Pelargus, Christoph: Officium et praemium sacerdotum. Frankfurt (Oder), 1619.GOtt muß einen jeden trewen officianten sei- Fürs ander hören mir quietis adeptionem,II. bor A iij
GOtt muß einen jeden trewen officianten ſei- Fuͤrs ander hoͤrẽ mir quietis adeptionem,II. bor A iij
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GOtt muß einen jeden trewen officianten ſei-
nes Dienſtes ſelbſt erlaſſen/ vnnd geſchiehet ge-
wiß nicht ohn vrſach/ wenn er ſolche Leute weg-
nimpt/ die inn offentlichen Emptern nuͤtzlich ge-
weſen/ denn ſo ſpricht der Prophet Eſaias am 3.
Cap. Sihe der HErr HErr Zebaoth wird
von Jeruſalem vnd Juda nehmen ſtarcke/
vnnd Kriegsleute/ Richter/ Propheten/
Warſager vnd Elteſten/ Hauptleute vber
fuͤnfftzig/ vnd ehrliche Leute/ Raͤhte/ vnnd
weiſe Werckleute vnd kluge Redener. Greg.
Magnus: Mors juſtorum bonis in adjutoriũ,
malis in teſtimonium. Der Todt der Gerech-
ten iſt den Frommen eine huͤlffe/ den boͤſen ein
gezeugnis. Malitia remanentium meretur, ut
ſi qui prodeſſe poterant, feſtiné ſubtrahantur,
& cum mundi finis appropinquat, electi tol-
luntur, ne deteriora videant: Die Boßheit der
Leute machet es/ das fromme Menſchen/ die
noch viel nutzes ſchaffen koͤndten/ ſo ſchleunig
abgehen/ vnd weil auch das Ende der Welt her-
zu nahet/ werden die Außerwehlten bey ſeid ge-
bracht/ damit ſie nicht ergere zeit erleben moͤgẽ.
Eſ. 3. 1. 2. 3.
Gregor
Magn. hõ.
35. in Evan-
gel.
Fuͤrs ander hoͤrẽ mir quietis adeptionem,
das Daniel der Prephet ruhen ſol: Hier iſt la-
bor
II.
Quietis a-
deptirnem
A iij
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