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Kheil, Matthias: Scipio Davidis. Geistliches Stöggelgeschlecht. Prag, 1618.

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Hertzens/ den also saget/ vnnd ruffet er vber
laut von jhm außm hohen Himmel herauß/
Matt. 3.Matth: 3. in seiner Tauffe/ das ist mein lie-
ber Sohn/ an dem ich wolgefallen habe/ vnd
Matt. 17.Matth: 17. in seiner verklärung auff dem
berge Thabor/ den solt jhr hören/ vber welche
worte Chrysost. hom: de Bapti[s]mo gar fein com-
Chryso-
stomus.
mentirt, vnd geschrieben. Domine praecepisti
nobis audire Filium tuum, gratias agimus tibi, quod
ejus magisterio nos commendasti,
das ist/ vnnd heist
zu Deutsch so viel. Lieber himlischer Vater/
du hast vns befohlen/ deinen Sohn zuhören/
Ach ewig lob vnnd danck sey dir gesaget/ daß
du vns denselben zum Doctore, vnnd Lehrer
vorgestellet hast/ denn er ist der Weg/ die
Joh. 14.warheit vnd das Leben/ Joh: 14. Der Weg
ist Er/ denn was man ausser jhm fürnimmet
zur Seligkeit/ ist eitel Jrthumb/ Er ist die
warheit/ denn was man ausser jhm fürnim-
met zur Seligkeit/ ist eitel Lügen/ Er ist dz
Leben/ denn was man ausser jhm fürnimbt
zur Seligkeit/ ist eitel Todt.

Wer jhm wil ein ander Ziel/
Ohn diesen Tröster stecken/
Den wird gar baldt/
Deß Teuffels gewalt/
Mit seiner list erschrecken.
Neben

Hertzens/ den alſo ſaget/ vnnd ruffet er vber
laut von jhm außm hohen Himmel herauß/
Matt. 3.Matth: 3. in ſeiner Tauffe/ das iſt mein lie-
ber Sohn/ an dem ich wolgefallen habe/ vnd
Matt. 17.Matth: 17. in ſeiner verklaͤrung auff dem
berge Thabor/ den ſolt jhr hoͤren/ vber welche
worte Chryſoſt. hom: de Bapti[ſ]mo gar fein com-
Chryſo-
ſtomus.
mentirt, vnd geſchrieben. Domine præcepiſti
nobis audire Filium tuum, gratias agimus tibi, quòd
ejus magiſterio nos commendaſti,
das iſt/ vnnd heiſt
zu Deutſch ſo viel. Lieber himliſcher Vater/
du haſt vns befohlen/ deinen Sohn zuhoͤren/
Ach ewig lob vnnd danck ſey dir geſaget/ daß
du vns denſelben zum Doctore, vnnd Lehrer
vorgeſtellet haſt/ denn er iſt der Weg/ die
Joh. 14.warheit vnd das Leben/ Joh: 14. Der Weg
iſt Er/ denn was man auſſer jhm fuͤrnimmet
zur Seligkeit/ iſt eitel Jrthumb/ Er iſt die
warheit/ denn was man auſſer jhm fuͤrnim-
met zur Seligkeit/ iſt eitel Luͤgen/ Er iſt dz
Leben/ denn was man auſſer jhm fuͤrnimbt
zur Seligkeit/ iſt eitel Todt.

Wer jhm wil ein ander Ziel/
Ohn dieſen Troͤſter ſtecken/
Den wird gar baldt/
Deß Teuffels gewalt/
Mit ſeiner liſt erſchrecken.
Neben
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[[30]/0030] Hertzens/ den alſo ſaget/ vnnd ruffet er vber laut von jhm außm hohen Himmel herauß/ Matth: 3. in ſeiner Tauffe/ das iſt mein lie- ber Sohn/ an dem ich wolgefallen habe/ vnd Matth: 17. in ſeiner verklaͤrung auff dem berge Thabor/ den ſolt jhr hoͤren/ vber welche worte Chryſoſt. hom: de Baptiſmo gar fein com- mentirt, vnd geſchrieben. Domine præcepiſti nobis audire Filium tuum, gratias agimus tibi, quòd ejus magiſterio nos commendaſti, das iſt/ vnnd heiſt zu Deutſch ſo viel. Lieber himliſcher Vater/ du haſt vns befohlen/ deinen Sohn zuhoͤren/ Ach ewig lob vnnd danck ſey dir geſaget/ daß du vns denſelben zum Doctore, vnnd Lehrer vorgeſtellet haſt/ denn er iſt der Weg/ die warheit vnd das Leben/ Joh: 14. Der Weg iſt Er/ denn was man auſſer jhm fuͤrnimmet zur Seligkeit/ iſt eitel Jrthumb/ Er iſt die warheit/ denn was man auſſer jhm fuͤrnim- met zur Seligkeit/ iſt eitel Luͤgen/ Er iſt dz Leben/ denn was man auſſer jhm fuͤrnimbt zur Seligkeit/ iſt eitel Todt. Matt. 3. Matt. 17. Chryſo- ſtomus. Joh. 14. Wer jhm wil ein ander Ziel/ Ohn dieſen Troͤſter ſtecken/ Den wird gar baldt/ Deß Teuffels gewalt/ Mit ſeiner liſt erſchrecken. Neben

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Zitationshilfe: Kheil, Matthias: Scipio Davidis. Geistliches Stöggelgeschlecht. Prag, 1618, S. [30]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523607/30>, abgerufen am 23.11.2024.