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Hammer, Martin: Monumentum Crucis & Salutis. Leipzig, 1615.

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Leichpredigt vber
wo es auch gleich durch Anfechtung vnnd
Creutz/ als durch eine sehr trübe Wolcken ein
wenig bedecket würde/ sol es doch endlich hin-
wieder herfür blicken/ da hingegen alle Gottlo-
Es. 51. v. 17.sen den Reich des Grims des HErrn trincken/
vnd die Hefen des Taumelkelchs außsauffen/
ja auch die Tropffen draus lecken/ vnd des An-
gesichts GOttes ewig beraubet seyn sollen/ da-
Ps. 44. v. 25.für hüte sich was noch klug vnd weise ist. O es
ist balde gesagt/ wenn man mit dem Psal. 44.
sagt: Warumb verbirgestu dein Antlitz/ ver-
gissest vnsers Elendes vnd Drangs[?] Aber es
steckt viel darhinder: Mögen demnach alle
sämptlich GOttes des HErrn Rath/ bey dem
Ier. 6. c v. 8.Propheten Jeremia 6. cap. folgen: Kehre dich
zu mir/ ehe sich mein Hertz (mein Angesicht)
von dir wende/ so können wir dem Vnheil gar
leicht entgehen.

Der ander Theil dieser
Predigt.

Ander
Theil der
Predigt.
Der from-
men ver-
lassen vr-
sachet.
VOn weme kömpt aber
nun solches alles her/ vnd war-
umb verhengt doch GOtt der
Herr vber die seinigen so schwe-
re Anfechtung[?] Es werden hier
1.
Gott selbst
von dem Propheten zwo Vrsachen namhaff-
tig gemacht. Die eine befindet sich bey GOtt

selbsten/

Leichpredigt vber
wo es auch gleich durch Anfechtung vnnd
Creutz/ als durch eine ſehr truͤbe Wolcken ein
wenig bedecket wuͤrde/ ſol es doch endlich hin-
wieder herfuͤr blicken/ da hingegen alle Gottlo-
Eſ. 51. v. 17.ſen den Reich des Grims des HErꝛn trincken/
vnd die Hefen des Taumelkelchs außſauffen/
ja auch die Tropffen draus lecken/ vnd des An-
geſichts GOttes ewig beraubet ſeyn ſollen/ da-
Pſ. 44. v. 25.fuͤr huͤte ſich was noch klug vnd weiſe iſt. O es
iſt balde geſagt/ wenn man mit dem Pſal. 44.
ſagt: Warumb verbirgeſtu dein Antlitz/ ver-
giſſeſt vnſers Elendes vnd Drangs[?] Aber es
ſteckt viel darhinder: Moͤgen demnach alle
ſaͤmptlich GOttes des HErꝛn Rath/ bey dem
Ier. 6. c v. 8.Propheten Jeremiâ 6. cap. folgen: Kehre dich
zu mir/ ehe ſich mein Hertz (mein Angeſicht)
von dir wende/ ſo koͤnnen wir dem Vnheil gar
leicht entgehen.

Der ander Theil dieſer
Predigt.

Ander
Theil der
Predigt.
Der from-
men ver-
laſſen vr-
ſachet.
VOn weme koͤmpt aber
nun ſolches alles her/ vnd war-
umb verhengt doch GOtt der
Herꝛ vber die ſeinigen ſo ſchwe-
re Anfechtung[?] Es werden hier
1.
Gott ſelbſt
von dem Propheten zwo Vrſachen namhaff-
tig gemacht. Die eine befindet ſich bey GOtt

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[24/0024] Leichpredigt vber wo es auch gleich durch Anfechtung vnnd Creutz/ als durch eine ſehr truͤbe Wolcken ein wenig bedecket wuͤrde/ ſol es doch endlich hin- wieder herfuͤr blicken/ da hingegen alle Gottlo- ſen den Reich des Grims des HErꝛn trincken/ vnd die Hefen des Taumelkelchs außſauffen/ ja auch die Tropffen draus lecken/ vnd des An- geſichts GOttes ewig beraubet ſeyn ſollen/ da- fuͤr huͤte ſich was noch klug vnd weiſe iſt. O es iſt balde geſagt/ wenn man mit dem Pſal. 44. ſagt: Warumb verbirgeſtu dein Antlitz/ ver- giſſeſt vnſers Elendes vnd Drangs? Aber es ſteckt viel darhinder: Moͤgen demnach alle ſaͤmptlich GOttes des HErꝛn Rath/ bey dem Propheten Jeremiâ 6. cap. folgen: Kehre dich zu mir/ ehe ſich mein Hertz (mein Angeſicht) von dir wende/ ſo koͤnnen wir dem Vnheil gar leicht entgehen. Eſ. 51. v. 17. Pſ. 44. v. 25. Ier. 6. c v. 8. Der ander Theil dieſer Predigt. VOn weme koͤmpt aber nun ſolches alles her/ vnd war- umb verhengt doch GOtt der Herꝛ vber die ſeinigen ſo ſchwe- re Anfechtung? Es werden hier von dem Propheten zwo Vrſachen namhaff- tig gemacht. Die eine befindet ſich bey GOtt ſelbſten/ Ander Theil der Predigt. Der from- men ver- laſſen vr- ſachet. 1. Gott ſelbſt

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Zitationshilfe: Hammer, Martin: Monumentum Crucis & Salutis. Leipzig, 1615, S. 24. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523683/24>, abgerufen am 21.11.2024.