Neomenius, Johann: Christliche Klag- vnd Trostpredigt. Liegnitz, 1614.(die Jünger vnd Apostel) sondern auch für alle/ die Gar anders helt sichs/ wann der Teuffel Mei- Zum andern klaget er auch grausam sehr vber leben- C
(die Juͤnger vnd Apoſtel) ſondern auch fuͤr alle/ die Gar anders helt ſichs/ wann der Teuffel Mei- Zum andern klaget er auch grauſam ſehr vber leben- C
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(die Juͤnger vnd Apoſtel) ſondern auch fuͤr alle/ die
durch jhr wort an mich gleuben werden/ welche In-
terceſſion noch krefftig durchdringet/ zu allen/ vnd
auff alle die da gleuben/ denen muſſen doch alle ding
zum beſten dienen.
Rom. 3.
ꝟ. 22.
c. 8. ꝟ. 28.
Gar anders helt ſichs/ wann der Teuffel Mei-
ſter iſt der innerlichen betruͤbnis vnd traurigkeit des
Gewiſſens/ der henckert vnd ſchrecket die Leute der-
maſſen/ daß ſie an Gott gar verzagen/ verzweiffeln
vnd ſterben in jhren Suͤnden/ vnd ſehen das Liecht
nimmermehr/ wie der Pſalm ſinget/ vnd die Exempel
Cains/ Sauls/ Achitophels/ Judæ/ vnd anderer/
ausweiſen/ die durch ſolch ſchrecken des Teuffels zu
bodem gangen ſind. Das iſt einerley lamentiren
vnd klage/ die Ijob in verleſenen worten fuͤhret vber
die innerliche Seelenangſt.
Sir. 2. v. 14.
Joh. 8.
ꝟ. 21. 24.
Pſal. 49.
ꝟ. 20.
Geneſ. 4.
ꝟ. 13.
1. Sam. 16.
ꝟ. 14.
Zum andern klaget er auch grauſam ſehr vber
die ſchmertzen des Leibes/ vnd ſpricht: Des Nachts
wird mein Gebein durchbohret allenthalben. Es
giebts die erfahrung/ daß gemeiniglich die Leute/ ſo
mit kranckheit behafftet/ des Nachts am ſchwaͤchſten
ſein/ vnd die meiſte vnruhe fuͤhlen. Alſo klaget auch
hie Ijob, wie er ſonderlich des Nachts (welche zeit
doch von GOtt dem Menſchen vnd Viehe zur ruhe
beſtimmet iſt/) an ſeinem Leibe den groͤſten ſchmertzen
fuͤhle/ da das eyter in ſeinen Schwaͤren vnd Blattern
hupfft vnd kluxt/ wie die Keuchlein in den verſchloſſe-
nen Eyerſchalen/ wenn ſie gern heraus wollen/ vnd
wuͤttet vnd tobet mit ſchmertzen/ als wann man jhm
mit Boͤrlein vnd Naͤgbern ohn vnterlaß an ſeinen
Beinen arbeitete vnd durchbohrete/ oder als wann er
leben-
C
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