Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Brebach, Peter: Christliche Artzt vnd Leichpredigt. Montbéliard, 1614.

Bild:
<< vorherige Seite

vnnd gegen-
wertig sehen?
Ephes: 4.
Luc: 22.
Hebr. 1.
zu der Rechten Hand der Krafft Gottes/ wie in der E-
pistel an die Hebreer im ersten geschrieben stehet/ vnnd er
selber von des Menschen Sohn Lucae im 22. Capitel für dem
gantzen Concilio/ den versambleten Eltesten im Volck/ den
Alle ding
sind den Men-
schen Christo
vnber seine
Füsse gethan
Ephes. 1.
Hohenpriestern/ vnd Schrifftgelehrten zur zeit seines Leidens
frewdig bekennet. Darumb schreibet der Lehrer der Heyden/
S. Paulus an die Epheser im ersten/ Gott habe seine mäch-
tige Krafft an Christo bewiesen/ da er jhn von den Todten
aufferwecket hat/ vnnd gesetzt zu seiner Rechten im Himmel/
vber alle Furstenthumb/ Macht/ Gewalt/ vnd Herrschafft/ vnd
alles was geneunet mag werden/ nit allein in dieser Welt/
sondern auch in der zukünfftigen: Vnd habe alle ding vnder
seine Füsse gethan/ vnd habe jhn gesetzt zum Haupt der Ge-
Hebr. 2.
Psalm: 8.
Psalm. 110.
meine vber alles/ welches da ist sein Leib/ nemlich die fülle deß/
der alles in allen erfüllet. Hat aber diesem Jesu Gott alles vn-
derthan/ so hat er je nichts gelassen/ daß jhm nicht vnderthan
seye/ ob wir wohl jetzt noch nicht sehen/ daß jhm alles vnder-
than seye/ wie die Epistel an die Hebreer im andern Capitel
von jhm einen Menschen/ der mit dem Sohn Gottes persön-
lich vereiniget ist/ auß dem 8. Psalm des H. Königs vnd Pro-
pheten Dauids redet/ vnd zugleich auß dem 110. Psalm erwei-
set/ daß keinem Engel jemahls gesagt seye/ Setze dich zu mei-
ner Rechten/ biß ich lege deine Feinde zum Schemel deiner
1, Cor: 15.Füsse. Vnd wie abermal der H. Apostel in der ersten an die Co-
rinther am 15. nichts außnemmen kan/ noch will/ daß Christo
nicht vnderthan/ ohn allein/ der jhm alles vnderthan hat/ nem-
lich der Vatter: also kan jhm so gar nichts vnbekandt noch
vnwissend oder verborgen sein/ daß er viel mehr zur Rechten der
Ephes. 4.Maiestetischen Krafft/ vnnd der kräfftigen Maiestet Gottes
des Allmächtigen Vatters fitzend/ allenthalben gegenwer-
tig herrschet vnd regieret/ oder wie der Apostel geschrieben/ al-
les in allem erfullet.

Welchem allem nach/ meine im HErrn geliebte/ vnd die-
weil es mit Christo Jesu/ vnserm getrewen Hohenpriester

vnd

vnnd gegen-
wertig ſehẽ?
Epheſ: 4.
Luc: 22.
Hebr. 1.
zu der Rechten Hand der Krafft Gottes/ wie in der E-
piſtel an die Hebreer im erſten geſchrieben ſtehet/ vnnd er
ſelber von des Menſchen Sohn Lucæ im 22. Capitel fuͤr dem
gantzen Concilio/ den verſambleten Elteſten im Volck/ den
Alle ding
ſind dẽ Men-
ſchen Chriſto
vnber ſeine
Fuͤſſe gethan
Epheſ. 1.
Hohenprieſtern/ vñ Schrifftgelehrten zur zeit ſeines Leidens
frewdig bekennet. Darumb ſchreibet der Lehrer der Heyden/
S. Paulus an die Epheſer im erſten/ Gott habe ſeine maͤch-
tige Krafft an Chriſto bewieſen/ da er jhn von den Todten
aufferwecket hat/ vnnd geſetzt zu ſeiner Rechten im Himmel/
vber alle Fůrſtenthumb/ Macht/ Gewalt/ vnd Herꝛſchafft/ vñ
alles was geneunet mag werden/ nit allein in dieſer Welt/
ſondern auch in der zukuͤnfftigen: Vnd habe alle ding vnder
ſeine Fuͤſſe gethan/ vnd habe jhn geſetzt zum Haupt der Ge-
Hebr. 2.
Pſalm: 8.
Pſalm. 110.
meine vber alles/ welches da iſt ſein Leib/ nemlich die fuͤlle deß/
der alles in allẽ erfuͤllet. Hat aber dieſem Jeſu Gott alles vn-
derthan/ ſo hat er je nichts gelaſſen/ daß jhm nicht vnderthan
ſeye/ ob wir wohl jetzt noch nicht ſehen/ daß jhm alles vnder-
than ſeye/ wie die Epiſtel an die Hebreer im andern Capitel
von jhm einẽ Menſchen/ der mit dem Sohn Gottes perſoͤn-
lich vereiniget iſt/ auß dem 8. Pſalm des H. Koͤnigs vñ Pro-
pheten Dauids redet/ vnd zugleich auß dem 110. Pſalm erwei-
ſet/ daß keinem Engel jemahls geſagt ſeye/ Setze dich zu mei-
ner Rechten/ biß ich lege deine Feinde zum Schemel deiner
1, Cor: 15.Fuͤſſe. Vñ wie abermal der H. Apoſtel in der erſtẽ an die Co-
rinther am 15. nichts außnemmen kan/ noch will/ daß Chriſto
nicht vnderthan/ ohn allein/ der jhm alles vnderthã hat/ nem-
lich der Vatter: alſo kan jhm ſo gar nichts vnbekandt noch
vnwiſſend oder verborgẽ ſein/ daß er viel mehr zur Rechtẽ der
Epheſ. 4.Maieſtetiſchen Krafft/ vnnd der kraͤfftigen Maieſtet Gottes
des Allmaͤchtigen Vatters fitzend/ allenthalben gegenwer-
tig herꝛſchet vnd regieret/ oder wie der Apoſtel geſchrieben/ al-
les in allem erfůllet.

Welchem allem nach/ meine im HErꝛn geliebte/ vnd die-
weil es mit Chriſto Jeſu/ vnſerm getrewen Hohenprieſter

vnd
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div type="fsSermon" n="1">
        <div type="fsMainPart" n="2">
          <div n="3">
            <p><pb facs="#f0018" n="10"/><note xml:id="note1b" prev="#note1a" place="left">vnnd gegen-<lb/>
wertig &#x017F;ehe&#x0303;?<lb/>
Ephe&#x017F;: 4.<lb/>
Luc: 22.<lb/>
Hebr. 1.</note>zu der Rechten Hand der Krafft Gottes/ wie in der E-<lb/>
pi&#x017F;tel an die Hebreer im er&#x017F;ten ge&#x017F;chrieben &#x017F;tehet/ vnnd er<lb/>
&#x017F;elber von des Men&#x017F;chen Sohn Luc<hi rendition="#aq">æ</hi> im 22. Capitel fu&#x0364;r dem<lb/>
gantzen Concilio/ den ver&#x017F;ambleten Elte&#x017F;ten im Volck/ den<lb/><note place="left">Alle ding<lb/>
&#x017F;ind de&#x0303; Men-<lb/>
&#x017F;chen Chri&#x017F;to<lb/>
vnber &#x017F;eine<lb/>
Fu&#x0364;&#x017F;&#x017F;e gethan<lb/>
Ephe&#x017F;. 1.</note>Hohenprie&#x017F;tern/ vn&#x0303; Schrifftgelehrten zur zeit &#x017F;eines Leidens<lb/>
frewdig bekennet. Darumb &#x017F;chreibet der Lehrer der Heyden/<lb/>
S. Paulus an die Ephe&#x017F;er im er&#x017F;ten/ Gott habe &#x017F;eine ma&#x0364;ch-<lb/>
tige Krafft an Chri&#x017F;to bewie&#x017F;en/ da er jhn von den Todten<lb/>
aufferwecket hat/ vnnd ge&#x017F;etzt zu &#x017F;einer Rechten im Himmel/<lb/>
vber alle F&#x016F;r&#x017F;tenthumb/ Macht/ Gewalt/ vnd Her&#xA75B;&#x017F;chafft/ vn&#x0303;<lb/>
alles was geneunet mag werden/ nit allein in die&#x017F;er Welt/<lb/>
&#x017F;ondern auch in der zuku&#x0364;nfftigen: Vnd habe alle ding vnder<lb/>
&#x017F;eine Fu&#x0364;&#x017F;&#x017F;e gethan/ vnd habe jhn ge&#x017F;etzt zum Haupt der Ge-<lb/><note place="left">Hebr. 2.<lb/>
P&#x017F;alm: 8.<lb/>
P&#x017F;alm. 110.</note>meine vber alles/ welches da i&#x017F;t &#x017F;ein Leib/ nemlich die fu&#x0364;lle deß/<lb/>
der alles in alle&#x0303; erfu&#x0364;llet. Hat aber die&#x017F;em Je&#x017F;u Gott alles vn-<lb/>
derthan/ &#x017F;o hat er je nichts gela&#x017F;&#x017F;en/ daß jhm nicht vnderthan<lb/>
&#x017F;eye/ ob wir wohl jetzt noch nicht &#x017F;ehen/ daß jhm alles vnder-<lb/>
than &#x017F;eye/ wie die Epi&#x017F;tel an die Hebreer im andern Capitel<lb/>
von jhm eine&#x0303; Men&#x017F;chen/ der mit dem Sohn Gottes per&#x017F;o&#x0364;n-<lb/>
lich vereiniget i&#x017F;t/ auß dem 8. P&#x017F;alm des H. Ko&#x0364;nigs vn&#x0303; Pro-<lb/>
pheten Dauids redet/ vnd zugleich auß dem 110. P&#x017F;alm erwei-<lb/>
&#x017F;et/ daß keinem Engel jemahls ge&#x017F;agt &#x017F;eye/ Setze dich zu mei-<lb/>
ner Rechten/ biß ich lege deine Feinde zum Schemel deiner<lb/><note place="left"> 1, Cor: 15.</note>Fu&#x0364;&#x017F;&#x017F;e. Vn&#x0303; wie abermal der H. Apo&#x017F;tel in der er&#x017F;te&#x0303; an die Co-<lb/>
rinther am 15. nichts außnemmen kan/ noch will/ daß Chri&#x017F;to<lb/>
nicht vnderthan/ ohn allein/ der jhm alles vndertha&#x0303; hat/ nem-<lb/>
lich der Vatter: al&#x017F;o kan jhm &#x017F;o gar nichts vnbekandt noch<lb/>
vnwi&#x017F;&#x017F;end oder verborge&#x0303; &#x017F;ein/ daß er viel mehr zur Rechte&#x0303; der<lb/><note place="left">Ephe&#x017F;. 4.</note>Maie&#x017F;teti&#x017F;chen Krafft/ vnnd der kra&#x0364;fftigen Maie&#x017F;tet Gottes<lb/>
des Allma&#x0364;chtigen Vatters fitzend/ allenthalben gegenwer-<lb/>
tig her&#xA75B;&#x017F;chet vnd regieret/ oder wie der Apo&#x017F;tel ge&#x017F;chrieben/ al-<lb/>
les in allem erf&#x016F;llet.</p><lb/>
            <p>Welchem allem nach/ meine im HEr&#xA75B;n geliebte/ vnd die-<lb/>
weil es mit Chri&#x017F;to Je&#x017F;u/ vn&#x017F;erm getrewen Hohenprie&#x017F;ter<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">vnd</fw><lb/></p>
          </div>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[10/0018] zu der Rechten Hand der Krafft Gottes/ wie in der E- piſtel an die Hebreer im erſten geſchrieben ſtehet/ vnnd er ſelber von des Menſchen Sohn Lucæ im 22. Capitel fuͤr dem gantzen Concilio/ den verſambleten Elteſten im Volck/ den Hohenprieſtern/ vñ Schrifftgelehrten zur zeit ſeines Leidens frewdig bekennet. Darumb ſchreibet der Lehrer der Heyden/ S. Paulus an die Epheſer im erſten/ Gott habe ſeine maͤch- tige Krafft an Chriſto bewieſen/ da er jhn von den Todten aufferwecket hat/ vnnd geſetzt zu ſeiner Rechten im Himmel/ vber alle Fůrſtenthumb/ Macht/ Gewalt/ vnd Herꝛſchafft/ vñ alles was geneunet mag werden/ nit allein in dieſer Welt/ ſondern auch in der zukuͤnfftigen: Vnd habe alle ding vnder ſeine Fuͤſſe gethan/ vnd habe jhn geſetzt zum Haupt der Ge- meine vber alles/ welches da iſt ſein Leib/ nemlich die fuͤlle deß/ der alles in allẽ erfuͤllet. Hat aber dieſem Jeſu Gott alles vn- derthan/ ſo hat er je nichts gelaſſen/ daß jhm nicht vnderthan ſeye/ ob wir wohl jetzt noch nicht ſehen/ daß jhm alles vnder- than ſeye/ wie die Epiſtel an die Hebreer im andern Capitel von jhm einẽ Menſchen/ der mit dem Sohn Gottes perſoͤn- lich vereiniget iſt/ auß dem 8. Pſalm des H. Koͤnigs vñ Pro- pheten Dauids redet/ vnd zugleich auß dem 110. Pſalm erwei- ſet/ daß keinem Engel jemahls geſagt ſeye/ Setze dich zu mei- ner Rechten/ biß ich lege deine Feinde zum Schemel deiner Fuͤſſe. Vñ wie abermal der H. Apoſtel in der erſtẽ an die Co- rinther am 15. nichts außnemmen kan/ noch will/ daß Chriſto nicht vnderthan/ ohn allein/ der jhm alles vnderthã hat/ nem- lich der Vatter: alſo kan jhm ſo gar nichts vnbekandt noch vnwiſſend oder verborgẽ ſein/ daß er viel mehr zur Rechtẽ der Maieſtetiſchen Krafft/ vnnd der kraͤfftigen Maieſtet Gottes des Allmaͤchtigen Vatters fitzend/ allenthalben gegenwer- tig herꝛſchet vnd regieret/ oder wie der Apoſtel geſchrieben/ al- les in allem erfůllet. vnnd gegen- wertig ſehẽ? Epheſ: 4. Luc: 22. Hebr. 1. Alle ding ſind dẽ Men- ſchen Chriſto vnber ſeine Fuͤſſe gethan Epheſ. 1. Hebr. 2. Pſalm: 8. Pſalm. 110. 1, Cor: 15. Epheſ. 4. Welchem allem nach/ meine im HErꝛn geliebte/ vnd die- weil es mit Chriſto Jeſu/ vnſerm getrewen Hohenprieſter vnd

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/524394
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/524394/18
Zitationshilfe: Brebach, Peter: Christliche Artzt vnd Leichpredigt. Montbéliard, 1614, S. 10. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524394/18>, abgerufen am 22.12.2024.