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Klärhe, Johannes: Historia Josephs: Bey dem Adelichen vnd Volckreichen Leichbegängnüß. Breslau, 1619.

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Boßheit/ leidige Hoffart/ Sündt/ Schand
vnd Laster/ Diß sehen wir wie die erste Welt
verkehret war durch böse Exempel der Caini-
ten/ darüber klagt Gott selbest/ sprechend: Da
Gen. 6.sahen die Kinder Gottes nach den Töchtern
der Menschen/ daß sie schön waren/ vnd namen
sie zu Weibern/ welche sie wolten: Jacob der
Gen. 34.heilige Patriarche vnd sein Ehliches Weib/ sie
waren beyde Ehrlicher Leute Kinder/ vnd bey-
de Tugendhafft. Was geschicht aber: Zeugen
eine Tochter Dinam, welche sie zogen zu aller
Tugendt/ Aber durch böse Exempel vnnd rei-
tzende Lust fiel sie in Sünd/ Schand vnd Laster.
Eli war ein Hoherpriester/ worzu gerathen
aber seine Söhne? David war ein Man nach
dem Herren/ noch erlebt er an der Thamar ei-
ne Schande: Gewiß diese alle wann sie hetten
wehlen sollen/ sie hetten lieber jhre Kinder zum
Grabe sehen tragen/ dann dieselben mit gesun-
dem Leibe für jhnen sehen stehen/ Heute wie
werden doch ehrlicher Leute Kinder verder-
bet durch böse Exempel/ Heute eines ehrlichen
Vatern Kind ein Schlesier sihet einen Außlän-
der in sonderer Tracht/ derselbe felt auff die
Tracht/ wil bald Spanisch/ Frantzösisch/ oder
in anderm Muster herfür eingehen/ vnnd sihet
nicht auff das Ehrliche Kleid seiner Vorfah-
ren/ vnd seind rechte Polypi, daß sie eingehen an
mancherley ort an jhren Füssen. Vorzeiten
welche Zierde ist gewest vnter den Frawen

Bil-

Boßheit/ leidige Hoffart/ Suͤndt/ Schand
vnd Laſter/ Diß ſehen wir wie die erſte Welt
verkehret war durch boͤſe Exempel der Caini-
ten/ daruͤber klagt Gott ſelbeſt/ ſprechend: Da
Gen. 6.ſahen die Kinder Gottes nach den Toͤchtern
der Menſchen/ daß ſie ſchoͤn waren/ vnd namen
ſie zu Weibern/ welche ſie wolten: Jacob der
Gen. 34.heilige Patriarche vnd ſein Ehliches Weib/ ſie
waren beyde Ehrlicher Leute Kinder/ vnd bey-
de Tugendhafft. Was geſchicht aber: Zeugen
eine Tochter Dinam, welche ſie zogen zu aller
Tugendt/ Aber durch boͤſe Exempel vnnd rei-
tzende Luſt fiel ſie in Suͤnd/ Schand vnd Laſter.
Eli war ein Hoherprieſter/ worzu gerathen
aber ſeine Soͤhne? David war ein Man nach
dem Herren/ noch erlebt er an der Thamar ei-
ne Schande: Gewiß dieſe alle wann ſie hetten
wehlen ſollen/ ſie hetten lieber jhre Kinder zum
Grabe ſehen tragen/ dann dieſelben mit geſun-
dem Leibe fuͤr jhnen ſehen ſtehen/ Heute wie
werden doch ehrlicher Leute Kinder verder-
bet durch boͤſe Exempel/ Heute eines ehrlichen
Vatern Kind ein Schleſier ſihet einen Außlaͤn-
der in ſonderer Tracht/ derſelbe felt auff die
Tracht/ wil bald Spaniſch/ Frantzoͤſiſch/ oder
in anderm Muſter herfuͤr eingehen/ vnnd ſihet
nicht auff das Ehrliche Kleid ſeiner Vorfah-
ren/ vnd ſeind rechte Polypi, daß ſie eingehen an
mancherley ort an jhren Fuͤſſen. Vorzeiten
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Bil-
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[[60]/0060] Boßheit/ leidige Hoffart/ Suͤndt/ Schand vnd Laſter/ Diß ſehen wir wie die erſte Welt verkehret war durch boͤſe Exempel der Caini- ten/ daruͤber klagt Gott ſelbeſt/ ſprechend: Da ſahen die Kinder Gottes nach den Toͤchtern der Menſchen/ daß ſie ſchoͤn waren/ vnd namen ſie zu Weibern/ welche ſie wolten: Jacob der heilige Patriarche vnd ſein Ehliches Weib/ ſie waren beyde Ehrlicher Leute Kinder/ vnd bey- de Tugendhafft. Was geſchicht aber: Zeugen eine Tochter Dinam, welche ſie zogen zu aller Tugendt/ Aber durch boͤſe Exempel vnnd rei- tzende Luſt fiel ſie in Suͤnd/ Schand vnd Laſter. Eli war ein Hoherprieſter/ worzu gerathen aber ſeine Soͤhne? David war ein Man nach dem Herren/ noch erlebt er an der Thamar ei- ne Schande: Gewiß dieſe alle wann ſie hetten wehlen ſollen/ ſie hetten lieber jhre Kinder zum Grabe ſehen tragen/ dann dieſelben mit geſun- dem Leibe fuͤr jhnen ſehen ſtehen/ Heute wie werden doch ehrlicher Leute Kinder verder- bet durch boͤſe Exempel/ Heute eines ehrlichen Vatern Kind ein Schleſier ſihet einen Außlaͤn- der in ſonderer Tracht/ derſelbe felt auff die Tracht/ wil bald Spaniſch/ Frantzoͤſiſch/ oder in anderm Muſter herfuͤr eingehen/ vnnd ſihet nicht auff das Ehrliche Kleid ſeiner Vorfah- ren/ vnd ſeind rechte Polypi, daß ſie eingehen an mancherley ort an jhren Fuͤſſen. Vorzeiten welche Zierde iſt geweſt vnter den Frawen Bil- Gen. 6. Gen. 34.

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Zitationshilfe: Klärhe, Johannes: Historia Josephs: Bey dem Adelichen vnd Volckreichen Leichbegängnüß. Breslau, 1619, S. [60]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523619/60>, abgerufen am 23.11.2024.