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Bernhertz, Michael: Exequiae Lothiniane. Nürnberg, 1615.

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Vorrede.
men aber/ wie sie wol gelebet/ also scheiden sie
auch seliglich von dannen/ vnnd lassen hintersich
ewiglich ein guten Namen/ Wie David sagt in
seinem 112. Psalm: In memoria aeterna e-Psal. 112.
rit justus: Deß gerechten wirdt nimmermehr
vergessen. Also gedenckt Syrach deß Manns
Gottes Mosis: der aller Welt lieb vnnd werthSyr. 45.
war/ vnd beyde GOtt vnd Menschen jm hold wa-
ren/ vnd setzt hinzu cujus memoria sit in bene-
dictione,
dessen Name hoch gepreiset werde. Je-
derman redet guts von jhnen weil sie leben/ vnnd
wenn sie todt seyn/ ja sie gelten für GOttes Ange-
sicht viel: Psal. 116. Preciosa est mors san-Psal. 115.
ctorum ejus, in conspectu Domini: der todt
seiner Heiligen ist werth gehalten für dem HErren.
Ambrosius schreibt vom Keyser Theodosio
Pio:

Dilexi virum, quia cum corpore sol-
veretur, magis de statu Ecclesiae, quam de
suis rebus angebatur &c.
Das ist:
Wie war mir das ein hertzlieber Mann/
Daß ich seiner nicht vergessen kan/
Da es mit jhm kam an das End/
Befahl er sein Seel in Gottes Händ/
Für
(:) (:) (:) (:)

Vorrede.
men aber/ wie ſie wol gelebet/ alſo ſcheiden ſie
auch ſeliglich von dannen/ vnnd laſſen hinterſich
ewiglich ein guten Namen/ Wie David ſagt in
ſeinem 112. Pſalm: In memoria æterna e-Pſal. 112.
rit juſtus: Deß gerechten wirdt nimmermehr
vergeſſen. Alſo gedenckt Syrach deß Manns
Gottes Moſis: der aller Welt lieb vnnd werthSyr. 45.
war/ vnd beyde GOtt vnd Menſchen jm hold wa-
ren/ vnd ſetzt hinzu cujus memoria ſit in bene-
dictione,
deſſen Name hoch gepreiſet werde. Je-
derman redet guts von jhnen weil ſie leben/ vnnd
wenn ſie todt ſeyn/ ja ſie gelten fuͤr GOttes Ange-
ſicht viel: Pſal. 116. Precioſa eſt mors ſan-Pſal. 115.
ctorum ejus, in conſpectu Domini: der todt
ſeiner Heiligen iſt werth gehalten fuͤr dem HErren.
Ambroſius ſchreibt vom Keyſer Theodoſio
Pio:

Dilexi virum, quia cum corpore ſol-
veretur, magis de ſtatu Eccleſiæ, quàm de
ſuis rebus angebatur &c.
Das iſt:
Wie war mir das ein hertzlieber Mann/
Daß ich ſeiner nicht vergeſſen kan/
Da es mit jhm kam an das End/
Befahl er ſein Seel in Gottes Haͤnd/
Fuͤr
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[[25]/0025] Vorrede. men aber/ wie ſie wol gelebet/ alſo ſcheiden ſie auch ſeliglich von dannen/ vnnd laſſen hinterſich ewiglich ein guten Namen/ Wie David ſagt in ſeinem 112. Pſalm: In memoria æterna e- rit juſtus: Deß gerechten wirdt nimmermehr vergeſſen. Alſo gedenckt Syrach deß Manns Gottes Moſis: der aller Welt lieb vnnd werth war/ vnd beyde GOtt vnd Menſchen jm hold wa- ren/ vnd ſetzt hinzu cujus memoria ſit in bene- dictione, deſſen Name hoch gepreiſet werde. Je- derman redet guts von jhnen weil ſie leben/ vnnd wenn ſie todt ſeyn/ ja ſie gelten fuͤr GOttes Ange- ſicht viel: Pſal. 116. Precioſa eſt mors ſan- ctorum ejus, in conſpectu Domini: der todt ſeiner Heiligen iſt werth gehalten fuͤr dem HErren. Ambroſius ſchreibt vom Keyſer Theodoſio Pio: Pſal. 112. Syr. 45. Pſal. 115. Dilexi virum, quia cum corpore ſol- veretur, magis de ſtatu Eccleſiæ, quàm de ſuis rebus angebatur &c. Das iſt: Wie war mir das ein hertzlieber Mann/ Daß ich ſeiner nicht vergeſſen kan/ Da es mit jhm kam an das End/ Befahl er ſein Seel in Gottes Haͤnd/ Fuͤr (:) (:) (:) (:)

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Zitationshilfe: Bernhertz, Michael: Exequiae Lothiniane. Nürnberg, 1615, S. [25]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524263/25>, abgerufen am 25.11.2024.