Neomenius, Johann: Glaubens Prob Bringt sieg und Lob. Brieg, 1616.hams angefochten/ den er hatte auff die verheischung Got Darumb hat Abraham hie abermals dencken mögen/ Jn den Ebraischen Commentariis der Rabinen wird ein
hams angefochten/ den er hatte auff die verheiſchung Got Darumb hat Abraham hie abermals dencken moͤgen/ Jn den Ebraiſchen Commentariis der Rabinen wird ein
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hams angefochten/ den er hatte auff die verheiſchung Got
tes/ inn Jſaac ſol dir der Same geneñet werden.
Denn es hatte fuͤr aller vernunfft das anſehen/ alß wenn
durch dieſen befehl Gottes/ von der ſchlachtung vnnd auff-
opferung Jſaacs/ die verheiſchung von dem geſegneten Sa-
men ſolte gantz Caſsiret vnd auffgehaben werden.
Geneſ. 21. v
12.
Darumb hat Abraham hie abermals dencken moͤgen/
ſiehe Gott hat zuuor zu mir geſaget/ das in dieſem meinem
Sohne Jſaac mir der Same ſolle geneñet werden/
Dieſen meinen Sohn wolte er ſegnen vnd ſeinen Ewi-
gen bund mit jhm auffrichten/ vnnd mit ſeinem
Samen nach jhm/ Nun ich nu gehoffet/ das die zeit
faſt verhanden/ das ſolcher ſegen im werck angehen ſolte/
ſiehe ſo wil er zu ſchaum vnd gar zu nichte werden/ daß wil
ſich ja nirgend zuſammen reimen/ Geſchlachtet vnnd
verbrand werden: vnd gleich wol auch noch Kin-
der zeugen/ darumb muß derer eines ſein/ Entweder
Gott iſt wieder ſich ſelbſt vnd ſeine Warheit/ welches aber
ein grauſames abſurdum iſt/ das nicht beſtehen kan/ oder
ich habe etwan was groſſes vorſehen/ vnnd mich ſchrecklich
vorſuͤndiget/ dadurch ich Gott alſo erzuͤrnet/ das Er ſeine
verheiſchung vnd bundt wiederumb wil zuruͤcke ſetzen/ deſſen
Jch mir aber mit nichten bewuſt bin/ oder muß ja dieſes
nicht Gottes/ ſondern des Teuffels befehl ſein/ der nur dar-
auff trachtet/ wie er mir die hoffnung Goͤttlicher verhei-
ſchung gantz vnd gar zu waſſer machen/ vnd auß dem her-
tzen reiſſen moͤchte.
Geneſ. 17.
ꝟ 19.
Ioſ: 7. v 5.
Jn den Ebraiſchen Commentariis der Rabinen wird
ein
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