Hentschel, Adam: Tröstlicher Gegensatz der Leiden dieser zeit und zukünfftigen Herrligkeit. Liegnitz, 1621.mand wird sie aus meiner hand reissen/ der Vater/ der Fürs ander vnd eben in abgelesenen Spruche trö-Argu- Vnser B iij
mand wird ſie aus meiner hand reiſſen/ der Vater/ der Fuͤrs ander vnd eben in abgeleſenen Spruche troͤ-Argu- Vnſer B iij
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mand wird ſie aus meiner hand reiſſen/ der Vater/ der
mir ſie gegeben hat/ iſt groͤſſer denn alles/ vnd nie-
mand kan ſie aus meines Vaters hand reiſſen.
Fuͤrs ander vnd eben in abgeleſenen Spruche troͤ-
ſtet Paulus ſeine Roͤmer/ vnd in jhrer perſon vns alle/
Modicâ Paſſionum duratione, das frommer Chri-
ſten Leiden nicht ein Ewiges Leiden/ ſondern nur ein
Leiden dieſer zeit ſey. Der HERR Chriſtus nennets
ein kleines; deßgleichen auch Petrus: Es wird aber
alles Leiden dieſer zeit/ wenns gleich weret ſo lange
der Menſch lebet (welches doch gar ſelten geſchicht)
ein kleines/ ein kurtzes Leiden genennet/ Einmahl re-
ſpectu Mundi veſperæ, Weil dieſe Weld vnd alles
Leiden dieſer Weld ein Ende nehmen wird/ vnd zwar
in kuͤrtzen. Es iſt alles gantz eitel vnd vergaͤnglich/
exclamiret Salomon in ſeinem Prediger zu vielen
vnterſchiedenen mahlen. Die Weld vergehet mit jhrer
Luſt/ ſchreibet Johannes. Vnd zwar/ wie geſaget in
kuͤrtzen. Denn ja Paulus ſchon von ſeiner zeit geſpro-
chen; Lieben Bruͤder/ die zeit iſt kurtz/ vnd abermahl;
Auff vns iſt das Ende der Weld kommen. Es iſt na-
he kom̃en das Ende aller dinge/ zeugete Petrus. Vnd
Johannes; Kinder/ es iſt die letzte ſtunde. Jſt nun
ſchon damals vnd alſo bey 1600. Jahren die zeit kurtz
geweſen? iſt ſchon damahls das Ende der Weld/
das Ende aller dinge nahe vnd die letzte Stunde ge-
weſen? So muß das Ende trauen vmb ſo viel deſto
naͤher jtzt ſein! Neben dem wird alles Leiden dieſer
zeit/ ein kleines/ ein kurtzes Leiden genennet/ reſpectu
brevitatis vitæ, Wegen der kuͤrtze vnſers Lebens.
Vnſer
Argu-
mentum
conſola-
tionis ſe-
cundum,
à Modicâ
paſſio-
num du-
ratione.
Ioh. 16. v. 16.
1. Pet. 1. v. 6.
1. Ioh. c. 2.
v. 17.
1. Cor. 7.
v. 29.
1. Cor. 10.
v. 11.
1. Pet. 4.
v. 7.
1. Ioh. 2.
v. 28.
B iij
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