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Braun, Christoph: Kurtze vnd Einfeltige Predigt. Leipzig, 1585.

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ZVm Andern/ Was es bedeute/ das auch
die Gerechten sterben/ Was Gott damit meine.
Da haben wir gehöret/ das es nicht sey ein
Zornzeichen/ Oder das GOtt an jhnen keinen
gefallen hette/ Sondern vmb anderer vrsachen
willen/ Als erstlich/ dem rohen/ sichern/ Gottlo-
sen hauffen zur warnung/ das sie in der Gna-
denzeit Busse thun/ von Sünden abelassen/ vnd
sich bessern sollen.

DArnach/ das GOtt die Gottlosen/ wenn
keine besserung bey jnen folgen wil/ desto ernster
vnd herter vngehindert straffen möge. Entlich/
jnen den lieben Christen selbst zum besten/ das
sie das künfftige vnglück nicht sehen noch er-
fahren dürffen/ vnnd das sie zum Friede kom-
men/ vnd ruhen in jhren kammern.

WAs nun anlanget diese verstor-
bene Christliche Matrona/ die Edle vnd
Ehrentugentsame Fraw Sibilla/ des
Gestrengen vnnd Ehrnuehsten Ludolffs von
Schaderitz Gottseligen hinderlassene Witwen/
derer wir jetzund auch das Conduct vnd Geleit
zu jhrem Schlaffkemmerlein vnd Ruhebetlein
gegeben haben/ So ist zwar von der Adelichen

Freund-
E

ZVm Andern/ Was es bedeute/ das auch
die Gerechten ſterben/ Was Gott damit meine.
Da haben wir gehoͤret/ das es nicht ſey ein
Zornzeichen/ Oder das GOtt an jhnen keinen
gefallen hette/ Sondern vmb anderer vrſachen
willen/ Als erſtlich/ dem rohen/ ſichern/ Gottlo-
ſen hauffen zur warnung/ das ſie in der Gna-
denzeit Buſſe thun/ von Suͤnden abelaſſen/ vnd
ſich beſſern ſollen.

DArnach/ das GOtt die Gottloſen/ wenn
keine beſſerung bey jnen folgen wil/ deſto ernſter
vnd herter vngehindert ſtraffen moͤge. Entlich/
jnen den lieben Chriſten ſelbſt zum beſten/ das
ſie das kuͤnfftige vngluͤck nicht ſehen noch er-
fahren duͤrffen/ vnnd das ſie zum Friede kom-
men/ vnd ruhen in jhren kammern.

WAs nun anlanget dieſe verſtor-
bene Chriſtliche Matrona/ die Edle vnd
Ehrentugentſame Fraw Sibilla/ des
Geſtrengen vnnd Ehrnuehſten Ludolffs von
Schaderitz Gottſeligen hinderlaſſene Witwen/
derer wir jetzund auch das Conduct vnd Geleit
zu jhrem Schlaffkemmerlein vnd Ruhebetlein
gegeben haben/ So iſt zwar von der Adelichen

Freund-
E
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[[33]/0033] ZVm Andern/ Was es bedeute/ das auch die Gerechten ſterben/ Was Gott damit meine. Da haben wir gehoͤret/ das es nicht ſey ein Zornzeichen/ Oder das GOtt an jhnen keinen gefallen hette/ Sondern vmb anderer vrſachen willen/ Als erſtlich/ dem rohen/ ſichern/ Gottlo- ſen hauffen zur warnung/ das ſie in der Gna- denzeit Buſſe thun/ von Suͤnden abelaſſen/ vnd ſich beſſern ſollen. DArnach/ das GOtt die Gottloſen/ wenn keine beſſerung bey jnen folgen wil/ deſto ernſter vnd herter vngehindert ſtraffen moͤge. Entlich/ jnen den lieben Chriſten ſelbſt zum beſten/ das ſie das kuͤnfftige vngluͤck nicht ſehen noch er- fahren duͤrffen/ vnnd das ſie zum Friede kom- men/ vnd ruhen in jhren kammern. WAs nun anlanget dieſe verſtor- bene Chriſtliche Matrona/ die Edle vnd Ehrentugentſame Fraw Sibilla/ des Geſtrengen vnnd Ehrnuehſten Ludolffs von Schaderitz Gottſeligen hinderlaſſene Witwen/ derer wir jetzund auch das Conduct vnd Geleit zu jhrem Schlaffkemmerlein vnd Ruhebetlein gegeben haben/ So iſt zwar von der Adelichen Freund- E

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Zitationshilfe: Braun, Christoph: Kurtze vnd Einfeltige Predigt. Leipzig, 1585, S. [33]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524292/33>, abgerufen am 22.12.2024.