Einem solchen gehts wol in seinen letzten Nöten/
Syr: 1. Vber den ist niemand/ Syr. 25. Sein
Sam wird gewaltig sein auff Erden/ Psa. 112. Vnd
ist die Furcht des Herren der Weisheit Anfang/
Vnd ist ein feine Klugheit/ wer darnach thut/ des
lob bleibet ewiglich/ Psal. 111.
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durch sie thun/ das sie dardurch weit vnd breit sol
len berhümbt werden/ vnd ein ewigen Namen be-
komen/ Wie er mit Salomon thet/ der war noch
ein junger Knabe/ wie er 3. Reg. 3. selber bekennet/
Aber Gott erfüllet jn dermassen mit Kunst/ Weis
heit/ Tugend vnd Geschickligkeit/ das man allein
von jme in aller Welt zu sagen hatte/ dardurch er
so berhümbt ward/ Das auch die Königin von
Seba aus dem Reich Arabiae solchs vernam/ vnd
dardurch verursacht ward/ gleich vom End der
Erden auffzubrechen/ vnd diesen König zu be-
suchen/ vnd mit grossen Geschencken zu begaben/
Damit sie jn sehen vnd hören möchte/ 3. Reg: 10.
Vnd ist diese Historia oder Geschicht so trefflich
wichtig vnd hochbedencklich/ das sie Christus sel-
ber anzeucht/ Matth. 12.
Also wil Gott der Herr noch heut zu tage fro-
me Kinder mit Geschicklicheit/ Kunst vnd grossen
Gaben erfüllen/ das sie dardurch in aller Welt sol
len berhümbt werden/ Oder aber sollen jrer Eltern
Fröm-
D 3
Einem ſolchen gehts wol in ſeinen letzten Noͤten/
Syr: 1. Vber den iſt niemand/ Syr. 25. Sein
Sam wird gewaltig ſein auff Erden/ Pſa. 112. Vñ
iſt die Furcht des Herren der Weisheit Anfang/
Vnd iſt ein feine Klugheit/ wer darnach thut/ des
lob bleibet ewiglich/ Pſal. 111.
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durch ſie thun/ das ſie dardurch weit vnd breit ſol
len berhuͤmbt werden/ vnd ein ewigen Namen be-
komen/ Wie er mit Salomon thet/ der war noch
ein junger Knabe/ wie er 3. Reg. 3. ſelber bekennet/
Aber Gott erfuͤllet jn dermaſſen mit Kunſt/ Weis
heit/ Tugend vnd Geſchickligkeit/ das man allein
von jme in aller Welt zu ſagen hatte/ dardurch er
ſo berhuͤmbt ward/ Das auch die Koͤnigin von
Seba aus dem Reich Arabiæ ſolchs vernam/ vñ
dardurch verurſacht ward/ gleich vom End der
Erden auffzubrechen/ vnd dieſen Koͤnig zu be-
ſuchen/ vnd mit groſſen Geſchencken zu begaben/
Damit ſie jn ſehen vnd hoͤren moͤchte/ 3. Reg: 10.
Vnd iſt dieſe Hiſtoria oder Geſchicht ſo trefflich
wichtig vnd hochbedencklich/ das ſie Chriſtus ſel-
ber anzeucht/ Matth. 12.
Alſo wil Gott der Herr noch heut zu tage fro-
me Kinder mit Geſchicklicheit/ Kunſt vnd groſſen
Gaben erfuͤllen/ das ſie dardurch in aller Welt ſol
len berhuͤmbt werdẽ/ Oder aber ſollen jrer Eltern
Froͤm-
D 3
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[[29]/0029]
Eltern vnd Kinder.
Einem ſolchen gehts wol in ſeinen letzten Noͤten/
Syr: 1. Vber den iſt niemand/ Syr. 25. Sein
Sam wird gewaltig ſein auff Erden/ Pſa. 112. Vñ
iſt die Furcht des Herren der Weisheit Anfang/
Vnd iſt ein feine Klugheit/ wer darnach thut/ des
lob bleibet ewiglich/ Pſal. 111.
ZVm Neunzehenden/ Wil Gott auch wunder
durch ſie thun/ das ſie dardurch weit vnd breit ſol
len berhuͤmbt werden/ vnd ein ewigen Namen be-
komen/ Wie er mit Salomon thet/ der war noch
ein junger Knabe/ wie er 3. Reg. 3. ſelber bekennet/
Aber Gott erfuͤllet jn dermaſſen mit Kunſt/ Weis
heit/ Tugend vnd Geſchickligkeit/ das man allein
von jme in aller Welt zu ſagen hatte/ dardurch er
ſo berhuͤmbt ward/ Das auch die Koͤnigin von
Seba aus dem Reich Arabiæ ſolchs vernam/ vñ
dardurch verurſacht ward/ gleich vom End der
Erden auffzubrechen/ vnd dieſen Koͤnig zu be-
ſuchen/ vnd mit groſſen Geſchencken zu begaben/
Damit ſie jn ſehen vnd hoͤren moͤchte/ 3. Reg: 10.
Vnd iſt dieſe Hiſtoria oder Geſchicht ſo trefflich
wichtig vnd hochbedencklich/ das ſie Chriſtus ſel-
ber anzeucht/ Matth. 12.
19.
Gott wil wun
der thũ durch
fromme Kin-
der.
Alſo wil Gott der Herr noch heut zu tage fro-
me Kinder mit Geſchicklicheit/ Kunſt vnd groſſen
Gaben erfuͤllen/ das ſie dardurch in aller Welt ſol
len berhuͤmbt werdẽ/ Oder aber ſollen jrer Eltern
Froͤm-
D 3