weggenommen aus dem Leben/ vnter den Sün-
dern/ vnd wird hingerückt/ daß die Boßheit sei-
nen Verstand nicht verkehre/ noch falsche Lehr
seine Seele betriege/ Denn die bösen Exempel
verführen vnd verderben einem das gute/ vnd die
reitzende Lust verkehret vnschuldige Hertzen. Er
ist bald vollkommen worden/ vnd hat viel Jahr
erfüllet. Drey
Furias infernales oder hellische Göt-
tin/ tichten die Poeten: Eine hat geheissen
Alecto: Die
ander/
Tisiphone: Die dritte/
Megaera: Also sperret
ein dreygekrönter Trachenkopff vnd
Cerberus tria la-trantia colla, dreyerley Schlünde vnd Rachen/ angel-
weit genung auff/ Esai
ae 5. gegen den armen Menschen/
in diesem Jammerthal/ vnd speyet lauter gifftigen
Rauch/ sündlichen verderblichen Dampff/ vnd anbrüch-
tigen Schmauch/ wie der
hiatus lethalis ac terribilis, zu
des Römischen
M. Curtii zeiten/ wider sie aus.
Der eine sprüet Haereses, falsche Lehr/ darüber
Christus klagt Matthaei am 24. cap. vnd sagt: Sehet
zu/ daß euch niemand verführe/ Denn es werden
viel kommen vnter meinem Namen/ vnd sagen:
Jch bin Christus/ vnd werden viel verführen.
Darvon Paulus Actor am 20. cap. redet: Jch weis/
daß nach meinem Abschied/ werden vnter euch
kommen grewliche Wölffe/ die der Herde nicht
verschonen werden/ Auch aus euch selbst werden
auffstehen Männer/ die da verkehrte Lehre reden/
die Jünger an sich zu ziehen. Darvon S. Johannes
in
C iij
weggenommen aus dem Leben/ vnter den Suͤn-
dern/ vnd wird hingeruͤckt/ daß die Boßheit ſei-
nen Verſtand nicht verkehre/ noch falſche Lehr
ſeine Seele betriege/ Denn die boͤſen Exempel
verfuͤhren vnd verderben einem das gute/ vnd die
reitzende Luſt verkehret vnſchuldige Hertzen. Er
iſt bald vollkommen worden/ vnd hat viel Jahr
erfuͤllet. Drey
Furias infernales oder helliſche Goͤt-
tin/ tichten die Poeten: Eine hat geheiſſen
Alecto: Die
ander/
Tiſiphone: Die dritte/
Megæra: Alſo ſperret
ein dreygekroͤnter Trachenkopff vnd
Cerberus tria la-trantia colla, dreyerley Schluͤnde vnd Rachen/ angel-
weit genung auff/ Eſai
æ 5. gegen den armen Menſchen/
in dieſem Jammerthal/ vnd ſpeyet lauter gifftigen
Rauch/ ſuͤndlichen verderblichen Dampff/ vnd anbruͤch-
tigen Schmauch/ wie der
hiatus lethalis ac terribilis, zu
des Roͤmiſchen
M. Curtii zeiten/ wider ſie aus.
Der eine ſpruͤet Hæreſes, falſche Lehr/ daruͤber
Chriſtus klagt Matthæi am 24. cap. vnd ſagt: Sehet
zu/ daß euch niemand verfuͤhre/ Denn es werden
viel kommen vnter meinem Namen/ vnd ſagen:
Jch bin Chriſtus/ vnd werden viel verfuͤhren.
Darvon Paulus Actor am 20. cap. redet: Jch weis/
daß nach meinem Abſchied/ werden vnter euch
kommen grewliche Woͤlffe/ die der Herde nicht
verſchonen werden/ Auch aus euch ſelbſt werden
auffſtehen Maͤnner/ die da verkehrte Lehre reden/
die Juͤnger an ſich zu ziehen. Darvon S. Johannes
in
C iij
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[17/0021]
Chriſtliche Leichpredigt.
weggenommen aus dem Leben/ vnter den Suͤn-
dern/ vnd wird hingeruͤckt/ daß die Boßheit ſei-
nen Verſtand nicht verkehre/ noch falſche Lehr
ſeine Seele betriege/ Denn die boͤſen Exempel
verfuͤhren vnd verderben einem das gute/ vnd die
reitzende Luſt verkehret vnſchuldige Hertzen. Er
iſt bald vollkommen worden/ vnd hat viel Jahr
erfuͤllet. Drey Furias infernales oder helliſche Goͤt-
tin/ tichten die Poeten: Eine hat geheiſſen Alecto: Die
ander/ Tiſiphone: Die dritte/ Megæra: Alſo ſperret
ein dreygekroͤnter Trachenkopff vnd Cerberus tria la-
trantia colla, dreyerley Schluͤnde vnd Rachen/ angel-
weit genung auff/ Eſaiæ 5. gegen den armen Menſchen/
in dieſem Jammerthal/ vnd ſpeyet lauter gifftigen
Rauch/ ſuͤndlichen verderblichen Dampff/ vnd anbruͤch-
tigen Schmauch/ wie der hiatus lethalis ac terribilis, zu
des Roͤmiſchen M. Curtii zeiten/ wider ſie aus.
Furiæ.
Tria Cerbe-
ri infernalis
guttura.
Der eine ſpruͤet Hæreſes, falſche Lehr/ daruͤber
Chriſtus klagt Matthæi am 24. cap. vnd ſagt: Sehet
zu/ daß euch niemand verfuͤhre/ Denn es werden
viel kommen vnter meinem Namen/ vnd ſagen:
Jch bin Chriſtus/ vnd werden viel verfuͤhren.
Darvon Paulus Actor am 20. cap. redet: Jch weis/
daß nach meinem Abſchied/ werden vnter euch
kommen grewliche Woͤlffe/ die der Herde nicht
verſchonen werden/ Auch aus euch ſelbſt werden
auffſtehen Maͤnner/ die da verkehrte Lehre reden/
die Juͤnger an ſich zu ziehen. Darvon S. Johannes
in
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