Schopper, Jakob: Christliche Leichtpredig. Tübingen, 1589.Agatha von Wichsenstein/ etc. Ewigen Leben/ da wir mit dem Herren Christo ob seinesVatters Tisch sitzen/ vnnd mit jhme essen vnnd trincken/ das ist Ewige Frewd mit jhme haben werden. Denn im Ewigen Leben wirdt nit sein eusserlich essen vnnd trincken/ sonder vil bessers. Dann alle zeitliche Frewd wie man sie nennen kan/ ist lauter Kinderspil gegen der Ewigen Frewd. Also schreibet S. Joh. in der Offenbarung am 7. Cap: daß die ausserwölten im ewigen leben seyen angethon mit Weissen Kleidern/ vnd Palmen in jhren händen/ vnd zeigt bald darauff an/ daß sie jhre Kleider gewäschen/ hell ge- macht haben im Blut des Lambs/ das ist/ durch einen wah- ren Glauben an Christum/ seyen sie mit dem Blut/ Leiden vnd sterben Christi von jhren sünden gewäschen/ das sie jetz schön weiß seind/ vnd wie vor zeiten die Palmen Zweig in den Händen ein zeichen deß Sigs waren/ also tragen dise auch Palmen/ denn sagt der Eltist/ sie seind kommen auß grossem trubsal dises zeitlichen Lebens. Dise ausser- welten preisen Gott den Vatter/ sampt dem Lamb dem Herrn Christo vnd dem Heiligen Geist/ vnd sprechen: Lob vnd Ehr/ vnd Weißheit/ vnd danck/ vnd Preiß/ vnd Krafft/ vnd Stärcke sey vnserm Gott von Ewigkeit zu Ewigkeit/ Amen. Vnd meldet darauff/ es werde sie nicht mehr Hungern noch dürsten/ es werde auch nicht auff sie sallen die Sonn oder jrgendt ein Hitz/ denn das Lamb mitten im stul wirdt sie weiden/ vnnd zu den Lebendigen Wasser Brunnen/ vnd er werde abwischen alle Threnen von jhren Augen. Zeiget hiemit an/ daß die Seeligen kein beschwerdt mehr werden haben/ es werd sie weder die Sonn mit Hitz noch H 3
Agatha von Wichſenſtein/ ꝛc. Ewigen Leben/ da wir mit dem Herꝛen Chriſto ob ſeinesVatters Tiſch ſitzen/ vnnd mit jhme eſſen vnnd trincken/ das iſt Ewige Frewd mit jhme haben werden. Denn im Ewigen Leben wirdt nit ſein euſſerlich eſſen vnnd trincken/ ſonder vil beſſers. Dann alle zeitliche Frewd wie man ſie nennen kan/ iſt lauter Kinderſpil gegen der Ewigen Frewd. Alſo ſchreibet S. Joh. in der Offenbarung am 7. Cap: daß die auſſerwoͤlten im ewigen leben ſeyen angethon mit Weiſſen Kleidern/ vnd Palmen in jhren haͤnden/ vnd zeigt bald darauff an/ daß ſie jhre Kleider gewaͤſchen/ hell ge- macht haben im Blut des Lambs/ das iſt/ durch einen wah- ren Glauben an Chriſtum/ ſeyen ſie mit dem Blut/ Leiden vnd ſterben Chriſti von jhren ſuͤnden gewaͤſchen/ das ſie jetz ſchoͤn weiß ſeind/ vnd wie vor zeiten die Palmen Zweig in den Haͤnden ein zeichen deß Sigs waren/ alſo tragen diſe auch Palmen/ denn ſagt der Eltiſt/ ſie ſeind kommen auß groſſem trubſal diſes zeitlichen Lebens. Diſe auſſer- welten preiſen Gott den Vatter/ ſampt dem Lamb dem Herꝛn Chriſto vnd dem Heiligen Geiſt/ vnd ſprechen: Lob vnd Ehr/ vnd Weißheit/ vñ danck/ vnd Preiß/ vnd Krafft/ vnd Staͤrcke ſey vnſerm Gott von Ewigkeit zu Ewigkeit/ Amen. Vnd meldet darauff/ es werde ſie nicht mehr Hungern noch duͤrſten/ es werde auch nicht auff ſie ſallen die Sonn oder jrgendt ein Hitz/ denn das Lamb mitten im ſtul wirdt ſie weiden/ vnnd zu den Lebendigen Waſſer Brunnen/ vnd er werde abwiſchen alle Threnen von jhren Augen. Zeiget hiemit an/ daß die Seeligen kein beſchwerdt mehr werden haben/ es werd ſie weder die Sonn mit Hitz noch H 3
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Agatha von Wichſenſtein/ ꝛc.
Ewigen Leben/ da wir mit dem Herꝛen Chriſto ob ſeines
Vatters Tiſch ſitzen/ vnnd mit jhme eſſen vnnd trincken/
das iſt Ewige Frewd mit jhme haben werden. Denn im
Ewigen Leben wirdt nit ſein euſſerlich eſſen vnnd trincken/
ſonder vil beſſers. Dann alle zeitliche Frewd wie man ſie
nennen kan/ iſt lauter Kinderſpil gegen der Ewigen Frewd.
Alſo ſchreibet S. Joh. in der Offenbarung am 7. Cap:
daß die auſſerwoͤlten im ewigen leben ſeyen angethon mit
Weiſſen Kleidern/ vnd Palmen in jhren haͤnden/ vnd zeigt
bald darauff an/ daß ſie jhre Kleider gewaͤſchen/ hell ge-
macht haben im Blut des Lambs/ das iſt/ durch einen wah-
ren Glauben an Chriſtum/ ſeyen ſie mit dem Blut/ Leiden
vnd ſterben Chriſti von jhren ſuͤnden gewaͤſchen/ das ſie
jetz ſchoͤn weiß ſeind/ vnd wie vor zeiten die Palmen Zweig
in den Haͤnden ein zeichen deß Sigs waren/ alſo tragen
diſe auch Palmen/ denn ſagt der Eltiſt/ ſie ſeind kommen
auß groſſem trubſal diſes zeitlichen Lebens. Diſe auſſer-
welten preiſen Gott den Vatter/ ſampt dem Lamb dem
Herꝛn Chriſto vnd dem Heiligen Geiſt/ vnd ſprechen: Lob
vnd Ehr/ vnd Weißheit/ vñ danck/ vnd Preiß/ vnd Krafft/
vnd Staͤrcke ſey vnſerm Gott von Ewigkeit zu Ewigkeit/
Amen. Vnd meldet darauff/ es werde ſie nicht mehr
Hungern noch duͤrſten/ es werde auch nicht auff ſie ſallen
die Sonn oder jrgendt ein Hitz/ denn das Lamb mitten
im ſtul wirdt ſie weiden/ vnnd zu den Lebendigen Waſſer
Brunnen/ vnd er werde abwiſchen alle Threnen von jhren
Augen. Zeiget hiemit an/ daß die Seeligen kein beſchwerdt
mehr werden haben/ es werd ſie weder die Sonn mit Hitz
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