Bernhertz, Michael: Exequiae Lothiniane. Nürnberg, 1615.Vorrede. seyn alle die jenigen/ die nach dem pauß mit der wil-den Ganß in tag hinein leben/ sich nicht bessern noch busse thun. Drumb sollen wir vnsere sachen also anstellen/ Daß ich aber diese Predigt/ die schlecht vnnd Nun hab ich mich wol zuerinnern/ sonderlicher son- (:) (:) (:) iij
Vorrede. ſeyn alle die jenigen/ die nach dem pauß mit der wil-den Ganß in tag hinein leben/ ſich nicht beſſeꝛn noch buſſe thun. Drumb ſollen wir vnſeꝛe ſachen alſo anſtellen/ Daß ich aber dieſe Predigt/ die ſchlecht vnnd Nun hab ich mich wol zuerinnern/ ſondeꝛlicher ſon- (:) (:) (:) iij
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Vorrede.
ſeyn alle die jenigen/ die nach dem pauß mit der wil-
den Ganß in tag hinein leben/ ſich nicht beſſeꝛn noch
buſſe thun.
Drumb ſollen wir vnſeꝛe ſachen alſo anſtellen/
daß wir moͤgen entfliehen allem jammer/ welcher
uͤber die Gottloſe Welt/ vnd alle Gottes Veraͤchter
ergehen wirdt/ auff daß wir wuͤrdig ſeyn moͤgen
zuſtehen fuͤr deß Menſchen Sohn.
Luc. 21.
Daß ich aber dieſe Predigt/ die ſchlecht vnnd
recht iſt/ vnter E. E. V. Namen in offen Druck ge-
geben hab: hat mich bewogen. Erſtlich: dieweil
viel vernuͤnfftiger Heiden/ auß natuͤꝛlichem Liecht/
die Vndanckbarkeit fuͤr ein ſonderlich groß Laſter
gehalten/ daher auch Martialis ſagt: Dedecus eſt ſem-
per ſumere, & nihil dare: Es iſt ein ſchandt allzeit
nemen/ vnd kein mal etwas wider geben/ vnd fuͤr
empfangene Wolthat ſich danckbar erzeigen ꝛc.
Ey ſo wil vns Chriſten beym Liecht deß heiligen
Evangelii ſo viel mehr gebuͤren/ daß wir nach er-
foderung der Gerechtigkeit fuͤr empfangene Wol-
thaten danckbar ſeyn.
Nun hab ich mich wol zuerinnern/ ſondeꝛlicher
Gunſt vnd befoͤꝛderung/ auch mannigfaͤltiger gꝛoſ-
ſen Wolthaten/ die nicht allein die nunmehr in
GOTT ruhende Fraw ſelige an mich gewendet/
ſon-
(:) (:) (:) iij
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