Kheil, Matthias: Scipio Davidis. Geistliches Stöggelgeschlecht. Prag, 1618.wir beyderseits hierin eines worden/ vnd zu 1.Als nemlich/ vnd erstlich nominis wir beyderſeits hierin eines worden/ vnd zu 1.Als nemlich/ vnd erſtlich nominis <TEI> <text> <body> <div type="fsSermon" n="1"> <div type="fsExordium" n="2"> <p><pb facs="#f0010" n="[10]"/> wir beyderſeits hierin eines worden/ vnd zu<lb/> ſam̃en troffen/ das der 23. Pſal. ſonderlich mit<lb/> den kegenwertigen worten/ <hi rendition="#fr">Dein Stecken<lb/> vnd Stab troͤſten mich/</hi> Sich nicht vbel<lb/> auff jhn/ ſeine Perſon/ Namen/ vnd Geſchlecht<lb/> ſchicken ſolte. Vnd wann ich dann auß aller-<lb/> hand ſchoͤnen Reden/ vnd Geberden/ ſo er da-<lb/> zumal gefuͤhrt/ ſeinen conſens/ beyfal vnd ein-<lb/> willigen/ bey einem gleichen zuvermuten hat-<lb/> te/ daß er jhm ſolches belieben lieſſe/ Als ha-<lb/> ben wir im nahmen Gottes jhn hiermit zur<lb/> Erden beſtatten wollen/ vnd ſolches Davi-<lb/> diſche Pſalm/ vnd macht Spruͤchlein vns zu<lb/> einem Leich<hi rendition="#aq">themate</hi> erkieſet/ vnd außerſehen/<lb/> der meinung/ daß wir das eintzige <hi rendition="#fr">Woͤrtlein<lb/> Stecken</hi> fuͤr vns nehmen/ vnd darbey von<lb/> dem herrlichen Bibliſchen/ oder aber Geiſt-<lb/> lichen <hi rendition="#fr">Stoͤggel Geſchlecht</hi> ein Leich<hi rendition="#aq">ſermon</hi><lb/><note place="left">Abtheilũg<lb/> der Pre-<lb/> digt in 2.<lb/> Stuͤck.</note>halten/ vnd anſtellen wollen/ alſo vnd folgen-<lb/> der geſtalt/ das Ewer lieb mit mir/ vnd wir<lb/> mit denſelbigen auff nachfolgendẽ zwey Lehr-<lb/> puͤnctlin wollen gutte auffachtung geben.</p><lb/> <p> <note place="left">1.</note> <hi rendition="#fr">Als nemlich/ vnd erſtlich</hi> <hi rendition="#aq"> <hi rendition="#i">nominis<lb/> etymologiam,</hi> </hi> <hi rendition="#fr">auff die bedeutung deß<lb/> Woͤrtlins Stecken/ in heiliger Goͤttli-<lb/> cher Schrifft.</hi> </p><lb/> </div> </div> </body> </text> </TEI> [[10]/0010]
wir beyderſeits hierin eines worden/ vnd zu
ſam̃en troffen/ das der 23. Pſal. ſonderlich mit
den kegenwertigen worten/ Dein Stecken
vnd Stab troͤſten mich/ Sich nicht vbel
auff jhn/ ſeine Perſon/ Namen/ vnd Geſchlecht
ſchicken ſolte. Vnd wann ich dann auß aller-
hand ſchoͤnen Reden/ vnd Geberden/ ſo er da-
zumal gefuͤhrt/ ſeinen conſens/ beyfal vnd ein-
willigen/ bey einem gleichen zuvermuten hat-
te/ daß er jhm ſolches belieben lieſſe/ Als ha-
ben wir im nahmen Gottes jhn hiermit zur
Erden beſtatten wollen/ vnd ſolches Davi-
diſche Pſalm/ vnd macht Spruͤchlein vns zu
einem Leichthemate erkieſet/ vnd außerſehen/
der meinung/ daß wir das eintzige Woͤrtlein
Stecken fuͤr vns nehmen/ vnd darbey von
dem herrlichen Bibliſchen/ oder aber Geiſt-
lichen Stoͤggel Geſchlecht ein Leichſermon
halten/ vnd anſtellen wollen/ alſo vnd folgen-
der geſtalt/ das Ewer lieb mit mir/ vnd wir
mit denſelbigen auff nachfolgendẽ zwey Lehr-
puͤnctlin wollen gutte auffachtung geben.
Abtheilũg
der Pre-
digt in 2.
Stuͤck.
Als nemlich/ vnd erſtlich nominis
etymologiam, auff die bedeutung deß
Woͤrtlins Stecken/ in heiliger Goͤttli-
cher Schrifft.
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