Schopper, Jakob: Christliche Leichtpredig. Tübingen, 1589.Leychtpredig der Edlen Frawen/ jetzunder/ sonder vnsterblich/ vnuerweßlich/ herrlich/ schön/vnd glantzend/ wie die stern am Himmel. Hieruon schreibt der H. Paulus also 1. Cor. 15. Es wirdt gefürt verweß- lich/ vnd wirdt Aufferstehen vnuerweßlich/ es wirdt gesäet in vnehren/ vnd wirdt Aufferstehn in Herrligkeit/ es wirdt gesäet in schwachheit/ vnd wirdt Aufferstehen in krafft/ es wirdt gesäet ein Natürlicher Leib/ vnd wirdt Aufferstehen ein Geystlicher Leib. Mit disen worten Lehrt der H. Paulus/ wie wol vnsere Leiber/ in dem wesen vnd glidmas- sen/ wie sie jetz seind/ widerumb werden Aufferstehn/ jedoch so werden sie in der Aufferstehung andere eigenschafften vnd Herrligkeit haben/ weder sie jetzund haben. Dan jetzunder seind vnsere Leyber sterblich/ verweßlich/ das sie zur Erden verweßen/ in vnehren/ dz sie vbel riechen: Jtem in schwach- heit/ das sie krafftloß vnd Elend seind/ Jtem Natürlich/ das sie Natürliche eigenschafften haben/ als das sie algemach von einem ohrt zum andern wandlen/ das sie empfinden Frost/ Hitz/ Hunger/ Durst vnd was dergleichen ist/ aber in d Aufferstehung werden sie sein vnsterblich/ vnuerweßlich/ in grosser Ehr vnd Herrligkeit/ in Krafft vnd sterck/ vnd Geistliche Leib/ die da Geistliche eigenschafften vnd gaben haben/ als das sie in einem Augenblick sein werden können/ wo sie wöllen/ dz sie weder Frost noch Hitz vnd der gleichen nicht mehr antasten wirdt/ wie auch S. Johannes in der offenbarung am 7. Cap: spricht von den seligen im ewigen leben: Sie wirdt nicht mehr Hungern noch dürsten/ es wirdt auch nicht auff sie fallen die Sonn/ oder jrgendt ein Hitz/ denn das Lamb mitten im Stul (der Herr Christus) wirdt
Leychtpredig der Edlen Frawen/ jetzunder/ ſonder vnſterblich/ vnuerweßlich/ herꝛlich/ ſchoͤn/vnd glantzend/ wie die ſtern am Himmel. Hieruon ſchꝛeibt der H. Paulus alſo 1. Cor. 15. Es wirdt gefuͤrt verweß- lich/ vnd wirdt Aufferſtehen vnuerweßlich/ es wirdt geſaͤet in vnehren/ vnd wirdt Aufferſtehn in Herꝛligkeit/ es wirdt geſaͤet in ſchwachheit/ vnd wirdt Aufferſtehen in krafft/ es wirdt geſaͤet ein Natuͤrlicher Leib/ vnd wirdt Aufferſtehen ein Geyſtlicher Leib. Mit diſen worten Lehrt der H. Paulus/ wie wol vnſere Leiber/ in dem weſen vnd glidmaſ- ſen/ wie ſie jetz ſeind/ widerumb werden Aufferſtehn/ jedoch ſo werdẽ ſie in der Aufferſtehung andere eigenſchafften vñ Herꝛligkeit haben/ weder ſie jetzund haben. Dan jetzunder ſeind vnſere Leyber ſterblich/ verweßlich/ das ſie zur Erden verweßen/ in vnehren/ dz ſie vbel riechen: Jtem in ſchwach- heit/ das ſie krafftloß vñ Elend ſeind/ Jtem Natuͤrlich/ das ſie Natuͤrliche eigenſchafften haben/ als das ſie algemach von einem ohꝛt zum andern wandlen/ das ſie empfinden Froſt/ Hitz/ Hunger/ Durſt vñ was dergleichẽ iſt/ aber in ď Aufferſtehung werden ſie ſein vnſterblich/ vnuerweßlich/ in groſſer Ehr vnd Herꝛligkeit/ in Krafft vnd ſterck/ vnd Geiſtliche Leib/ die da Geiſtliche eigenſchafften vnd gaben haben/ als das ſie in einem Augenblick ſein werden koͤñen/ wo ſie woͤllen/ dz ſie weder Froſt noch Hitz vñ der gleichen nicht mehr antaſten wirdt/ wie auch S. Johannes in der offenbarung am 7. Cap: ſpricht von den ſeligen im ewigẽ leben: Sie wirdt nicht mehr Hungern noch duͤrſten/ es wirdt auch nicht auff ſie fallen die Sonn/ oder jrgendt ein Hitz/ denn das Lamb mitten im Stul (der Herꝛ Chriſtus) wirdt
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der H. Paulus alſo 1. Cor. 15. Es wirdt gefuͤrt verweß-
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Paulus/ wie wol vnſere Leiber/ in dem weſen vnd glidmaſ-
ſen/ wie ſie jetz ſeind/ widerumb werden Aufferſtehn/ jedoch
ſo werdẽ ſie in der Aufferſtehung andere eigenſchafften vñ
Herꝛligkeit haben/ weder ſie jetzund haben. Dan jetzunder
ſeind vnſere Leyber ſterblich/ verweßlich/ das ſie zur Erden
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heit/ das ſie krafftloß vñ Elend ſeind/ Jtem Natuͤrlich/ das
ſie Natuͤrliche eigenſchafften haben/ als das ſie algemach
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Froſt/ Hitz/ Hunger/ Durſt vñ was dergleichẽ iſt/ aber in ď
Aufferſtehung werden ſie ſein vnſterblich/ vnuerweßlich/
in groſſer Ehr vnd Herꝛligkeit/ in Krafft vnd ſterck/ vnd
Geiſtliche Leib/ die da Geiſtliche eigenſchafften vnd gaben
haben/ als das ſie in einem Augenblick ſein werden koͤñen/
wo ſie woͤllen/ dz ſie weder Froſt noch Hitz vñ der gleichen
nicht mehr antaſten wirdt/ wie auch S. Johannes in der
offenbarung am 7. Cap: ſpricht von den ſeligen im ewigẽ
leben: Sie wirdt nicht mehr Hungern noch duͤrſten/ es
wirdt auch nicht auff ſie fallen die Sonn/ oder jrgendt ein
Hitz/ denn das Lamb mitten im Stul (der Herꝛ Chriſtus)
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