Cörber, Johann: Respice finem Bedencke das End. Mainz, 1632.Alßbalden nach dem vnseligen Sünden Fall/ machet er Weiln dann an solcher Betrachtung so viel gelegen/ also Zum 2. Die Vrsach behertzigen/ warumb man so vn- Vnd zum 3. andeuten/ Wie viel vns an jmmerweh[r]ender Der Gott/ Welcher Leben vnnd Todtin seinen Hän- den A iij
Alßbalden nach dem vnſeligen Suͤnden Fall/ machet er Weiln dann an ſolcher Betrachtung ſo viel gelegen/ alſo Zum 2. Die Vrſach behertzigen/ warumb man ſo vn- Vnd zum 3. andeuten/ Wie viel vns an jmmerweh[r]ender Der Gott/ Welcher Leben vnnd Todtin ſeinen Haͤn- den A iij
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Alßbalden nach dem vnſeligen Suͤnden Fall/ machet er
vnſern erſten Eltern Kleidung von Fellen/ das iſt von todten
Thierheuten. Ach was will er darmit? Erjnnern wille ſie/ daß/
gleich wie ſie jhre Roͤck vnnd Kleidung von todten Thieren ge-
nommen haben/ alſo tragen ſie auch den Todt in jhrem Buſen
vnd eygenen Leibern: Sie muͤſſen zur Erden werden/ darvon ſie
genommen ſeynd/ Gen. 3. lerem. 18 fuͤhret Gott den Prophe-
ten hinab ins Toͤpffers Hauß/ da ſiehet er wie der Toͤpffer bald
dieſes bald ein anders Gefaͤß widerumb zubricht/ vnnd vnter den
Thon wirfft: Deß Toͤpffers Hauß iſt deß Todts Werckſtart/
wir arme Erden Wůrmlein ſeynd Thon vnd Leimen/ die GOtt
zwar zu Gefaͤſſen ſeiner Gnaden berenet/ aber vmb vnſerer Suͤn-
den willen/ werden wir einer nach dem andern/ bald dieſer bald je-
ner wiederumb zerbrochen/ vnnd zu nicht gemacht. Dann das
macht deß HErꝛen Zorn/ daß wir ſo vergehen/ vnnd ſein Grim/
daß wir ſo ploͤtzlich dahin muͤſſen/ vnſer Miſſethat ſtellet er fuͤr
ſich/ vnd vnſer vnerkandte Suͤnd ins Liecht fuͤr ſein Angeſicht/
ſagt Moſes im 90. Pſalmen.
Weiln dann an ſolcher Betrachtung ſo viel gelegen/ alſo
daß auch David GOtt ſehnlich angeruffen/ im 39. Pſalmen/
Ach HERR lehre mich bedencken/ daß es ein End mit mir
hat/ vnd mein Leben ein Ziel hat/ vnd Moſes in dieſen abgele-
ſen Spruͤchtein deßgleichen thut: Alß wollen wir fuͤr dißmahls
1. Das Bild deß Todts mit einander in etwas anſchawen.
Zum 2. Die Vrſach behertzigen/ warumb man ſo vn-
gern an den Todt gedencke.
Vnd zum 3. andeuten/ Wie viel vns an jmmerwehrender
Betrachtung deß Todts gelegen ſey.
Der Gott/ Welcher Leben vnnd Todtin ſeinen Haͤn-
den
A iij
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