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Klärhe, Johannes: Historia Josephs: Bey dem Adelichen vnd Volckreichen Leichbegängnüß. Breslau, 1619.

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Königreichen vnnd Fürstenthümern geklaget
wird/ biß in den Himmel. Wie muß mancher
hörend nicht hören/ wann er sitzt bey man-
chem Rahtschlag: Da kömpt nun Gott/ wann
er sihet/ daß manche Ingenia möchten zwischen
solchen Dornen ersticken vnd vergehen/ Rafft
sie Gott/ vnd bewahret dein Kind für solchem
vnglücklichen Verderb/ vnnd nimpt sie aus der
Gottlosen mittel/ Dann sihe/ wann dein Kind
in der jrre solte gehen/ vnnd vnter die Räuber
kommen vnd gerahten/ wenn aber jemand kä-
me der jhn davon abhielte vnd bewahrete/ wür-
destu nicht fro darüber sein/ darumb weil dann
diese Zeit eine böse Zeit ist/ vnd aber Gott dein
Kind bewahret/ wie sol dann dein Hertz nicht
fro vnd zu frieden sein/ weil dein Kind dir be-
wahret wird für der verderblichen menge der
Sünder. Darumb spricht Gott: Gehe mein
Volck in dein Kämmerlein/ verschleuß die Thür
hinter dir zu/ biß mein Grimm vergeht. O wel-
chem Vnglück ist dein Kind entgangen/ vnnd
soltestu so lange leben/ du würdest GOtt dan-
cken/ daß Er dir denselben inn der Arca der
Gnaden/ wie zur Zeit der Sündflut erhalten
hat/ Vnd so viel von dem ersten Trost.

[II].Der ander Trost ist/ daß der Spruch saget:
Raptus est, Er ist hingeruckt. Es braucht all-
hier der heilige Geist einer sonderlichen art/ der
Rede/ das er spricht/ raptus est. Vnd zeuget diß
Wort ein Notwendigkeit/ dann wie ein Va-

ter/

Koͤnigreichen vnnd Fuͤrſtenthuͤmern geklaget
wird/ biß in den Himmel. Wie muß mancher
hoͤrend nicht hoͤren/ wann er ſitzt bey man-
chem Rahtſchlag: Da koͤmpt nun Gott/ wann
er ſihet/ daß manche Ingenia moͤchten zwiſchen
ſolchen Dornen erſticken vnd vergehen/ Rafft
ſie Gott/ vnd bewahret dein Kind fuͤr ſolchem
vngluͤcklichen Verderb/ vnnd nimpt ſie aus der
Gottloſen mittel/ Dann ſihe/ wann dein Kind
in der jrre ſolte gehen/ vnnd vnter die Raͤuber
kommen vnd gerahten/ wenn aber jemand kaͤ-
me der jhn davon abhielte vnd bewahrete/ wuͤr-
deſtu nicht fro daruͤber ſein/ darumb weil dann
dieſe Zeit eine boͤſe Zeit iſt/ vnd aber Gott dein
Kind bewahret/ wie ſol dann dein Hertz nicht
fro vnd zu frieden ſein/ weil dein Kind dir be-
wahret wird fuͤr der verderblichen menge der
Suͤnder. Darumb ſpricht Gott: Gehe mein
Volck in dein Kaͤmmerlein/ verſchleuß die Thuͤr
hinter dir zu/ biß mein Grim̃ vergeht. O wel-
chem Vngluͤck iſt dein Kind entgangen/ vnnd
ſolteſtu ſo lange leben/ du wuͤrdeſt GOtt dan-
cken/ daß Er dir denſelben inn der Arca der
Gnaden/ wie zur Zeit der Suͤndflut erhalten
hat/ Vnd ſo viel von dem erſten Troſt.

[II].Der ander Troſt iſt/ daß der Spruch ſaget:
Raptus eſt, Er iſt hingeruckt. Es braucht all-
hier der heilige Geiſt einer ſonderlichen art/ der
Rede/ das er ſpricht/ raptus eſt. Vnd zeuget diß
Wort ein Notwendigkeit/ dann wie ein Va-

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[[58]/0058] Koͤnigreichen vnnd Fuͤrſtenthuͤmern geklaget wird/ biß in den Himmel. Wie muß mancher hoͤrend nicht hoͤren/ wann er ſitzt bey man- chem Rahtſchlag: Da koͤmpt nun Gott/ wann er ſihet/ daß manche Ingenia moͤchten zwiſchen ſolchen Dornen erſticken vnd vergehen/ Rafft ſie Gott/ vnd bewahret dein Kind fuͤr ſolchem vngluͤcklichen Verderb/ vnnd nimpt ſie aus der Gottloſen mittel/ Dann ſihe/ wann dein Kind in der jrre ſolte gehen/ vnnd vnter die Raͤuber kommen vnd gerahten/ wenn aber jemand kaͤ- me der jhn davon abhielte vnd bewahrete/ wuͤr- deſtu nicht fro daruͤber ſein/ darumb weil dann dieſe Zeit eine boͤſe Zeit iſt/ vnd aber Gott dein Kind bewahret/ wie ſol dann dein Hertz nicht fro vnd zu frieden ſein/ weil dein Kind dir be- wahret wird fuͤr der verderblichen menge der Suͤnder. Darumb ſpricht Gott: Gehe mein Volck in dein Kaͤmmerlein/ verſchleuß die Thuͤr hinter dir zu/ biß mein Grim̃ vergeht. O wel- chem Vngluͤck iſt dein Kind entgangen/ vnnd ſolteſtu ſo lange leben/ du wuͤrdeſt GOtt dan- cken/ daß Er dir denſelben inn der Arca der Gnaden/ wie zur Zeit der Suͤndflut erhalten hat/ Vnd ſo viel von dem erſten Troſt. Der ander Troſt iſt/ daß der Spruch ſaget: Raptus eſt, Er iſt hingeruckt. Es braucht all- hier der heilige Geiſt einer ſonderlichen art/ der Rede/ das er ſpricht/ raptus eſt. Vnd zeuget diß Wort ein Notwendigkeit/ dann wie ein Va- ter/ II.

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Zitationshilfe: Klärhe, Johannes: Historia Josephs: Bey dem Adelichen vnd Volckreichen Leichbegängnüß. Breslau, 1619, S. [58]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523619/58>, abgerufen am 27.11.2024.