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Schopper, Jakob: Christliche Leichtpredig. Tübingen, 1589.

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Agacha von Wichsenstein/ etc.
euch den Teuffel lassen verführen/ vnd euch in die Sünd/Christus ist die
Aufferftehung/
vnd das leben.

vnd hiedurch in den zeitlichen vnnd ewigen todt gestürtzt/
aber ich wil euch ein Artzney wider solchen jammer anzeigen.
Jch selber/ spricht er/ bin ewer Aufferstehung vnd das le-
ben/ das ist/ ich bin der jenig/ der mit meinem verdienst ew-
re sünd gebüsset/ den Teuffel vberwunden/ den Todt ver-
schlungen/ vnd die Hell zerstöret hab. Derwegen alle die/
welche an mich Glauben/ vnd sich von hertzen meines ver-
diensts trösten/ denen wil ich die Sünd vergeben/ sie von
gewalt des Teuffels/ des Todts/ vnnd der Hellen erlösen/
jhre Leychnam am Jüngsten tag Aufferwecken/ vnnd sie
mit Leib vnnd Seel in das ewige leben einnemen. Da-
rumb Spricht er: Wer da Glaubet an mich/ ob er gleich
stürbe/ der wirdt leben/ das ist/ wann er schon des zeitlichen
Todts stirbt/ dessen zwar alle Menschen sterben müssen/
so wirdt doch seine Seel Leben/ das sie von stund an/ so bald
sie vom Leib scheidet/ in das ewig leben soll genommen/
der Leib aber/ als welcher Gestorben/ vnnd in die Erden be-
graben wirdt/ dersoll am Jüngsten tag mit Frewden wi-
derumb aufferweckt werden.

Ja/ spricht der Her/ wer da lebet vnnd Glaubt an
mich/ der soll nimmermehr sterben/ verstehe/ des ewigen
Todts. Dann wann er schon Leiblich stirbt/ so soll doch
solcher Todt kein todt oder verderben sein/ sonder nur ein
Schlaff/ da der leib ruhet/ biß an Jüngsten tag/ vnd als dann
widerumb zu dem ewigen leben aufferstehn. Darumb
spricht er auch Joh: 8. Wer sein wort halte/ das ist/ wer
seinem H. Euangelio Glaube/ vnd jhne für sein einigen
Warhafftigen Heyland vnnd Seligmacher erkenne/ der

werde
B 3

Agacha von Wichſenſtein/ ꝛc.
euch den Teuffel laſſen verfuͤhren/ vnd euch in die Suͤnd/Chriſtus iſt die
Aufferftehung/
vnd das leben.

vnd hiedurch in den zeitlichen vnnd ewigen todt geſtuͤrtzt/
aber ich wil euch ein Artzney wider ſolchẽ jam̃er anzeigen.
Jch ſelber/ ſpricht er/ bin ewer Aufferſtehung vnd das le-
ben/ das iſt/ ich bin der jenig/ der mit meinem verdienſt ew-
re ſuͤnd gebuͤſſet/ den Teuffel vberwunden/ den Todt ver-
ſchlungen/ vnd die Hell zerſtoͤret hab. Derwegen alle die/
welche an mich Glauben/ vnd ſich von hertzen meines ver-
dienſts troͤſten/ denen wil ich die Suͤnd vergeben/ ſie von
gewalt des Teuffels/ des Todts/ vnnd der Hellen erloͤſen/
jhre Leychnam am Juͤngſten tag Aufferwecken/ vnnd ſie
mit Leib vnnd Seel in das ewige leben einnemen. Da-
rumb Spricht er: Wer da Glaubet an mich/ ob er gleich
ſtuͤrbe/ der wirdt leben/ das iſt/ wann er ſchon des zeitlichen
Todts ſtirbt/ deſſen zwar alle Menſchen ſterben muͤſſen/
ſo wirdt doch ſeine Seel Leben/ das ſie von ſtund an/ ſo bald
ſie vom Leib ſcheidet/ in das ewig leben ſoll genommen/
der Leib aber/ als welcher Geſtorben/ vnnd in die Erden be-
graben wirdt/ derſoll am Juͤngſten tag mit Frewden wi-
derumb aufferweckt werden.

Ja/ ſpricht der Her/ wer da lebet vnnd Glaubt an
mich/ der ſoll nimmermehr ſterben/ verſtehe/ des ewigen
Todts. Dann wann er ſchon Leiblich ſtirbt/ ſo ſoll doch
ſolcher Todt kein todt oder verderben ſein/ ſonder nur ein
Schlaff/ da der leib ruhet/ biß an Juͤngſten tag/ vñ als dañ
widerumb zu dem ewigen leben aufferſtehn. Darumb
ſpricht er auch Joh: 8. Wer ſein wort halte/ das iſt/ wer
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Warhafftigen Heyland vnnd Seligmacher erkenne/ der

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B 3
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Zitationshilfe: Schopper, Jakob: Christliche Leichtpredig. Tübingen, 1589, S. [13]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524311/13>, abgerufen am 28.11.2024.