Seitz, Johannes: Christliche Leich- und Trostpredig. Ulm, 1616.Christliche Leich vnd Trostpredig reichen Evangelio/ ein solcher reicher vnnd vberflüssigerBrunn/ daß er nimmermehr verseyet oder außtrocknet/ son- Psa. 130. Copi- osa redemtio.der ohne auffhören/ mit grosser verwunderung/ quillet vnd fleußt/ von Göttlicher Gnad vnnd Barmhertzigkeit/ vnnd Psal. 75.nicht nur tröpfflein weiß/ sonder häuffig vnnd vberflüssig/ Fonticul Do- mini semper abundat aquis.GOttes Brünnle in/ hat wassers die Fülle/ sagt der Kö- nigliche Prophet: Denn deß Herrn Barmhertzig- keit ist so groß/ als er selber ist/ vnd man kans weder mehren Syr. 2. 18.noch wehren/ Vnd wa die Sünd mächtig worden ist/ da ist Rom. 5.doch die Gnad viel mächtiger worden. Die Heilbrunner/ oder die Rör/ also darvon zureden/ Vnd dahin seind auch die heyligen Sacramenta ge- Hoff-
Chꝛiſtliche Leich vnd Troſtpredig reichen Evangelio/ ein ſolcher reicher vnnd vberfluͤſſigerBrunn/ daß er nimmermehꝛ verſeyet oder außtrocknet/ ſon- Pſa. 130. Copi- oſa redemtio.der ohne auffhoͤꝛen/ mit groſſer verwunderung/ quillet vnd fleußt/ von Goͤttlicher Gnad vnnd Barmhertzigkeit/ vnnd Pſal. 75.nicht nur troͤpfflein weiß/ ſonder haͤuffig vnnd vberflüſſig/ Fonticulꝰ Do- mini ſemper abundat aquis.GOttes Bꝛuͤnnle in/ hat waſſers die Fuͤlle/ ſagt der Koͤ- nigliche Prophet: Denn deß Herrn Barmhertzig- keit iſt ſo groß/ als er ſelber iſt/ vnd man kans weder mehꝛen Syr. 2. 18.noch wehꝛen/ Vnd wa die Suͤnd maͤchtig woꝛden iſt/ da iſt Rom. 5.doch die Gnad viel maͤchtiger woꝛden. Die Heilbꝛunner/ oder die Roͤꝛ/ alſo darvon zureden/ Vnd dahin ſeind auch die heyligen Sacramenta ge- Hoff-
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Chꝛiſtliche Leich vnd Troſtpredig
reichen Evangelio/ ein ſolcher reicher vnnd vberfluͤſſiger
Brunn/ daß er nimmermehꝛ verſeyet oder außtrocknet/ ſon-
der ohne auffhoͤꝛen/ mit groſſer verwunderung/ quillet vnd
fleußt/ von Goͤttlicher Gnad vnnd Barmhertzigkeit/ vnnd
nicht nur troͤpfflein weiß/ ſonder haͤuffig vnnd vberflüſſig/
GOttes Bꝛuͤnnle in/ hat waſſers die Fuͤlle/ ſagt der Koͤ-
nigliche Prophet: Denn deß Herrn Barmhertzig-
keit iſt ſo groß/ als er ſelber iſt/ vnd man kans weder mehꝛen
noch wehꝛen/ Vnd wa die Suͤnd maͤchtig woꝛden iſt/ da iſt
doch die Gnad viel maͤchtiger woꝛden.
Pſa. 130. Copi-
oſa redemtio.
Pſal. 75.
Fonticulꝰ Do-
mini ſemper
abundat aquis.
Syr. 2. 18.
Rom. 5.
Die Heilbꝛunner/ oder die Roͤꝛ/ alſo darvon zureden/
dardurch diß Krafftwaſſer auß dem Heilbꝛunnen ſich er-
geußt/ vnnd an alle oꝛt auß fleußt/ iſt die Predig deß H. E-
vangelij vnd deſſelben getrewe Diener/ Pfarꝛer vnd Seel-
foꝛger/ welche diß Heilwaſſer im heyligen Predigampt be-
gern zurichten vnnd zuleiten/ nicht allein inn die Ohꝛen/
ſonder auch durch die Gnad deß heyligen Geiſtes/ dardurch
ſie reden/ inn die Hertzen jhꝛer Zůhoͤꝛer/ zu jhꝛer ewigen Se-
ligkeit/ wann ſie nur im Glauben getroſt ſchoͤpffen vnd trin-
cken: Dann das Evangelion vnd Predig deſſelben iſt ein
Krafft Gottes ſelig zumachen alle die daran glauben/
ſagt Paulus Rom. 1.
Matth. 10.
Rom. 1.
Vnd dahin ſeind auch die heyligen Sacramenta ge-
meint vnd zu gerichtet/ als erſtlich der heylig Tauffbꝛunn/
darinnen wir arme heildurſtige Patienten/ ſo bald wir nur
inn diſe Welt geboꝛn/ inn Krafft deß Blůts Chꝛiſti/ wer-
den erquicket/ vnd das rechte Gnaden vnd Heilwaſſer/ wirt
in ſolchem Bad der Widergeburt vnd Ernewrung deß hey-
ligen Geiſtes/ reichlich vber vns außgegoſſen/ durch Jeſum
Chꝛiſt vnſern Heyland/ auff daß wir durch deſſelben Gna-
de/ gerecht vnnd Erben ſeyen deß ewigen Lebens/ nach der
Hoff-
Tit. 3.
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