Kheil, Matthias: Scipio Davidis. Geistliches Stöggelgeschlecht. Prag, 1618.werden/ so lesset der H. Geist ein erschreck- Zum Dritten ist/ vnd haben wir auch Weil du vom Todt erstanden bist/ Denn Er ist das Haupt/ vnd wir seine Glied- E
werden/ ſo leſſet der H. Geiſt ein erſchreck- Zum Dritten iſt/ vnd haben wir auch Weil du vom Todt erſtanden biſt/ Denn Er iſt das Haupt/ vnd wir ſeine Glied- E
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werden/ ſo leſſet der H. Geiſt ein erſchreck-
liches weh vber ſie ergehen/ vnd drewet jhnen
zeitliche/ vnd ewige ſtraffen.
Zum Dritten iſt/ vnd haben wir auch
an dem HErren Chriſto/ einen rechten Wein-
ſtock ratione reſurrectionis, von wegen der froͤ-
lichen aufferſtehuug von den Todten/ denn
gleich wie die jrdiſchen Weinſtoͤcke ein συμπά-
ϑειαν, vnd natuͤrliche verwandſchafft mit der
lieben Sonnen am Him̃el haben/ dann durch
derſelben wermbde/ vnd krafft ſich nach dem
Winter der Weinſtock wieder verjunget/ vnd
auffs newe außſchleget/ Alſo auch vnſer Lei-
ber mit dem HErren Chriſto/ der Sonnen
der Gerechtigkeit/ Mal: 4. Alſo daß wir
auch krafft deſſelbigen/ vnnd ſeiner froͤlichen
ſigreichen Aufferſtehung/ wann er erſcheinen
wird in den ſichtbaren Wolcken deß Him̃els
zurichten die lebendigen/ vnnd die Todten/
auff den fruͤling deß lieben juͤngſten Tages/
auch aufferſtehen vñ in die Himliſche Kaͤlter
deß ewigen Lebens eingehen werden/ Dan:
12. Joh: 5.
Mal. 4.
Dan. 12.
Joh. 5.
Weil du vom Todt erſtanden biſt/
Werd ich im Grab nicht bleiben.
Denn Er iſt das Haupt/ vnd wir ſeine
Glied-
E
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Zitationshilfe: | Kheil, Matthias: Scipio Davidis. Geistliches Stöggelgeschlecht. Prag, 1618, S. [33]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523607/33>, abgerufen am 26.07.2024. |