Kheil, Matthias: Scipio Davidis. Geistliches Stöggelgeschlecht. Prag, 1618.[er]folgen/ vnd dabey sindt. Denn gleich wie Jacob. 2.Jac: 2. Der 3.Ferner/ vnd zum 3. in/ vnnd nach der Phil. Me- hat
[er]folgen/ vnd dabey ſindt. Denn gleich wie Jacob. 2.Jac: 2. Der 3.Ferner/ vnd zum 3. in/ vnnd nach der Phil. Me- hat
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erfolgen/ vnd dabey ſindt. Denn gleich wie
der Leib ohne Geiſt/ das iſt/ ohn die Seel/
welche eins Geiſtlichen weſens/ Todt iſt/ al-
ſo auch der Glaub ohn die Werck iſt Todt.
Jac: 2.
Jacob. 2.
Ferner/ vnd zum 3. in/ vnnd nach der
Lateiniſchen Sprache/ laſt vns lieben Chri-
ſten/ auch die erſten Buchſtaben deß Heiligen
Geiſtes/ vnd Goͤttlicher Lehre nicht verſeu-
men/ ſondern auffheben/ vnnd mit nehmen/
vnd dißfals es den lieben _mmen/ vnd Bin-
lin nachthun/ welche ſo baldt auß den aller
kleineſten/ geringſten/ vnd vnanſehlichſten
Bluͤmblein/ vnd Kraͤuterlin/ als andern/
vnd den allergroͤſten/ vnd hoͤchſten/ den ſuͤſ-
ſeſten Honig ziehen/ vnd ſeugen/ ja den Medi-
cis, Doctoribus, vnd aͤrtzten/ welche ſo baldt
kleine geringe/ als groſſe ſachen/ in Apotecken
verſchreiben. Aut mihi planto ſuis Numen demon-
ſtrat in herbis, &c. Wie geſagt/ in der Lateini-
niſchen ſprach/ ſo ſtehet daß Woͤrtlin virga
dein Ruhte/ dein Stecken/ vnd Stab troͤſten.
Virga tua & baculus tuus, ipſa me coſolata ſunt.
Der 3.
Qualis eſt conſtructio? ſaget/ vñ fraget an einem
ort Heꝛr Philippus, cummunis Germaniæ præce-
ptor. Diſcite Grammatieam pueri, & non temnite
matrem. Da nemlich in der Lateiniſchen ſprach
hat
Phil. Me-
lanthon.
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