Klärhe, Johannes: Historia Josephs: Bey dem Adelichen vnd Volckreichen Leichbegängnüß. Breslau, 1619.ist es doch nichts/ Denn er erschrickt im Traum pheten A iij
iſt es doch nichts/ Denn er erſchrickt im Traum pheten A iij
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iſt es doch nichts/ Denn er erſchrickt im Traum
als ſehe er die Feinde kommen/ vnd wenn er auff-
wachet/ vnnd ſihet/ daß er ſicher iſt/ ſo iſt jhme
als einem/ der auß der Schlacht entrunnen iſt/
vnd iſt wunder fro/ daß die furcht nichts geweſen
iſt/ Syrach 41. Vber ſolche vnruhe vnnd elend
deß menſchlichen lebens klagen mit dem Patriar-
chen Jacob/ Gen. 41. Moſe Pſ. 90. David Pſ.
39. Auch die Heiden: Denn Silenus ſaget fuͤr
dem Koͤnig Mida, wie Cicero erwenet l. 1. Tuſc. q.
Dem Menſchen ſey am beſten gar nicht geboren
werden/ oder je eher je beſſer durch den Todt wi-
der abzuſcheiden. Als Koͤnig Xerxes weynete/
daß von ſeinem groſſen Kriegsheer vber hundert
Jahr man finden wuͤrde weder Haut noch Haar:
redete jhm ſein Freund vnd Kriegsrath Artaba-
nus ein/ vnd ſprach: Wie kurtz vnd fluͤchtig jm-
mer deß Menſchen Leben iſt/ kan ſich doch nie-
mand ruͤhmen/ daß er ſo ſelig ſey/ daß er vmb der
manigfaͤltigen Widerwertigkeit willen/ jhm nit
ein ſonder vielmal lieber todt denn lebendig zu ſeyn
gewuͤndſchet: Herodotus lib. 7. Deſſen haben
wir Exempel auch an den Heiligen Gottes: Jm
erſten Buch der Koͤnige im 19. Ca. verfolget vnd
drewet die abgoͤttiſche Koͤnigin Jeſabel dem Pro-
pheten
A iij
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Zitationshilfe: | Klärhe, Johannes: Historia Josephs: Bey dem Adelichen vnd Volckreichen Leichbegängnüß. Breslau, 1619, S. [5]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523619/5>, abgerufen am 25.07.2024. |