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Neomenius, Johann: Glaubens Prob Bringt sieg und Lob. Brieg, 1616.

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hams angefochten/ den er hatte auff die verheischung Got
Genes. 21. v
12.
tes/ inn Jsaac sol dir der Same genennet werden.
Denn es hatte für aller vernunfft das ansehen/ alß wenn
durch diesen befehl Gottes/ von der schlachtung vnnd auff-
opferung Jsaacs/ die verheischung von dem gesegneten Sa-
men solte gantz Cassiret vnd auffgehaben werden.

Darumb hat Abraham hie abermals dencken mögen/
siehe Gott hat zuuor zu mir gesaget/ das in diesem meinem
Sohne Jsaac mir der Same solle genennet werden/
Genes. 17.
19.
Diesen meinen Sohn wolte er segnen vnd seinen Ewi-
gen bund mit jhm auffrichten/ vnnd mit seinem
Samen nach jhm/
Nun ich nu gehoffet/ das die zeit
fast verhanden/ das solcher segen im werck angehen solte/
siehe so wil er zu schaum vnd gar zu nichte werden/ daß wil
sich ja nirgend zusammen reimen/ Geschlachtet vnnd
verbrand werden: vnd gleich wol auch noch Kin-
der zeugen/
darumb muß derer eines sein/ Entweder
Gott ist wieder sich selbst vnd seine Warheit/ welches aber
ein grausames absurdum ist/ das nicht bestehen kan/ oder
ich habe etwan was grosses vorsehen/ vnnd mich schrecklich
vorsündiget/ dadurch ich Gott also erzürnet/ das Er seine
verheischung vnd bundt wiederumb wil zurücke setzen/ dessen
Jch mir aber mit nichten bewust bin/ oder muß ja dieses
nicht Gottes/ sondern des Teuffels befehl sein/ der nur dar-
auff trachtet/ wie er mir die hoffnung Göttlicher verhei-
Ios: 7. v 5.schung gantz vnd gar zu wasser machen/ vnd auß dem her-
tzen reissen möchte.

Jn den Ebraischen Commentariis der Rabinen wird

ein

hams angefochten/ den er hatte auff die verheiſchung Got
Geneſ. 21. v
12.
tes/ inn Jſaac ſol dir der Same geneñet werden.
Denn es hatte fuͤr aller vernunfft das anſehen/ alß wenn
durch dieſen befehl Gottes/ von der ſchlachtung vnnd auff-
opferung Jſaacs/ die verheiſchung von dem geſegneten Sa-
men ſolte gantz Caſsiret vnd auffgehaben werden.

Darumb hat Abraham hie abermals dencken moͤgen/
ſiehe Gott hat zuuor zu mir geſaget/ das in dieſem meinem
Sohne Jſaac mir der Same ſolle geneñet werden/
Geneſ. 17.
19.
Dieſen meinen Sohn wolte er ſegnen vnd ſeinen Ewi-
gen bund mit jhm auffrichten/ vnnd mit ſeinem
Samen nach jhm/
Nun ich nu gehoffet/ das die zeit
faſt verhanden/ das ſolcher ſegen im werck angehen ſolte/
ſiehe ſo wil er zu ſchaum vnd gar zu nichte werden/ daß wil
ſich ja nirgend zuſammen reimen/ Geſchlachtet vnnd
verbrand werden: vnd gleich wol auch noch Kin-
der zeugen/
darumb muß derer eines ſein/ Entweder
Gott iſt wieder ſich ſelbſt vnd ſeine Warheit/ welches aber
ein grauſames abſurdum iſt/ das nicht beſtehen kan/ oder
ich habe etwan was groſſes vorſehen/ vnnd mich ſchrecklich
vorſuͤndiget/ dadurch ich Gott alſo erzuͤrnet/ das Er ſeine
verheiſchung vnd bundt wiederumb wil zuruͤcke ſetzen/ deſſen
Jch mir aber mit nichten bewuſt bin/ oder muß ja dieſes
nicht Gottes/ ſondern des Teuffels befehl ſein/ der nur dar-
auff trachtet/ wie er mir die hoffnung Goͤttlicher verhei-
Ioſ: 7. v 5.ſchung gantz vnd gar zu waſſer machen/ vnd auß dem her-
tzen reiſſen moͤchte.

Jn den Ebraiſchen Commentariis der Rabinen wird

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Zitationshilfe: Neomenius, Johann: Glaubens Prob Bringt sieg und Lob. Brieg, 1616, S. [20]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523923/20>, abgerufen am 23.11.2024.