Brebach, Peter: Christliche Artzt vnd Leichpredigt. Montbéliard, 1614.Luc. 3. Zengnus de- nicht
Luc. 3. Zengnus de- nicht
<TEI> <text> <body> <div type="fsSermon" n="1"> <div type="fsMainPart" n="2"> <div n="3"> <p><pb facs="#f0012" n="4"/><note place="left">Luc. 3.<lb/> Matth. 3.<lb/> Mar. 1.</note>tauffen laſſen: Darauff alsbald vom Heyligen Geiſt in die<lb/> Wuͤſten gefuͤhret/ vnnd in des Geiſtes Krafft wider in Gali-<lb/> leam kom̃en: auch dermaſſen gelehret in jhren Synagogen vñ<lb/><note place="left">Matth. 4.<lb/> Mar: 1.<lb/> Luc: 4. <hi rendition="#aq">v.</hi> 14.<lb/> 15.</note>Schulen/ daß ſein geruͤcht von jhm durch alle vmbligende ort<lb/> erſchollen/ ja das er von jederman geprieſen: von welchem<lb/><note place="left">Joh. 1 2. 3. 4.</note>ſampt anderm die Euangeliſche Hiſtori weitleuffiger zeuget:<lb/><note place="left">Zuhoͤrer/ mit<lb/> denen Chri-<lb/> ſtus der HErr<lb/> redet/ waren<lb/> verſambiete<lb/> Jnnwohner<lb/> der Stat Na-<lb/> zareth.<lb/> Luc: 4. <hi rendition="#aq">v.</hi> 16<lb/> Mar: 6.<lb/> Matth. 13.</note>Alſo ſindt die/ zu welchen er/ der <hi rendition="#g">HERR</hi> Jeſus Chriſtus/<lb/> ſpricht/ jhr werdet freylich zu mir ſagen diß Sprichwort/ Jn-<lb/> wohner vnnd Burger der Statt Nazareth/ die in Galilea ge-<lb/> legen/ vnd ſo viel/ dem Namen nach/ alß Schoͤn oder Gruͤn<lb/> Zweig heiſſet: die in jhrer Synagog vñ Schulen oder offent-<lb/> licher Verſamblung/ darinnen daß Geſetz vnb die Propheten<lb/> auff die Sabbather geleſen/ vnd erkleret wurden/ den HErꝛn<lb/><note place="left">Was in den<lb/> Synagogen/<lb/> oder Schulen<lb/> am Sabbath<lb/> geleſen/ vnnd<lb/> abzuleſen/<lb/> Chriſto zu Na<lb/> zareth fuͤr-<lb/> kommen.<lb/> Act. 13.<lb/> Luc. 13.<lb/> Luc. 4. <hi rendition="#aq">v.</hi> 17.<lb/> etc.<lb/> Jeſai: 61.</note>Jeſum gehoͤret/ die Wort des Propheten Jeſai<hi rendition="#aq">æ</hi> im ein vnnd<lb/> ſechtzigſten Capitel ableſen vñ außlegen/ die von dem einigen<lb/> kuͤnfftigen Artzt Leibs vnnd der Seelen/ dem verſprochnen<lb/> Meſſia vnnd Heyland der Welt zuuerſtehen/ vnnd ſchon vor<lb/> mehr deñ achthundert Jahren/ durch trieb des H. Geiſtes ge-<lb/> ſtellet/ vnnd in die Feder gleichſam dictirt/ durch den Prophe-<lb/> ten fuͤrgetragen/ vnnd der Kirchen Gottes hinderlaſſen: dem<lb/> HErꝛn aber eben zur hand kom̃en warẽ/ als er in die Schul/<lb/> nach ſeiner gewonheit gangen am Sabath tag/ darzu auffge-<lb/> ſtanden/ vnnd leſen wollen: Daher jhm auch das Buch des<lb/> Propheten Jeſai<hi rendition="#aq">æ</hi> gereicht worden.</p><lb/> <p><note place="left">Zengnus de-<lb/> ren zu Naza-<lb/> reth von Chri<lb/> ſto dem HEr-<lb/> rn.</note>Solche des HErꝛn Zuhoͤrer vnd verſamblete Jnnwohner<lb/> der Statt geben zwar anfangs alle Zeugnus von jhm/ vnnd<lb/> verwundern ſich der holdſeligen Wort/ die auß ſeinem Mun-<lb/> de gangen waren: ſie hielten aber nicht farb/ ſondern ſchlugen<lb/><note place="left">Genom̃enes<lb/> Ergernus:<lb/> Matth. 13.<lb/> Luc. 3. <hi rendition="#aq">v.</hi> 23.<lb/> Luc: 4. <hi rendition="#aq">v.</hi> 22.</note>bald wider vmb/ ſtoſſen vnd ergern ſich an ſeinem vermeinten<lb/> geringern herkommen/ vnnd der Knechtes Geſtalt/ welche er<lb/> an ſich genom̃en: ſeitemahl Jeſus fuͤr einen Sohn Joſephs<lb/> gehalten worden/ der ein Sohn war Eli/ wie S. Lucas in vor-<lb/> her gehendem 3. Capi<choice><sic>e</sic><corr>t</corr></choice>el berichtet/ vnd der Jnwohner zu Na-<lb/> zareth eigene Wort mit ſich bringen/ da ſie ſagen: Jſt das<lb/> <fw type="catch" place="bottom">nicht</fw><lb/></p> </div> </div> </div> </body> </text> </TEI> [4/0012]
tauffen laſſen: Darauff alsbald vom Heyligen Geiſt in die
Wuͤſten gefuͤhret/ vnnd in des Geiſtes Krafft wider in Gali-
leam kom̃en: auch dermaſſen gelehret in jhren Synagogen vñ
Schulen/ daß ſein geruͤcht von jhm durch alle vmbligende ort
erſchollen/ ja das er von jederman geprieſen: von welchem
ſampt anderm die Euangeliſche Hiſtori weitleuffiger zeuget:
Alſo ſindt die/ zu welchen er/ der HERR Jeſus Chriſtus/
ſpricht/ jhr werdet freylich zu mir ſagen diß Sprichwort/ Jn-
wohner vnnd Burger der Statt Nazareth/ die in Galilea ge-
legen/ vnd ſo viel/ dem Namen nach/ alß Schoͤn oder Gruͤn
Zweig heiſſet: die in jhrer Synagog vñ Schulen oder offent-
licher Verſamblung/ darinnen daß Geſetz vnb die Propheten
auff die Sabbather geleſen/ vnd erkleret wurden/ den HErꝛn
Jeſum gehoͤret/ die Wort des Propheten Jeſaiæ im ein vnnd
ſechtzigſten Capitel ableſen vñ außlegen/ die von dem einigen
kuͤnfftigen Artzt Leibs vnnd der Seelen/ dem verſprochnen
Meſſia vnnd Heyland der Welt zuuerſtehen/ vnnd ſchon vor
mehr deñ achthundert Jahren/ durch trieb des H. Geiſtes ge-
ſtellet/ vnnd in die Feder gleichſam dictirt/ durch den Prophe-
ten fuͤrgetragen/ vnnd der Kirchen Gottes hinderlaſſen: dem
HErꝛn aber eben zur hand kom̃en warẽ/ als er in die Schul/
nach ſeiner gewonheit gangen am Sabath tag/ darzu auffge-
ſtanden/ vnnd leſen wollen: Daher jhm auch das Buch des
Propheten Jeſaiæ gereicht worden.
Luc. 3.
Matth. 3.
Mar. 1.
Matth. 4.
Mar: 1.
Luc: 4. v. 14.
15.
Joh. 1 2. 3. 4.
Zuhoͤrer/ mit
denen Chri-
ſtus der HErr
redet/ waren
verſambiete
Jnnwohner
der Stat Na-
zareth.
Luc: 4. v. 16
Mar: 6.
Matth. 13.
Was in den
Synagogen/
oder Schulen
am Sabbath
geleſen/ vnnd
abzuleſen/
Chriſto zu Na
zareth fuͤr-
kommen.
Act. 13.
Luc. 13.
Luc. 4. v. 17.
etc.
Jeſai: 61.
Solche des HErꝛn Zuhoͤrer vnd verſamblete Jnnwohner
der Statt geben zwar anfangs alle Zeugnus von jhm/ vnnd
verwundern ſich der holdſeligen Wort/ die auß ſeinem Mun-
de gangen waren: ſie hielten aber nicht farb/ ſondern ſchlugen
bald wider vmb/ ſtoſſen vnd ergern ſich an ſeinem vermeinten
geringern herkommen/ vnnd der Knechtes Geſtalt/ welche er
an ſich genom̃en: ſeitemahl Jeſus fuͤr einen Sohn Joſephs
gehalten worden/ der ein Sohn war Eli/ wie S. Lucas in vor-
her gehendem 3. Capitel berichtet/ vnd der Jnwohner zu Na-
zareth eigene Wort mit ſich bringen/ da ſie ſagen: Jſt das
nicht
Zengnus de-
ren zu Naza-
reth von Chri
ſto dem HEr-
rn.
Genom̃enes
Ergernus:
Matth. 13.
Luc. 3. v. 23.
Luc: 4. v. 22.
Suche im WerkInformationen zum Werk
Download dieses Werks
XML (TEI P5) ·
HTML ·
Text Metadaten zum WerkTEI-Header · CMDI · Dublin Core Ansichten dieser Seite
Voyant Tools ?Language Resource Switchboard?FeedbackSie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden. Kommentar zur DTA-AusgabeDieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …
|
Insbesondere im Hinblick auf die §§ 86a StGB und 130 StGB wird festgestellt, dass die auf diesen Seiten abgebildeten Inhalte weder in irgendeiner Form propagandistischen Zwecken dienen, oder Werbung für verbotene Organisationen oder Vereinigungen darstellen, oder nationalsozialistische Verbrechen leugnen oder verharmlosen, noch zum Zwecke der Herabwürdigung der Menschenwürde gezeigt werden. Die auf diesen Seiten abgebildeten Inhalte (in Wort und Bild) dienen im Sinne des § 86 StGB Abs. 3 ausschließlich historischen, sozial- oder kulturwissenschaftlichen Forschungszwecken. Ihre Veröffentlichung erfolgt in der Absicht, Wissen zur Anregung der intellektuellen Selbstständigkeit und Verantwortungsbereitschaft des Staatsbürgers zu vermitteln und damit der Förderung seiner Mündigkeit zu dienen.
2007–2024 Deutsches Textarchiv, Berlin-Brandenburgische Akademie der Wissenschaften.
Kontakt: redaktion(at)deutschestextarchiv.de. |