Hammer, Martin: Monumentum Crucis & Salutis. Leipzig, 1615.den Spruch Esa. 54. v. 7. 8. len von vns/ er schläffet auch bey vns nicht etwasicher vnd sanfft auff einem Polster/ sondern er mischet sich mitten in vnd vnter der Christen Elend/ wenn Job voll Traurigkeit ist/ vnd Vn- glück auff jhn schneiet vnd regnet mit hauffen/ hat er acht auff alle seine Gänge vnd Wege/ Job 1. 2. der Apostel Petrus sagt/ 1. Pet. 5. ErJob 1. 2. v. 10. 11. 1. Pet. 5. v. 8. 9. gehe vmb die Menschen herumb/ wie ein brül- lender Löwe vnd suche/ welchen er verschlingen möge. Quid adversario nostro nequius? sagt Au-D. August. gustinus, qui in omni nostro opere zizania semi- navit, Was kan schrecklichers erdacht werden als der Satan[?] der in allen Wercken der Men- schen sein Vnkraut mit vntersehet/ Laetos movet ad dissolutionem, tristes ad desperationem, Sind die Leute frölich/ so machet er sie gar zu frech/ sind sie traurig/ reitzet er sie zur Verzweiffelung/ vnd daß sonderlich in acht zu nehmen/ so ver- sucht er sich am meisten an den frommen Chri- sten/ denn er hat der schädlichen Schmeißflie-Gleichnis. gen Art an sich/ wie die gern schmeissen/ wo es rein vnd sauber/ also der hellische Hummels- könig mit seinem Geschmeiß/ wenn er ein from Hertz in Drangsal findet/ ist er geschäfftig/ schmeisset seinen Gifft mit vnter/ vnd bemühet sich nach dem höchsten/ ob er allen Evangeli- schen Trost aus dem Hertzen reissen könte. Der H. Lehrer Basilius gebraucht sich eines Gleich-D. Basilius. nisses von Hewschrecken/ die pflegen dem Kraut die Hertzbleter abzufressen/ daß nichts grünes E
den Spruch Eſa. 54. v. 7. 8. len von vns/ er ſchlaͤffet auch bey vns nicht etwaſicher vnd ſanfft auff einem Polſter/ ſondern er miſchet ſich mitten in vnd vnter der Chriſten Elend/ wenn Job voll Traurigkeit iſt/ vnd Vn- gluͤck auff jhn ſchneiet vnd regnet mit hauffen/ hat er acht auff alle ſeine Gaͤnge vnd Wege/ Job 1. 2. der Apoſtel Petrus ſagt/ 1. Pet. 5. ErJob 1. 2. v. 10. 11. 1. Pet. 5. v. 8. 9. gehe vmb die Menſchen herumb/ wie ein bruͤl- lender Loͤwe vnd ſuche/ welchen er verſchlingen moͤge. Quid adverſario noſtro nequius? ſagt Au-D. Auguſt. guſtinus, qui in omni noſtro opere zizania ſemi- navit, Was kan ſchrecklichers erdacht werden als der Satan[?] der in allen Wercken der Men- ſchen ſein Vnkraut mit vnterſehet/ Lætos movet ad diſſolutionem, triſtes ad deſperationem, Sind die Leute froͤlich/ ſo machet er ſie gar zu frech/ ſind ſie traurig/ reitzet er ſie zur Verzweiffelung/ vnd daß ſonderlich in acht zu nehmen/ ſo ver- ſucht er ſich am meiſten an den frommen Chri- ſten/ denn er hat der ſchaͤdlichen Schmeißflie-Gleichnis. gen Art an ſich/ wie die gern ſchmeiſſen/ wo es rein vnd ſauber/ alſo der helliſche Hummels- koͤnig mit ſeinem Geſchmeiß/ wenn er ein from Hertz in Drangſal findet/ iſt er geſchaͤfftig/ ſchmeiſſet ſeinen Gifft mit vnter/ vnd bemuͤhet ſich nach dem hoͤchſten/ ob er allen Evangeli- ſchen Troſt aus dem Hertzen reiſſen koͤnte. Der H. Lehrer Baſilius gebraucht ſich eines Gleich-D. Baſilius. niſſes von Hewſchrecken/ die pflegen dem Kraut die Hertzbleter abzufreſſen/ daß nichts gruͤnes E
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den Spruch Eſa. 54. v. 7. 8.
len von vns/ er ſchlaͤffet auch bey vns nicht etwa
ſicher vnd ſanfft auff einem Polſter/ ſondern er
miſchet ſich mitten in vnd vnter der Chriſten
Elend/ wenn Job voll Traurigkeit iſt/ vnd Vn-
gluͤck auff jhn ſchneiet vnd regnet mit hauffen/
hat er acht auff alle ſeine Gaͤnge vnd Wege/
Job 1. 2. der Apoſtel Petrus ſagt/ 1. Pet. 5. Er
gehe vmb die Menſchen herumb/ wie ein bruͤl-
lender Loͤwe vnd ſuche/ welchen er verſchlingen
moͤge. Quid adverſario noſtro nequius? ſagt Au-
guſtinus, qui in omni noſtro opere zizania ſemi-
navit, Was kan ſchrecklichers erdacht werden
als der Satan? der in allen Wercken der Men-
ſchen ſein Vnkraut mit vnterſehet/ Lætos movet
ad diſſolutionem, triſtes ad deſperationem, Sind
die Leute froͤlich/ ſo machet er ſie gar zu frech/
ſind ſie traurig/ reitzet er ſie zur Verzweiffelung/
vnd daß ſonderlich in acht zu nehmen/ ſo ver-
ſucht er ſich am meiſten an den frommen Chri-
ſten/ denn er hat der ſchaͤdlichen Schmeißflie-
gen Art an ſich/ wie die gern ſchmeiſſen/ wo es
rein vnd ſauber/ alſo der helliſche Hummels-
koͤnig mit ſeinem Geſchmeiß/ wenn er ein from
Hertz in Drangſal findet/ iſt er geſchaͤfftig/
ſchmeiſſet ſeinen Gifft mit vnter/ vnd bemuͤhet
ſich nach dem hoͤchſten/ ob er allen Evangeli-
ſchen Troſt aus dem Hertzen reiſſen koͤnte. Der
H. Lehrer Baſilius gebraucht ſich eines Gleich-
niſſes von Hewſchrecken/ die pflegen dem
Kraut die Hertzbleter abzufreſſen/ daß nichts
gruͤnes
Job 1. 2.
v. 10. 11.
1. Pet. 5.
v. 8. 9.
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