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Raußendorff, Christoph: Desiderabile oculorum Lugentium Dei filiorum Abitum beate defunctorum. Leipzig, 1621.

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24. Cap. des Propheten Ezechielis.

Plinius schreibt zwar von Locris vnd Cra-
tone,
daß an denen Orten keine böse Pestilen-
tzische Plage regiere/ aber das ist zweiffels oh-
ne so war/ als wenn man sagen wolte/ daß in
der Jnsel Maltha keine Schlangen/ Ottern/Ier. 9. v. 21.
oder Vngezieffer sey/ da sie doch dessen aller-
voll ist/ denn der Todt ist allenthalben zu vn-
sern Fenstern eingefallen/ Daß/ wenn man
schon alle Land der gantzen Welt Creutzweise
durchzüge/ zu Wasser vnd Lande/ so würde es
doch allenthalben heissen/ wie Keysers Con-Hormisda.
stantini Hofferath Hormisda bekandte: Heic
aeque moriuntur homines,
Ach wie wird vns
auch vnsere Augen- vnd Hertzen Lust/ zu einer
schweren vnd schmertzlichen Augen- vnd Her-
tzensLast.

Wer mags ohne Augenthränen sehen/
wenn der Mensch seine besten Freunde/ seinen
Schatz auff Erden/ sein Hoff vnd Hauß ver-
lassen muß? Wer kans ohne Augenthränen
sehen/ wie seine AugenLust im Tode so jäm-
merlich zugerichtet wird? Es verlauffen kaum
vier vnd zwantzig Stunden/ da fängt ein Tod-August.
ter an/ sich vnter seinem Angesicht zu ferben/

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E
24. Cap. des Propheten Ezechielis.

Plinius ſchreibt zwar von Locris vnd Cra-
tone,
daß an denen Orten keine boͤſe Peſtilen-
tziſche Plage regiere/ aber das iſt zweiffels oh-
ne ſo war/ als wenn man ſagen wolte/ daß in
der Jnſel Maltha keine Schlangen/ Ottern/Ier. 9. v. 21.
oder Vngezieffer ſey/ da ſie doch deſſen aller-
voll iſt/ denn der Todt iſt allenthalben zu vn-
ſern Fenſtern eingefallen/ Daß/ wenn man
ſchon alle Land der gantzen Welt Creutzweiſe
durchzuͤge/ zu Waſſer vnd Lande/ ſo wuͤrde es
doch allenthalben heiſſen/ wie Keyſers Con-Hormisda.
ſtantini Hofferath Hormisda bekandte: Hîc
æquè moriuntur homines,
Ach wie wird vns
auch vnſere Augen- vnd Hertzen Luſt/ zu einer
ſchweren vnd ſchmertzlichen Augen- vnd Her-
tzensLaſt.

Wer mags ohne Augenthraͤnen ſehen/
wenn der Menſch ſeine beſten Freunde/ ſeinen
Schatz auff Erden/ ſein Hoff vnd Hauß ver-
laſſen muß? Wer kans ohne Augenthraͤnen
ſehen/ wie ſeine AugenLuſt im Tode ſo jaͤm-
merlich zugerichtet wird? Es verlauffen kaum
vier vn̄ zwantzig Stunden/ da faͤngt ein Tod-Auguſt.
ter an/ ſich vnter ſeinem Angeſicht zu ferben/

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[[33]/0033] 24. Cap. des Propheten Ezechielis. Plinius ſchreibt zwar von Locris vnd Cra- tone, daß an denen Orten keine boͤſe Peſtilen- tziſche Plage regiere/ aber das iſt zweiffels oh- ne ſo war/ als wenn man ſagen wolte/ daß in der Jnſel Maltha keine Schlangen/ Ottern/ oder Vngezieffer ſey/ da ſie doch deſſen aller- voll iſt/ denn der Todt iſt allenthalben zu vn- ſern Fenſtern eingefallen/ Daß/ wenn man ſchon alle Land der gantzen Welt Creutzweiſe durchzuͤge/ zu Waſſer vnd Lande/ ſo wuͤrde es doch allenthalben heiſſen/ wie Keyſers Con- ſtantini Hofferath Hormisda bekandte: Hîc æquè moriuntur homines, Ach wie wird vns auch vnſere Augen- vnd Hertzen Luſt/ zu einer ſchweren vnd ſchmertzlichen Augen- vnd Her- tzensLaſt. Ier. 9. v. 21. Hormisda. Wer mags ohne Augenthraͤnen ſehen/ wenn der Menſch ſeine beſten Freunde/ ſeinen Schatz auff Erden/ ſein Hoff vnd Hauß ver- laſſen muß? Wer kans ohne Augenthraͤnen ſehen/ wie ſeine AugenLuſt im Tode ſo jaͤm- merlich zugerichtet wird? Es verlauffen kaum vier vn̄ zwantzig Stunden/ da faͤngt ein Tod- ter an/ ſich vnter ſeinem Angeſicht zu ferben/ vbel Auguſt. E

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Zitationshilfe: Raußendorff, Christoph: Desiderabile oculorum Lugentium Dei filiorum Abitum beate defunctorum. Leipzig, 1621, S. [33]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523939/33>, abgerufen am 23.11.2024.