Droschki, Wolfgang: Gaykypikron [gr.] Wider die betrübte bittere TrawerKlage. Leipzig, 1615.Christliche Leichpredigt. rechte Klugheit/ vnd hohe himmlische Weißheit der Chri-sten/ wann man Gott recht erkennen/ vnd an Jesum Christum gleuben/ wol studieret/ vnd embsig lernet/ da- durch werden wir rechte Doctores Seraphici, Trisme- gisti vnd Meister von hohen Sinnen: Denn das ist der Wille des/ sagt Christus Johan. 6. der mich ge-Psalm. 119. Jch bin gelehr- ter/ denn alle meine Lehrer/ Denn deine Zeugniß sind meine Rede. Jch bin klüger denn die Alten/ Denn ich halte deine Befehl. sand hat/ daß wer den Sohn sihet/ vnd gleubet an jhn/ habe das ewige Leben. Vnd Joan am 17. spricht er: Das ist das ewige Leben/ daß sie dich/ HErr himmlischer Vater/ daß du alleine wahrer Gott bist/ vnd den du gesand hast/ Jesum Chri- stum/ erkennen. Augustinus schreibet: Qvi sine Sal- vatore salutem vult habere, & sine vera sapientia aesti- mat se prudentem fieri posse, non sanus sed aeger, non prudens, sed stultus, in aegritudine assidua laborabit, & in coecitate noxia demens & stultus permanebit. Lutherus Tomo 7. fol. 57. setzet: Das ist für Gott die höchste Weißheit vnd Kunst vber alle Künste vnd Weiß- heit/ ob sie auch Engelisch were/ daß man Christum recht kenne. Vnd die gemeinen Reim lauten: Der hat seinn Fleiß wol angewendt/ Wer Jesum Christum recht erkennt/ All ander Künst sind Asch vnd Staub/ Die höchst Kunst ist/ an Christum glaub. Das Dritte/ einem Christen/ der selig zu ster- rechte B iij
Chriſtliche Leichpredigt. rechte Klugheit/ vnd hohe himmliſche Weißheit der Chri-ſten/ wann man Gott recht erkennen/ vnd an Jeſum Chriſtum gleuben/ wol ſtudieret/ vnd embſig lernet/ da- durch werden wir rechte Doctores Seraphici, Triſme- giſti vnd Meiſter von hohen Sinnen: Denn das iſt der Wille des/ ſagt Chriſtus Johan. 6. der mich ge-Pſalm. 119. Jch bin gelehr- ter/ denn alle meine Lehrer/ Denn deine Zeugniß ſind meine Rede. Jch bin kluͤger denn die Alten/ Denn ich halte deine Befehl. ſand hat/ daß wer den Sohn ſihet/ vnd gleubet an jhn/ habe das ewige Leben. Vnd Joan am 17. ſpricht er: Das iſt das ewige Leben/ daß ſie dich/ HErr himmliſcher Vater/ daß du alleine wahrer Gott biſt/ vnd den du geſand haſt/ Jeſum Chri- ſtum/ erkennen. Auguſtinus ſchreibet: Qvi ſine Sal- vatore ſalutem vult habere, & ſine vera ſapientia æſti- mat ſe prudentem fieri poſſe, non ſanus ſed æger, non prudens, ſed ſtultus, in ægritudine aſsidua laborabit, & in cœcitate noxia demens & ſtultus permanebit. Lutherus Tomo 7. fol. 57. ſetzet: Das iſt fuͤr Gott die hoͤchſte Weißheit vnd Kunſt vber alle Kuͤnſte vnd Weiß- heit/ ob ſie auch Engeliſch were/ daß man Chriſtum recht kenne. Vnd die gemeinen Reim lauten: Der hat ſeinn Fleiß wol angewendt/ Wer Jeſum Chriſtum recht erkennt/ All ander Kuͤnſt ſind Aſch vnd Staub/ Die hoͤchſt Kunſt iſt/ an Chriſtum glaub. Das Dritte/ einem Chriſten/ der ſelig zu ſter- rechte B iij
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Chriſtliche Leichpredigt.
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ſten/ wann man Gott recht erkennen/ vnd an Jeſum
Chriſtum gleuben/ wol ſtudieret/ vnd embſig lernet/ da-
durch werden wir rechte Doctores Seraphici, Triſme-
giſti vnd Meiſter von hohen Sinnen: Denn das iſt
der Wille des/ ſagt Chriſtus Johan. 6. der mich ge-
ſand hat/ daß wer den Sohn ſihet/ vnd gleubet
an jhn/ habe das ewige Leben. Vnd Joan am 17.
ſpricht er: Das iſt das ewige Leben/ daß ſie dich/
HErr him̃liſcher Vater/ daß du alleine wahrer
Gott biſt/ vnd den du geſand haſt/ Jeſum Chri-
ſtum/ erkennen. Auguſtinus ſchreibet: Qvi ſine Sal-
vatore ſalutem vult habere, & ſine vera ſapientia æſti-
mat ſe prudentem fieri poſſe, non ſanus ſed æger, non
prudens, ſed ſtultus, in ægritudine aſsidua laborabit,
& in cœcitate noxia demens & ſtultus permanebit.
Lutherus Tomo 7. fol. 57. ſetzet: Das iſt fuͤr Gott die
hoͤchſte Weißheit vnd Kunſt vber alle Kuͤnſte vnd Weiß-
heit/ ob ſie auch Engeliſch were/ daß man Chriſtum recht
kenne. Vnd die gemeinen Reim lauten:
Pſalm. 119.
Jch bin gelehr-
ter/ denn alle
meine Lehrer/
Denn deine
Zeugniß ſind
meine Rede.
Jch bin kluͤger
denn die Alten/
Denn ich halte
deine Befehl.
Der hat ſeinn Fleiß wol angewendt/
Wer Jeſum Chriſtum recht erkennt/
All ander Kuͤnſt ſind Aſch vnd Staub/
Die hoͤchſt Kunſt iſt/ an Chriſtum glaub.
Das Dritte/ einem Chriſten/ der ſelig zu ſter-
ben begeret/ an die Hand gegeben/ iſt Innocentia, das
iſt/ daß er eines auffrichtigen/ vnbefleckten Wandels ſey.
Ein vnbefleckt Leben/ zeuget vnſer Text/ iſt das
rechte
B iij
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