Droschki, Wolfgang: Gaykypikron [gr.] Wider die betrübte bittere TrawerKlage. Leipzig, 1615.Christliche Leichpredigt. Esaiae 7. vnd 8. vnd Gnadenthrons/ Rom. 3. willen/ vn-ser gnädiger Gott vnd leutseliger Vater seyn/ vns absol- viren vnd loß zehlen/ mit dem verteufften Knecht Matth. 18. von der zehentausent Pfund wichtigen Schuld vnd ewiger Hellenpein wolle das hochpeinliche Halßgerich- te/ vnd den strengen gerechten processum vindictae divi- nae limitiren, cassiren vnd rein auffheben/ vnd herge- gen aus seinem versöhneten mildreichen Vaterhertzen/ lauter Güte/ Gnade/ Leben/ Heyl vnd Seligkeit/ vber vns scheinen vnd walten lassen/ vnd vns krönen mit vber- schwencklicher hoher Barmhertzigkeit/ Psal. 103. Die- se Gerechtigkeit meynen die Apostel in jhrem Concilio, Actor. am 15. cap. da sie schliessen: Wir gleuben durch die Gnade des HErrn Jesu Christi selig zu wer- den. Diese Gerechtigkeit zeiget vns der heilige Geist durch S. Paulum zun Galat. am 2. da er sagt/ daß wir gerecht werden durch den Glauben an Christum/ vnd nicht durch des Gesetzes Werck. Diese Ge- rechtigkeit deutet an Ambrosius der alte Lehrer: Hoc constitutum est a Deo, ut qvi credit in Christum, sal- vus fiat sine opere, sola fide gratis accipiens remissio- nem peccatorum. Diese Gerechtigkeit wird von Gott begeret vnd gebeten/ in vnsern bekandten Reimen/ derer wir vns billich vnd täglich gebrauchen: Jch weis kein ander Grechtigkeit/ Denn himmlischr Vatr dein Barmhertigkeit/ Welch mir dein lieber Sohn erworbn/ Da er für mich am Creutz gestorbn/ Sein Opffer wollstu sehen an/ Vnd mich seins Verdiensts gmessen lan. Das
Chriſtliche Leichpredigt. Eſaiæ 7. vnd 8. vnd Gnadenthrons/ Rom. 3. willen/ vn-ſer gnaͤdiger Gott vnd leutſeliger Vater ſeyn/ vns abſol- viren vnd loß zehlen/ mit dem verteufften Knecht Matth. 18. von der zehentauſent Pfund wichtigen Schuld vnd ewiger Hellenpein wolle das hochpeinliche Halßgerich- te/ vnd den ſtrengen gerechten proceſſum vindictæ divi- næ limitiren, caſſiren vnd rein auffheben/ vnd herge- gen aus ſeinem verſoͤhneten mildreichen Vaterhertzen/ lauter Guͤte/ Gnade/ Leben/ Heyl vnd Seligkeit/ vber vns ſcheinen vnd walten laſſen/ vnd vns kroͤnen mit vber- ſchwencklicher hoher Barmhertzigkeit/ Pſal. 103. Die- ſe Gerechtigkeit meynen die Apoſtel in jhrem Concilio, Actor. am 15. cap. da ſie ſchlieſſen: Wir gleuben durch die Gnade des HErrn Jeſu Chriſti ſelig zu wer- den. Dieſe Gerechtigkeit zeiget vns der heilige Geiſt durch S. Paulum zun Galat. am 2. da er ſagt/ daß wir gerecht werden durch den Glauben an Chꝛiſtum/ vnd nicht durch des Geſetzes Werck. Dieſe Ge- rechtigkeit deutet an Ambroſius der alte Lehrer: Hoc conſtitutum eſt à Deo, ut qvi credit in Chriſtum, ſal- vus fiat ſine opere, ſola fide gratis accipiens remiſsio- nem peccatorum. Dieſe Gerechtigkeit wird von Gott begeret vnd gebeten/ in vnſern bekandten Reimen/ derer wir vns billich vnd taͤglich gebrauchen: Jch weis kein ander Grechtigkeit/ Denn himmliſchr Vatr dein Barmhertigkeit/ Welch mir dein lieber Sohn erworbn/ Da er fuͤr mich am Creutz geſtorbn/ Sein Opffer wollſtu ſehen an/ Vnd mich ſeins Verdienſts gmeſſen lan. Das
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viren vnd loß zehlen/ mit dem verteufften Knecht Matth.
18. von der zehentauſent Pfund wichtigen Schuld vnd
ewiger Hellenpein wolle das hochpeinliche Halßgerich-
te/ vnd den ſtrengen gerechten proceſſum vindictæ divi-
næ limitiren, caſſiren vnd rein auffheben/ vnd herge-
gen aus ſeinem verſoͤhneten mildreichen Vaterhertzen/
lauter Guͤte/ Gnade/ Leben/ Heyl vnd Seligkeit/ vber
vns ſcheinen vnd walten laſſen/ vñ vns kroͤnen mit vber-
ſchwencklicher hoher Barmhertzigkeit/ Pſal. 103. Die-
ſe Gerechtigkeit meynen die Apoſtel in jhrem Concilio,
Actor. am 15. cap. da ſie ſchlieſſen: Wir gleuben durch
die Gnade des HErrn Jeſu Chriſti ſelig zu wer-
den. Dieſe Gerechtigkeit zeiget vns der heilige Geiſt
durch S. Paulum zun Galat. am 2. da er ſagt/ daß wir
gerecht werden durch den Glauben an Chꝛiſtum/
vnd nicht durch des Geſetzes Werck. Dieſe Ge-
rechtigkeit deutet an Ambroſius der alte Lehrer: Hoc
conſtitutum eſt à Deo, ut qvi credit in Chriſtum, ſal-
vus fiat ſine opere, ſola fide gratis accipiens remiſsio-
nem peccatorum. Dieſe Gerechtigkeit wird von Gott
begeret vnd gebeten/ in vnſern bekandten Reimen/ derer
wir vns billich vnd taͤglich gebrauchen:
Jch weis kein ander Grechtigkeit/
Denn him̃liſchr Vatr dein Barmhertigkeit/
Welch mir dein lieber Sohn erworbn/
Da er fuͤr mich am Creutz geſtorbn/
Sein Opffer wollſtu ſehen an/
Vnd mich ſeins Verdienſts gmeſſen lan.
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Zitationshilfe: | Droschki, Wolfgang: Gaykypikron [gr.] Wider die betrübte bittere TrawerKlage. Leipzig, 1615, S. 6. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524584/10>, abgerufen am 27.07.2024. |