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Rupflinus, Johannes: Josephus Aegyptius. Straßburg, 1616.

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oder zween: auff das man nicht vbel von dir reden möge. Doch soll in
dem allem auch gebürliche Maß vnd Bescheydenheit gehalten werden/
daß man der Sach weder auff der einen noch auff der andern Seiten zu-
viel thu/ vnd weder zuviel noch zu wenig vnkosten anwenden: auch im
Trawren das rechte Mittel nicht vberschreitten/ wie Syrach weitter
sagt: Doch tröste dich auch wider/ das du nicht trawrig werdest: Dann
von Trawren kompt der Todt/ vnd deß Hertzen Trawrigkeit schwechet
die Kräffte/ Wir sollen vns auch erinnern/ der gewissen Hoffnung der
Aufferstehung vnsers Fleisches vnd deß Ewigen Lebens/ wie die heilige
1. Cor. 15.
v.
19.
Ertzvätter gethan haben/ vnd der H. Apostel Paulus 1. Cor. 15. vns
vermahnet.

Es ist Josephs Leichnam/ wie Moses sagt/ in eine Lade in Egy-
pten gelegt worden/ vnd auffgehaben als ein edel Kleinot vor Gott/ vnd
1. Sam. 25.
v.
29.
eingebunden (wie die vernünfftige Abigail sagt 1. Sam. 25.) in das
Bündelin der Lebendigen: Darumb sollen wir auch vnsere vnd der
vnserigen Todten Särck vnd Gräber dafür halten/ Dann dieselbige
sein (wie die Hebreer reden) keine (Schachath, Foveae perditionis)
solche Gruben/ darinnen wir ewiglich müsten vergraben ligen/ vnd
verlohren sein: sonder wie man ein köstlich Kleinot fleissig auffhebt vnd
verwahret/ sauber einbindet/ vnd in eine Laden vnd Kisten legt vnd
einschleußt: damit wann mans bedarff/ widerumb möge finden/ vnd
herfür bringen/ Also werden auch vnsere Leiber in jhre Todtenladen
vnd Gräber gelegt/ nicht das sie darauß sollen gestolen werden oder ver-
lohren sein: Sonder Gott der HERR vnd sein lieber Sohn Chri-
stus/ welcher dieselbige mit seinem vnschuldigen Tod geweyhet vnd ge-
heiliget/ wird vns als ein köstliches Kleinot/ welches Er theur
erkaufft/ nicht mit Gold oder Silber/ sonder mit seinem heiligen
Theuren Blut/ vnd mit seinem Vnschuldigen Leiden vnd Sterben/
widerumb auß denselbigen herfür bringen vnd aufferwecken/ darein sol-
len wir eine kleine weil gelegt vnd auffgehaben werden/ wie geschriben
Ies. 26.
v.
29.
steht: Jesa. 26. Gehe hin mein Volck in eine Kammer/ vnd schleuß
die Thür nach dir zu: Verbärge dich ein klein Augenblick/ biß der Zorn
Ps. 3. v. 6.fürüber gehe/ vnd David sagt Psal. 3. Jch lige vnd schlaffe vnd er-
wache/ dann der HERR helt mich/ Sind derhalben vnsere Todten-
särck nur vnsere Bettladen/ vnd vnsere Gräber/ vnsere Schlaffkam-
mern/ vnsere koimiteria & Dormitoria, wie es die Griechen vnd Lati-

ner auch

oder zween: auff das man nicht vbel von dir reden moͤge. Doch ſoll in
dem allem auch gebuͤrliche Maß vnd Beſcheydenheit gehalten werden/
daß man der Sach weder auff der einen noch auff der andern Seiten zu-
viel thu/ vnd weder zuviel noch zu wenig vnkoſten anwenden: auch im
Trawren das rechte Mittel nicht vberſchreitten/ wie Syrach weitter
ſagt: Doch troͤſte dich auch wider/ das du nicht trawrig werdeſt: Dañ
von Trawren kompt der Todt/ vnd deß Hertzen Trawrigkeit ſchwechet
die Kraͤffte/ Wir ſollen vns auch erinnern/ der gewiſſen Hoffnung der
Aufferſtehung vnſers Fleiſches vnd deß Ewigen Lebens/ wie die heilige
1. Cor. 15.
v.
19.
Ertzvaͤtter gethan haben/ vnd der H. Apoſtel Paulus 1. Cor. 15. vns
vermahnet.

Es iſt Joſephs Leichnam/ wie Moſes ſagt/ in eine Lade in Egy-
pten gelegt worden/ vnd auffgehaben als ein edel Kleinot vor Gott/ vnd
1. Sam. 25.
v.
29.
eingebunden (wie die vernuͤnfftige Abigail ſagt 1. Sam. 25.) in das
Buͤndelin der Lebendigen: Darumb ſollen wir auch vnſere vnd der
vnſerigen Todten Saͤrck vnd Graͤber dafuͤr halten/ Dann dieſelbige
ſein (wie die Hebreer reden) keine (Schachath, Foveæ perditionis)
ſolche Gruben/ darinnen wir ewiglich muͤſten vergraben ligen/ vnd
verlohren ſein: ſonder wie man ein koͤſtlich Kleinot fleiſſig auffhebt vnd
verwahret/ ſauber einbindet/ vnd in eine Laden vnd Kiſten legt vnd
einſchleußt: damit wann mans bedarff/ widerumb moͤge finden/ vnd
herfuͤr bringen/ Alſo werden auch vnſere Leiber in jhre Todtenladen
vnd Graͤber gelegt/ nicht das ſie darauß ſollen geſtolen werden oder ver-
lohren ſein: Sonder Gott der HERR vnd ſein lieber Sohn Chri-
ſtus/ welcher dieſelbige mit ſeinem vnſchuldigen Tod geweyhet vnd ge-
heiliget/ wird vns als ein koͤſtliches Kleinot/ welches Er theur
erkaufft/ nicht mit Gold oder Silber/ ſonder mit ſeinem heiligen
Theuren Blut/ vnd mit ſeinem Vnſchuldigen Leiden vnd Sterben/
widerumb auß denſelbigen herfuͤr bringen vnd aufferwecken/ darein ſol-
len wir eine kleine weil gelegt vnd auffgehaben werden/ wie geſchriben
Ieſ. 26.
v.
29.
ſteht: Jeſa. 26. Gehe hin mein Volck in eine Kammer/ vnd ſchleuß
die Thuͤr nach dir zu: Verbaͤrge dich ein klein Augenblick/ biß der Zorn
Pſ. 3. v. 6.fuͤruͤber gehe/ vnd David ſagt Pſal. 3. Jch lige vnd ſchlaffe vnd er-
wache/ dann der HERR helt mich/ Sind derhalben vnſere Todten-
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[[28]/0028] oder zween: auff das man nicht vbel von dir reden moͤge. Doch ſoll in dem allem auch gebuͤrliche Maß vnd Beſcheydenheit gehalten werden/ daß man der Sach weder auff der einen noch auff der andern Seiten zu- viel thu/ vnd weder zuviel noch zu wenig vnkoſten anwenden: auch im Trawren das rechte Mittel nicht vberſchreitten/ wie Syrach weitter ſagt: Doch troͤſte dich auch wider/ das du nicht trawrig werdeſt: Dañ von Trawren kompt der Todt/ vnd deß Hertzen Trawrigkeit ſchwechet die Kraͤffte/ Wir ſollen vns auch erinnern/ der gewiſſen Hoffnung der Aufferſtehung vnſers Fleiſches vnd deß Ewigen Lebens/ wie die heilige Ertzvaͤtter gethan haben/ vnd der H. Apoſtel Paulus 1. Cor. 15. vns vermahnet. 1. Cor. 15. v. 19. Es iſt Joſephs Leichnam/ wie Moſes ſagt/ in eine Lade in Egy- pten gelegt worden/ vnd auffgehaben als ein edel Kleinot vor Gott/ vnd eingebunden (wie die vernuͤnfftige Abigail ſagt 1. Sam. 25.) in das Buͤndelin der Lebendigen: Darumb ſollen wir auch vnſere vnd der vnſerigen Todten Saͤrck vnd Graͤber dafuͤr halten/ Dann dieſelbige ſein (wie die Hebreer reden) keine (Schachath, Foveæ perditionis) ſolche Gruben/ darinnen wir ewiglich muͤſten vergraben ligen/ vnd verlohren ſein: ſonder wie man ein koͤſtlich Kleinot fleiſſig auffhebt vnd verwahret/ ſauber einbindet/ vnd in eine Laden vnd Kiſten legt vnd einſchleußt: damit wann mans bedarff/ widerumb moͤge finden/ vnd herfuͤr bringen/ Alſo werden auch vnſere Leiber in jhre Todtenladen vnd Graͤber gelegt/ nicht das ſie darauß ſollen geſtolen werden oder ver- lohren ſein: Sonder Gott der HERR vnd ſein lieber Sohn Chri- ſtus/ welcher dieſelbige mit ſeinem vnſchuldigen Tod geweyhet vnd ge- heiliget/ wird vns als ein koͤſtliches Kleinot/ welches Er theur erkaufft/ nicht mit Gold oder Silber/ ſonder mit ſeinem heiligen Theuren Blut/ vnd mit ſeinem Vnſchuldigen Leiden vnd Sterben/ widerumb auß denſelbigen herfuͤr bringen vnd aufferwecken/ darein ſol- len wir eine kleine weil gelegt vnd auffgehaben werden/ wie geſchriben ſteht: Jeſa. 26. Gehe hin mein Volck in eine Kammer/ vnd ſchleuß die Thuͤr nach dir zu: Verbaͤrge dich ein klein Augenblick/ biß der Zorn fuͤruͤber gehe/ vnd David ſagt Pſal. 3. Jch lige vnd ſchlaffe vnd er- wache/ dann der HERR helt mich/ Sind derhalben vnſere Todten- ſaͤrck nur vnſere Bettladen/ vnd vnſere Graͤber/ vnſere Schlaffkam- mern/ vnſere κοιμιτήρια & Dormitoria, wie es die Griechen vnd Lati- ner auch 1. Sam. 25. v. 29. Ieſ. 26. v. 29. Pſ. 3. v. 6.

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Zitationshilfe: Rupflinus, Johannes: Josephus Aegyptius. Straßburg, 1616, S. [28]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523825/28>, abgerufen am 24.11.2024.