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Roth, Friedrich: Leichpredigt. Eisleben, 1585.

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Salomonis am ritten.
keine Gottes versehung/ noch vnsterbligkeit der See-
len/ oder anders Leben/ nach diesem gleuben/ Sondern
leben nur in tag hinein/ als hetten sie das Leben von
sich selbs/ vnd leben im sause vnd vollem kragen/ weil
sie hie sind/ vnd führen zu jrer Ordensregel/ das Sym-
bolum,
oder Reim:

Ede, bibe, lude, post mortem nulla voluptas.

Das ist so viel gesaget:

Die beste Kost jag durch den Kragn/
Mit Bier vnd Wein stets fül dein Magn/
Stirbstu einmal/ so ist es aus/
Dort ist kein lust. Leb hie im sans.

Denn wenn sie gestorben sind/ gleuben sie/ das kei-
ne frewde noch erquickung mehr vbrig oder zu hoffen
sey/ vnd haltens gentzlich dafür/ im Tode gehen Leib
vnd Seele zugleich mit einander dahin/ vnd sey nichts
bessers zugewarten. Vnd halten alle die jenigen/ für
lauter Thoren vnd Narren/ welche hie ehrlich vnd
Gottfürchtig leben/ vnd spotten jr/ das sie es jnen las-
sen so sawer werden/ weil doch nach dem Tode keine
erquickung noch ergetzung zu hoffen ist.

Solche Epicurische Weltsew/ hat Salomo im vor-
gehenden Capitel gestraffet/ vnd angezeiget am ende/
das der Mensch zum ewigen Leben erschaffen sey/ vnd
zum Bilde Gottes/ vnd zu ewiger vnd vnuergenglicher
Frewde in der ewigen Seligkeit. Das aber der Tod/ nu
vber die Menschen herrsche/ das komme her/ durch des
Teufels neid/ welcher vnsern ersten Eltern den herrli-
chen vnd seligen zustand/ darinnen sie waren/ vergön-
nete/ vnd derwegen mit schmeichelhafftigen lügenre-
den sie zu fall brachte/ das sie sich wider Gottes Gebot

versün-
C

Salomonis am ritten.
keine Gottes verſehung/ noch vnſterbligkeit der See-
len/ oder anders Leben/ nach dieſem gleuben/ Sondern
leben nur in tag hinein/ als hetten ſie das Leben von
ſich ſelbs/ vnd leben im ſauſe vnd vollem kragen/ weil
ſie hie ſind/ vnd fuͤhren zu jrer Ordensregel/ das Sym-
bolum,
oder Reim:

Ede, bibe, lude, poſt mortem nulla voluptas.

Das iſt ſo viel geſaget:

Die beſte Koſt jag durch den Kragn/
Mit Bier vnd Wein ſtets fuͤl dein Magn/
Stirbſtu einmal/ ſo iſt es aus/
Dort iſt kein luſt. Leb hie im ſans.

Denn wenn ſie geſtorben ſind/ gleuben ſie/ das kei-
ne frewde noch erquickung mehr vbrig oder zu hoffen
ſey/ vnd haltens gentzlich dafuͤr/ im Tode gehen Leib
vnd Seele zugleich mit einander dahin/ vnd ſey nichts
beſſers zugewarten. Vnd halten alle die jenigen/ fuͤr
lauter Thoren vnd Narren/ welche hie ehrlich vnd
Gottfuͤrchtig leben/ vnd ſpotten jr/ das ſie es jnen laſ-
ſen ſo ſawer werden/ weil doch nach dem Tode keine
erquickung noch ergetzung zu hoffen iſt.

Solche Epicuriſche Weltſew/ hat Salomo im vor-
gehenden Capitel geſtraffet/ vnd angezeiget am ende/
das der Menſch zum ewigen Leben erſchaffen ſey/ vnd
zum Bilde Gottes/ vnd zu ewiger vnd vnuergenglicher
Frewde in der ewigen Seligkeit. Das aber der Tod/ nu
vber die Menſchen herrſche/ das komme her/ durch des
Teufels neid/ welcher vnſern erſten Eltern den herrli-
chen vnd ſeligen zuſtand/ darinnen ſie waren/ vergoͤn-
nete/ vnd derwegen mit ſchmeichelhafftigen luͤgenre-
den ſie zu fall brachte/ das ſie ſich wider Gottes Gebot

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C
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[[17]/0017] Salomonis am ritten. keine Gottes verſehung/ noch vnſterbligkeit der See- len/ oder anders Leben/ nach dieſem gleuben/ Sondern leben nur in tag hinein/ als hetten ſie das Leben von ſich ſelbs/ vnd leben im ſauſe vnd vollem kragen/ weil ſie hie ſind/ vnd fuͤhren zu jrer Ordensregel/ das Sym- bolum, oder Reim: Ede, bibe, lude, poſt mortem nulla voluptas. Das iſt ſo viel geſaget: Die beſte Koſt jag durch den Kragn/ Mit Bier vnd Wein ſtets fuͤl dein Magn/ Stirbſtu einmal/ ſo iſt es aus/ Dort iſt kein luſt. Leb hie im ſans. Denn wenn ſie geſtorben ſind/ gleuben ſie/ das kei- ne frewde noch erquickung mehr vbrig oder zu hoffen ſey/ vnd haltens gentzlich dafuͤr/ im Tode gehen Leib vnd Seele zugleich mit einander dahin/ vnd ſey nichts beſſers zugewarten. Vnd halten alle die jenigen/ fuͤr lauter Thoren vnd Narren/ welche hie ehrlich vnd Gottfuͤrchtig leben/ vnd ſpotten jr/ das ſie es jnen laſ- ſen ſo ſawer werden/ weil doch nach dem Tode keine erquickung noch ergetzung zu hoffen iſt. Solche Epicuriſche Weltſew/ hat Salomo im vor- gehenden Capitel geſtraffet/ vnd angezeiget am ende/ das der Menſch zum ewigen Leben erſchaffen ſey/ vnd zum Bilde Gottes/ vnd zu ewiger vnd vnuergenglicher Frewde in der ewigen Seligkeit. Das aber der Tod/ nu vber die Menſchen herrſche/ das komme her/ durch des Teufels neid/ welcher vnſern erſten Eltern den herrli- chen vnd ſeligen zuſtand/ darinnen ſie waren/ vergoͤn- nete/ vnd derwegen mit ſchmeichelhafftigen luͤgenre- den ſie zu fall brachte/ das ſie ſich wider Gottes Gebot verſuͤn- C

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Zitationshilfe: Roth, Friedrich: Leichpredigt. Eisleben, 1585, S. [17]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524295/17>, abgerufen am 27.11.2024.