Rehefeldt, Tobias: Mori lucrum. Leipzig, 1615.Leichpredigt. vns Gott von allem vbel erlösen wolle/ wenn er aber vnsdurch den zeitlichen Todt abfodert/ je was thut der fromme Gott anders/ als daß Er vns vnser Bitte geweret? Denn es ist ja der Christen Todt nichts anders als eine Entledigung von allem Vbel vnd Bösen/ ja eine sanffte Ruhe von aller Mühe vnd Arbeit/ wie Apoc, 14. gesagt wird: Selig sind dieApoc. 14. Todten/ so im Herren sterben/ denn sie ruhen von jhrer Arbeit Frewet sich nu ein armer Tagelöhner/ det sich des ta- ges vber müde gepüffelt vnd gearbeitet hat/ wenn der Feyer- abend herbey kömpt/ je wie viel mehr sollen wir vns frewen/ wann vnser Herr Gott mit vns aus dem Creutzkarren dieses Lebens ein außspannen machet/ vnd zur langgewünd- scheten Ruhe befördern thut. Solte Sterben nicht Gewinn seyn? Jst doch der2. Ma- D ij
Leichpredigt. vns Gott von allem vbel erloͤſen wolle/ wenn er aber vnsdurch den zeitlichen Todt abfodert/ je was thut der fromme Gott anders/ als daß Er vns vnſer Bitte geweret? Denn es iſt ja der Chriſten Todt nichts anders als eine Entledigung von allem Vbel vnd Boͤſen/ ja eine ſanffte Ruhe von aller Muͤhe vnd Arbeit/ wie Apoc, 14. geſagt wird: Selig ſind dieApoc. 14. Todten/ ſo im Herren ſterben/ denn ſie ruhen von jhrer Arbeit Frewet ſich nu ein armer Tageloͤhner/ det ſich des ta- ges vber muͤde gepuͤffelt vnd gearbeitet hat/ wenn der Feyer- abend herbey koͤmpt/ je wie viel mehr ſollen wir vns frewen/ wann vnſer Herr Gott mit vns aus dem Creutzkarren dieſes Lebens ein außſpannen machet/ vnd zur langgewuͤnd- ſcheten Ruhe befoͤrdern thut. Solte Sterben nicht Gewinn ſeyn? Jſt doch der2. Ma- D ij
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Leichpredigt.
vns Gott von allem vbel erloͤſen wolle/ wenn er aber vns
durch den zeitlichen Todt abfodert/ je was thut der fromme
Gott anders/ als daß Er vns vnſer Bitte geweret? Denn es
iſt ja der Chriſten Todt nichts anders als eine Entledigung
von allem Vbel vnd Boͤſen/ ja eine ſanffte Ruhe von aller
Muͤhe vnd Arbeit/ wie Apoc, 14. geſagt wird: Selig ſind die
Todten/ ſo im Herren ſterben/ denn ſie ruhen von jhrer
Arbeit Frewet ſich nu ein armer Tageloͤhner/ det ſich des ta-
ges vber muͤde gepuͤffelt vnd gearbeitet hat/ wenn der Feyer-
abend herbey koͤmpt/ je wie viel mehr ſollen wir vns frewen/
wann vnſer Herr Gott mit vns aus dem Creutzkarren
dieſes Lebens ein außſpannen machet/ vnd zur langgewuͤnd-
ſcheten Ruhe befoͤrdern thut.
Apoc. 14.
Solte Sterben nicht Gewinn ſeyn? Jſt doch der
Todt nichts anders/ als/ ad perpetuam ſanitatem promo-
tio, eine Befoͤrderung zur ewigwehrenden Geſundheit/ alſo/
daß wir an ſtat eines ſchaͤbichten/ ſtinckenden/ gebrechlichen/
ſiechen Leibs/ einen geſunden vnd herrlich clarificirten Coͤr-
per vberkommen. Denn gedencke doch ſelber lieber Chriſt/
wie vielerley Kranckheiten muß doch der arme elende Menſch
hier in dieſem Leben vnterworffen ſeyn/ heiſts nicht? wie die
Medici ſagen: quot venæ tot morbi, So viel aͤderlein der
Menſch in ſeinem Leibe hat/ ſo vielerley Kranckheiten muß er
ſich auch befahren Drumb muͤſſen wir jmmer fort vnd fort
purgiren, evacuiren, ſchmieren vnd balbieren/ ſticken vnnd
flicken biß der alte Adamsbeltz keinen ſtich mehr halten wil/
da gehets denn nach Sirachs Spruch c. 10. Wenn der Artzt
ſchon lange geflicket hat/ ſo heiſts doch/ heute Koͤnig/ morgen
Todt. Aber durch den zeitlichen Todt wird vnſer elender
Ma-
2.
Der Menſch
iſt hier nur
ein ſiechling.
Medici.
Sir. 10.
Der Todt
macht aller
Kranckheit
ein Ende.
D ij
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Zitationshilfe: | Rehefeldt, Tobias: Mori lucrum. Leipzig, 1615. , S. [27]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523844/27>, abgerufen am 16.07.2024. |