Schopper, Jakob: Christliche Leichtpredig. Tübingen, 1589.Leichtpredig der Edlen Frawen/ anzeigt/ da er spricht: Er ist vmb vnser Missethat willenverwundet/ vnd vmb vnser sünden willen zuschlagen. Die straff ligt auff jhm/ auff daß wir friden hetten/ vnnd durch seine Wunden seind wir geheilet. Jtem/ er ist auß dem Land der lebendigen weggerissen/ da er vmb die Missethat mei- nes Volcks geplagt war. Jtem/ er hat sein leben in Todt gegeben/ etc. Mit welchen worten der H. Prophet Lehrt/ wie der Herr Christus sein leben zum Schuldopffer gege- ben habe/ Nämlich/ das er vmb vnser missethaten willen seye verwundet/ vnd vmb vnser Sünden willen zerschlag- en/ die straff vnser Sünden ligt auff jhm/ er werde von vn- ser Sünden wegen durch sein Leiden vnnd sterben also ge- strafft/ auff das wir Frid vnd verzeihung der Sünden bey Gott hetten/ vnnd also seyen wir durch die Wunden/ vnnd durch den Todt des Herrn Christi/ von vnser Kranckheit der sünden Heyl worden. Ja er hab sein leben also zu schuldopffer gegeben/ das er nicht allein vbel verwundet vnnd gemartert/ sonder gar getödtet worden. Denn er seye gar auß dem Land der Lebendigen/ das ist/ auß disem zeitlichen Leben/ hinweggerissen. Jtem/ er hab sein Leben nicht allein in ein gefahr/ sonder gar in den Todt gegeben. Hierauß ist offenbar/ das das Opffer Christi allein gesche- hen ist in seinem Leiden vnd sterben/ dardurch er sich selber für vnser Sünden Gott seinem Himmlischen Vatter auff- geopffert/ vns mit dem Vatter versönet/ vom Teuffel/ ewigen Todt vnnd Verdamnuß erlöset/ vnnd also wide- rumb zum ewigen leben gebracht hat. Daher spricht auch S. Paulus Heb. 9. Christus ist kommen/ das er sey ein
Leichtpredig der Edlen Frawen/ anzeigt/ da er ſpricht: Er iſt vmb vnſer Miſſethat willenverwundet/ vnd vmb vnſer ſuͤnden willen zuſchlagen. Die ſtraff ligt auff jhm/ auff daß wir friden hetten/ vnnd durch ſeine Wundẽ ſeind wir geheilet. Jtem/ er iſt auß dem Land der lebendigen weggeriſſen/ da er vmb die Miſſethat mei- nes Volcks geplagt war. Jtem/ er hat ſein leben in Todt gegeben/ ꝛc. Mit welchen worten der H. Prophet Lehrt/ wie der Herꝛ Chriſtus ſein leben zum Schuldopffer gege- ben habe/ Naͤmlich/ das er vmb vnſer miſſethaten willen ſeye verwundet/ vnd vmb vnſer Suͤnden willen zerſchlag- en/ die ſtraff vnſer Suͤnden ligt auff jhm/ er werde von vn- ſer Suͤnden wegen durch ſein Leiden vnnd ſterben alſo ge- ſtrafft/ auff das wir Frid vnd verzeihung der Suͤnden bey Gott hetten/ vnnd alſo ſeyen wir durch die Wunden/ vnnd durch den Todt des Herꝛn Chriſti/ von vnſer Kranckheit der ſuͤnden Heyl worden. Ja er hab ſein leben alſo zu ſchuldopffer gegeben/ das er nicht allein vbel verwundet vnnd gemartert/ ſonder gar getoͤdtet worden. Denn er ſeye gar auß dem Land der Lebendigen/ das iſt/ auß diſem zeitlichen Leben/ hinweggeriſſen. Jtem/ er hab ſein Leben nicht allein in ein gefahr/ ſonder gar in den Todt gegeben. Hierauß iſt offenbar/ das das Opffer Chriſti allein geſche- hen iſt in ſeinem Leiden vnd ſterben/ dardurch er ſich ſelber fuͤr vnſer Suͤnden Gott ſeinem Him̃liſchen Vatter auff- geopffert/ vns mit dem Vatter verſoͤnet/ vom Teuffel/ ewigen Todt vnnd Verdamnuß erloͤſet/ vnnd alſo wide- rumb zum ewigen leben gebracht hat. Daher ſpricht auch S. Paulus Heb. 9. Chriſtus iſt kommen/ das er ſey ein
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Leichtpredig der Edlen Frawen/
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verwundet/ vnd vmb vnſer ſuͤnden willen zuſchlagen. Die
ſtraff ligt auff jhm/ auff daß wir friden hetten/ vnnd durch
ſeine Wundẽ ſeind wir geheilet. Jtem/ er iſt auß dem Land
der lebendigen weggeriſſen/ da er vmb die Miſſethat mei-
nes Volcks geplagt war. Jtem/ er hat ſein leben in Todt
gegeben/ ꝛc. Mit welchen worten der H. Prophet Lehrt/
wie der Herꝛ Chriſtus ſein leben zum Schuldopffer gege-
ben habe/ Naͤmlich/ das er vmb vnſer miſſethaten willen
ſeye verwundet/ vnd vmb vnſer Suͤnden willen zerſchlag-
en/ die ſtraff vnſer Suͤnden ligt auff jhm/ er werde von vn-
ſer Suͤnden wegen durch ſein Leiden vnnd ſterben alſo ge-
ſtrafft/ auff das wir Frid vnd verzeihung der Suͤnden bey
Gott hetten/ vnnd alſo ſeyen wir durch die Wunden/ vnnd
durch den Todt des Herꝛn Chriſti/ von vnſer Kranckheit
der ſuͤnden Heyl worden. Ja er hab ſein leben alſo zu
ſchuldopffer gegeben/ das er nicht allein vbel verwundet
vnnd gemartert/ ſonder gar getoͤdtet worden. Denn er
ſeye gar auß dem Land der Lebendigen/ das iſt/ auß diſem
zeitlichen Leben/ hinweggeriſſen. Jtem/ er hab ſein Leben
nicht allein in ein gefahr/ ſonder gar in den Todt gegeben.
Hierauß iſt offenbar/ das das Opffer Chriſti allein geſche-
hen iſt in ſeinem Leiden vnd ſterben/ dardurch er ſich ſelber
fuͤr vnſer Suͤnden Gott ſeinem Him̃liſchen Vatter auff-
geopffert/ vns mit dem Vatter verſoͤnet/ vom Teuffel/
ewigen Todt vnnd Verdamnuß erloͤſet/ vnnd alſo wide-
rumb zum ewigen leben gebracht hat. Daher ſpricht
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