schwachheit vnd Vnvermoͤg- ligkeit/ werde von der Zeit gleich geraubet/ vnd ehe man ſich es verſiehet/ abgekuͤrtzet/ ſey ein rechtes Geuckelſpiel des Gluͤcks vnd Vngluͤcks/ ein vnbeſten- diges wanckendes Weſen/ voller Feindſchafft vnd nei- den/ wann es einem wolgehet/ vnd voller Plag vnd Leiden
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Eine andere
in jhrer Wallfarth. Deßgleichen ſpricht auch Job
der hochverſuchte vnd vielgeplagte Maͤrterer/ in ſei-
nem Buche am ſiebenden Capitel: Muß nicht der
Menſch jmmer im Streit ſeyn auff Erden/ vnd
ſeine Tage ſind wie eines Tageloͤhners? Wie
ein Knecht ſehnet ſich nach dem Schatten/ vnd
ein Tageloͤhner/ daß ſeine Arbeit aus ſey: Al-
ſo habe ich wol gantze Monden vergeblich ge-
arbeitet/ vnd elender Nacht ſind mir viel wor-
den. Vnd Moyſes der wunderbahre Prophet/ vnd
von GOTT hochbegabete Mann/ ſaget im neuntzig-
ſten Pſalm/ den man ſein Gebet nennet: Vnſer Le-
ben wehꝛet ſiebenzig Jahr/ Wenns hoch koͤmpt/
ſo ſinds achtzig Jahr/ Vnd wenns koͤſtlich ge-
weſen iſt/ ſo iſts Muͤhe vnd Arbeit geweſen:
Sondern es iſt auch bey den weiſen Heyden manche
jammerige deploration daruͤber zu finden/ wie ſon-
derlichen am Ariſtotele dem fuͤrtrefflichen Manne
vnd gewaltigen Philoſopho zu ſehen/ welcher/ da er
gefraget wurde/ was des Menſchen Leben eigentlichen
were/ alſo geantwortet hat: ἀσϑενείας ὑπόδειγμα, καιροῦ
λάφυρον, τύχης παίγνιον, μεταπτώσεως εἰκὼν, φϑόνου καὶ
συμφορᾶς πλάστιγξ: τὸ δὲ λοιπὸν φλέγμα καὶ χολὴ.
Das iſt/ es ſey eine ſtete Schwachheit vnd Vnvermoͤg-
ligkeit/ werde von der Zeit gleich geraubet/ vnd ehe
man ſich es verſiehet/ abgekuͤrtzet/ ſey ein rechtes
Geuckelſpiel des Gluͤcks vnd Vngluͤcks/ ein vnbeſten-
diges wanckendes Weſen/ voller Feindſchafft vnd nei-
den/ wann es einem wolgehet/ vnd voller Plag vnd
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