Neomenius, Johann: Glaubens Prob Bringt sieg und Lob. Brieg, 1616.men/ wahre volkomene Menschliche Natur an sich nemen/ wann
men/ wahre volkomene Menſchliche Natur an ſich nemen/ wann
<TEI> <text> <body> <div type="fsSermon" n="1"> <div type="fsMainPart" n="2"> <div n="3"> <p><pb facs="#f0042" n="[42]"/> men/ wahre volkomene Menſchliche Natur an ſich nemen/<lb/><note place="left"><hi rendition="#aq">E<hi rendition="#i">ſaiæ</hi> 53. <hi rendition="#i">ꝟ</hi></hi><lb/> 12.</note>vnnd <hi rendition="#fr">wiewol Er niemanden vnrecht gethan/ auch<lb/> kein betrug in ſeinem Mande erfunden iſt/</hi> ſo wird<lb/> er doch <hi rendition="#fr">vmb vnſern willen</hi> die wir vmb Ad<hi rendition="#aq">æ</hi>falles/ vnd<lb/> der Suͤnde willen des todes vnd Teuffels bande/ ja des hel-<lb/> liſchen fewers ſchuldig wahren: gleich wie der Wieder/ ſich<lb/> gefangen geben/ das man jhn binden vnnd <hi rendition="#fr">zur ſchlach-<lb/> tung fuͤhren wird/</hi> da wird Er/ gleich wie du/ <hi rendition="#fr">ſein</hi> holtz<lb/> vnd <hi rendition="#fr">Creutz</hi> tragen/ an dem er wird behangen bleiben gleich<lb/> wie der Wieder mit ſeinen Hoͤrnern an der Hecken/ denn es<lb/> wird Chriſtus nicht eine guͤldene/ ſondern eine <hi rendition="#fr">doͤrnerne</hi><lb/><note place="left"><hi rendition="#aq">I<hi rendition="#i">oh.</hi> 9. <hi rendition="#i">v</hi></hi> 17</note><hi rendition="#fr">Kron</hi> tragen/ als deſſen Reich auff erden iſt ein Reich des<lb/><note place="left"><hi rendition="#aq"><hi rendition="#i">ibidem v</hi></hi> 5.</note>Creutzes/ doran er vnnd ſeine gleubige gliedmaß ſtetz gepei-<lb/> niget vnnd angenagelt werden/ an demſelben wird jhn<lb/><note place="left"><hi rendition="#aq">D<hi rendition="#i">eut.</hi> 32. <hi rendition="#i">ꝟ</hi></hi><lb/> 22.</note><hi rendition="#fr">das fewer Goͤttliches zornes/ das biß in die uͤnter-<lb/> ſte Helle brennet</hi> dermaſſen durchbrennen/ darzu die<lb/> bruͤnſtige liebes Flamme inn ſeinem hertzen/ die er zu vnſer<lb/><note place="left"><hi rendition="#aq">C<hi rendition="#i">ant.</hi> 8. <hi rendition="#i">ꝟ</hi></hi> 6</note>ſeligkeit treget/ vnnd eine rechte <hi rendition="#fr">fewerglutt</hi> in jhm iſt/<lb/> wird mitte zuſchlagen/ daß er druͤber des todes wird ſein<lb/> muͤſſen/ wie der Wieder den ich zum Brandopffer an dei-<lb/> ner ſtadt geopffert habe. Aber dadurch wird Er vnns von<lb/><note place="left">1. <hi rendition="#aq">I<hi rendition="#i">oh.</hi> 1. <hi rendition="#i">v</hi></hi> 7</note><hi rendition="#fr">allen vnſern ſuͤnden/</hi> vom <hi rendition="#fr">zorne Gottes</hi> vnnd <hi rendition="#fr">Ewi-</hi><lb/><note place="left"><hi rendition="#aq">R<hi rendition="#i">om.</hi> 5, <hi rendition="#i">v</hi></hi> 6.</note><hi rendition="#fr">gen tode</hi> gantz <hi rendition="#fr">frey</hi> vnd loß machen/ das wir lebendig<lb/><note place="left"><hi rendition="#aq">O<hi rendition="#i">ſee.</hi> 13 <hi rendition="#i">ꝟ</hi></hi><lb/> 14.</note>außgehen/ gleich wie du von deinem brand vnd banden biſt<lb/><note place="left"><hi rendition="#aq">H<hi rendition="#i">ebr.</hi> 2. <hi rendition="#i">ꝟ</hi></hi><lb/> 14.</note>loß worden vnd beim leben blieben/ alſo ſollen wir durch jhn<lb/><note place="left"><hi rendition="#aq">P<hi rendition="#i">ſal.</hi> 22. <hi rendition="#i">v</hi></hi> 27</note><hi rendition="#fr">Ewiglich leben/</hi> Ja gleich wie du vom holtz vnnd Altar<lb/> biſt geſund wiederkommen/ Alſo wird vnſer Meſſias<lb/> <fw type="catch" place="bottom"><hi rendition="#fr">wann</hi></fw><lb/></p> </div> </div> </div> </body> </text> </TEI> [[42]/0042]
men/ wahre volkomene Menſchliche Natur an ſich nemen/
vnnd wiewol Er niemanden vnrecht gethan/ auch
kein betrug in ſeinem Mande erfunden iſt/ ſo wird
er doch vmb vnſern willen die wir vmb Adæfalles/ vnd
der Suͤnde willen des todes vnd Teuffels bande/ ja des hel-
liſchen fewers ſchuldig wahren: gleich wie der Wieder/ ſich
gefangen geben/ das man jhn binden vnnd zur ſchlach-
tung fuͤhren wird/ da wird Er/ gleich wie du/ ſein holtz
vnd Creutz tragen/ an dem er wird behangen bleiben gleich
wie der Wieder mit ſeinen Hoͤrnern an der Hecken/ denn es
wird Chriſtus nicht eine guͤldene/ ſondern eine doͤrnerne
Kron tragen/ als deſſen Reich auff erden iſt ein Reich des
Creutzes/ doran er vnnd ſeine gleubige gliedmaß ſtetz gepei-
niget vnnd angenagelt werden/ an demſelben wird jhn
das fewer Goͤttliches zornes/ das biß in die uͤnter-
ſte Helle brennet dermaſſen durchbrennen/ darzu die
bruͤnſtige liebes Flamme inn ſeinem hertzen/ die er zu vnſer
ſeligkeit treget/ vnnd eine rechte fewerglutt in jhm iſt/
wird mitte zuſchlagen/ daß er druͤber des todes wird ſein
muͤſſen/ wie der Wieder den ich zum Brandopffer an dei-
ner ſtadt geopffert habe. Aber dadurch wird Er vnns von
allen vnſern ſuͤnden/ vom zorne Gottes vnnd Ewi-
gen tode gantz frey vnd loß machen/ das wir lebendig
außgehen/ gleich wie du von deinem brand vnd banden biſt
loß worden vnd beim leben blieben/ alſo ſollen wir durch jhn
Ewiglich leben/ Ja gleich wie du vom holtz vnnd Altar
biſt geſund wiederkommen/ Alſo wird vnſer Meſſias
wann
Eſaiæ 53. ꝟ
12.
Ioh. 9. v 17
ibidem v 5.
Deut. 32. ꝟ
22.
Cant. 8. ꝟ 6
1. Ioh. 1. v 7
Rom. 5, v 6.
Oſee. 13 ꝟ
14.
Hebr. 2. ꝟ
14.
Pſal. 22. v 27
Suche im WerkInformationen zum Werk
Download dieses Werks
XML (TEI P5) ·
HTML ·
Text Metadaten zum WerkTEI-Header · CMDI · Dublin Core Ansichten dieser Seite
Voyant Tools
|
URL zu diesem Werk: | https://www.deutschestextarchiv.de/523923 |
URL zu dieser Seite: | https://www.deutschestextarchiv.de/523923/42 |
Zitationshilfe: | Neomenius, Johann: Glaubens Prob Bringt sieg und Lob. Brieg, 1616, S. [42]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523923/42>, abgerufen am 27.07.2024. |